Misio12320 32 Opublikowano 13 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 lutego 2020 Witam. Napisze mi ktoś kod jeżeli gracz wydropi X to triggeruje się coś? + Poprosiłbym o: on rightclick on hopper: loop all items in clicked block: if clicked block does not have enough space for diamond: Chodzi, o to że jeżeli inventory jest full ma też coś wytrigerować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 19 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2020 on drop: if event-item is diamond: if clicked block's inventory can hold dirt: O to ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 20 lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2020 16 godzin temu, xAxee napisał: if clicked block's inventory can hold dirt: No prawie. On hopper pickup: If hopper's inventory can hold any item: #dalszy kod Event - SharpSk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 20 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2020 On hopper pickup: If event-block's inventory can hold any item: #dalszy kod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 20 lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2020 (edytowane) 4 godziny temu, xAxee napisał: On hopper pickup: If event-block's inventory can hold any item: #dalszy kod can't understand this condition: 'event-block's inventory can hold any item' Edytowane 20 lutego 2020 przez HeezQ Usuwam formatowanie, wstawiam w code Notatka dodana przez HeezQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 22 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2020 W dniu 20.02.2020 o 13:07, Misio12320 napisał: can't understand this condition: 'event-block's inventory can hold any item' on hopper pickup: if (block at event-location)'s inventory can hold event-item: send "moze" to all players else: send "nie" to all players Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 22 lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2020 6 godzin temu, xAxee napisał: on hopper pickup: if (block at event-location)'s inventory can hold event-item: send "moze" to all players else: send "nie" to all players Jak pickupuje to spami "może", nawet jak daje stop na końcu to jest to samo. Może jakieś if na {_pickup} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1953 Opublikowano 22 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2020 2 minuty temu, Misio12320 napisał: Jak pickupuje to spami "może", nawet jak daje stop na końcu to jest to samo. Może jakieś if na {_pickup} No spami bo ciągle próbuje go zebrać, zamiast sendow daj swój kod Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 22 lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2020 (edytowane) on hopper pickup: if (block at event-location)'s inventory can hold event-item: send "moze" to all players stop else: send "nie" to all players stop Edytowane 23 lutego 2020 przez HeezQ Wstawiam w code Notatka dodana przez HeezQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Misio12320 32
Witam. Napisze mi ktoś kod jeżeli gracz wydropi X to triggeruje się coś? + Poprosiłbym o:
on rightclick on hopper: loop all items in clicked block: if clicked block does not have enough space for diamond:
Chodzi, o to że jeżeli inventory jest full ma też coś wytrigerować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.