uiuin 10 Opublikowano 28 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2020 Witam Czy istnieje jakaś możliwość ustawienie uruchamiania się danej funkcji gdy gracz wejdzie/wyjdzie z dowolnego chunka? Robię sobie skrypt na zajmowanie terenów, ale nie mam pojęcia jak zrobić wiadomości gdy się wejdzie na teraz innej osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 28 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2020 on walking on any block: if {lastChunk::%player%} is not chunk at player: set {lastChunk::%player%} to chunk at player send "&7Zmieniles chunk!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 28 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2020 Godzinę temu, xAxee napisał: on walking on any block: if {lastChunk::%player%} is not chunk at player: set {lastChunk::%player%} to chunk at player send "&7Zmieniles chunk!" Z tego co mi się wydaje to takie wydarzenie nie zadziała, trzeba użyć SkQuery: on any move: if {lastChunk::%player%} is not chunk at player: set {lastChunk::%player%} to chunk at player send "&7Zmieniles chunk!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin 10 Opublikowano 28 lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2020 Czyli nie ma możliwości zrobienia tego w sposób bez lagowania ;/ No nic pozostaje przerobić to na system który co 5 sek będzie sprawdzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 28 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2020 35 minut temu, uiuin napisał: Czyli nie ma możliwości zrobienia tego w sposób bez lagowania ;/ No nic pozostaje przerobić to na system który co 5 sek będzie sprawdzał on join: set {lastChunk::%player%} to chunk at player while chunk at player is {lastChunk::%player%}: wait 2 second if {lastChunk::%player%} is not chunk at player: set {lastChunk::%player%} to chunk at player send "&7Zmieniles chunk!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 28 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2020 1 godzinę temu, uiuin napisał: Czyli nie ma możliwości zrobienia tego w sposób bez lagowania ;/ No nic pozostaje przerobić to na system który co 5 sek będzie sprawdzał Wierz mi lub nie, ale sprawdzanie przemieszczeń gracza nawet te klika razy na sekundę jest lepsze niż jedna pętla z opóźnieniem albo tak jak w przykładzie powyżej - tyle pętli ilu będzie graczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 28 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2020 Godzinę temu, PanMaruda napisał: Wierz mi lub nie, ale sprawdzanie przemieszczeń gracza nawet te klika razy na sekundę jest lepsze niż jedna pętla z opóźnieniem albo tak jak w przykładzie powyżej - tyle pętli ilu będzie graczy. Niby tyle pętli ile graczy ale on any move sprawdza od 0 do 20 razy (20 starczy chodzić) na sekunde, więc kod wywołuje się 0-20 razy na sekunde * każdego gracza. Ani to ani to nie jest dobrym pomysłem, najlepiej użyć tego on walk, tylko jeżeli on any block nie działa to trzeba się ograniczyć do tych podstawowych on walk on dirt or grass or stone or farmland: if {lastChunk::%player%} is not chunk at player: set {lastChunk::%player%} to chunk at player send "&7Zmieniles chunk!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 29 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 lutego 2020 16 godzin temu, xAxee napisał: Niby tyle pętli ile graczy ale on any move sprawdza od 0 do 20 razy (20 starczy chodzić) na sekunde, więc kod wywołuje się 0-20 razy na sekunde * każdego gracza. Ani to ani to nie jest dobrym pomysłem, najlepiej użyć tego on walk, tylko jeżeli on any block nie działa to trzeba się ograniczyć do tych podstawowych on walk on dirt or grass or stone or farmland: if {lastChunk::%player%} is not chunk at player: set {lastChunk::%player%} to chunk at player send "&7Zmieniles chunk!" Nie wiem czy wiesz, ale to korzysta z tego samego wydarzenia, czyli on walk = on any move Zrób test i sprawdź co bardziej obciąża ci serwer (nie wiem - przez timingi czy coś) - wydarzenie on any move, czy pętla dla każdego gracza z opóźnieniem. xAxee 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin 10 Opublikowano 2 marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 marca 2020 Chyba zrobię tak, że co 5/10 sekund sprawdza na jakim chunku jest gracz i jeśli jego ostatni był neutralny to wyświetli się wiadomość i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
uiuin 10
Witam
Czy istnieje jakaś możliwość ustawienie uruchamiania się danej funkcji gdy gracz wejdzie/wyjdzie z dowolnego chunka?
Robię sobie skrypt na zajmowanie terenów, ale nie mam pojęcia jak zrobić wiadomości gdy się wejdzie na teraz innej osoby.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.