Skocz do zawartości
  • 0

gracze online na spawn


Wariat25
 Udostępnij

Pytanie

Witam, jest mozliwosc "zloopowania" wszystkich graczy na spawnie poprzez skrypt? np. jest powiedzmy 10 osob na serwerze, a 5 na spawn (spawn ma 75x75 np.) 

i chcialbym ze gdy wpisze 

/spawn

bedzie event 

send "Na spawnie znajduje sie: {LudzieZeSpawnaXD} graczy" to player

fajnie by bylo gdyby ktoś mi to zrobił ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
function getSpawnPlayers() :: number:
	set {_} to 0
	set {_locMin} to location at 0, 0, 0 in world "spawn"
	set {_locMax} to location at 10, 10, 10 in world "spawn"
	loop all players:
		if location of loop-player is within {_locMin} and {_locMax}:
			add 1 to {_}
	return {_}


rightclick:
	send "Na spawnie jest %getSpawnPlayers()% osób"

Wymaga SkQuery i Skript 2.2.

Uzupełnij sobie współrzędne jako przeciwległe punkty spawnu oraz nazwę świata, w którym się on znajduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, PanMaruda napisał:
function getSpawnPlayers() :: number:
	set {_} to 0
	set {_locMin} to location at 0, 0, 0 in world "spawn"
	set {_locMax} to location at 10, 10, 10 in world "spawn"
	loop all players:
		if location of loop-player is within {_locMin} and {_locMax}:
			add 1 to {_}
	return {_}


rightclick:
	send "Na spawnie jest %getSpawnPlayers()% osób"

Wymaga SkQuery i Skript 2.2.

Uzupełnij sobie współrzędne jako przeciwległe punkty spawnu oraz nazwę świata, w którym się on znajduje.

[16:37:19 ERROR]: The 1st argument's definition is invalid. It should look like 'name: type' or 'name: type = default value'. (12.sk, line 502: function getSpawnPlayers() :: number:')
[16:37:19 ERROR]: The function 'getSpawnPlayers' does not exist (12.sk, line 514: send "Na spawnie jest %getSpawnPlayers()% osˇb"')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Wariat25 napisał:

[16:37:19 ERROR]: The 1st argument's definition is invalid. It should look like 'name: type' or 'name: type = default value'. (12.sk, line 502: function getSpawnPlayers() :: number:')
[16:37:19 ERROR]: The function 'getSpawnPlayers' does not exist (12.sk, line 514: send "Na spawnie jest %getSpawnPlayers()% osˇb"')

Wersja Skripta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Wariat25 napisał:

Pobierałem pare 2.2 ale gdy pisalem cokolwiek z /sk to pisalo jedynie "/skript help" XD moglbys podac link do swojej 2.2 na 1.8?

Nie mam swojej wersji na 1.8

Nie ma żadnej w pełni działającej wersji na 1.8

1.8 ma już 6 lat, jest stara i niewspierana

Jeżeli to ci nie zadziała to więcej mnie nie oznaczaj.

rightclick:
	set {_} to 0
	set {_locMin} to location at 0, 0, 0 in world "spawn"
	set {_locMax} to location at 10, 10, 10 in world "spawn"
	loop all players:
		if location of loop-player is within {_locMin} and {_locMax}:
			add 1 to {_}
	send "Na spawnie jest %{_}% osób"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, PanMaruda napisał:

Nie mam swojej wersji na 1.8

Nie ma żadnej w pełni działającej wersji na 1.8

1.8 ma już 6 lat, jest stara i niewspierana

Jeżeli to ci nie zadziała to więcej mnie nie oznaczaj.

rightclick:
	set {_} to 0
	set {_locMin} to location at 0, 0, 0 in world "spawn"
	set {_locMax} to location at 10, 10, 10 in world "spawn"
	loop all players:
		if location of loop-player is within {_locMin} and {_locMax}:
			add 1 to {_}
	send "Na spawnie jest %{_}% osób"

 

[16:57:36 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player is within {_locMin} and {_locMax}' (12.sk, line 511: if location of loop-player is within {_locMin} and {_locMax}:')

 

3 godziny temu, xAxee napisał:
function spawnPlayers(t: text="") :: players:
	loop all players:
		if "%region at loop-player%" contain "spawn":
			add loop-player to {_return::*}
	return {_return::*}
command /gracze [<text>]:
	trigger:
		send "&7Na spawnie znajduje sie: &6%size of spawnPlayers()% &7graczy"
		send " &6%spawnPlayers()%"

 

No dobrze ale gdzie jest rozmiar np. spawnu?

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
function spawnPlayers(t: text="") :: players:
	loop all players:
		if "%region at loop-player%" contain "spawn":
			add loop-player to {_return::*}
	return {_return::*}
command /gracze [<text>]:
	trigger:
		send "&7Na spawnie znajduje sie: &6%size of spawnPlayers()% &7graczy"
		send " &6%spawnPlayers()%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, xAxee napisał:

nie ma, gracz musi być na regionie "spawn"

A no dobra, dzieki przetestuje i dam znac

 

  

3 godziny temu, xAxee napisał:
function spawnPlayers(t: text="") :: players:
	loop all players:
		if "%region at loop-player%" contain "spawn":
			add loop-player to {_return::*}
	return {_return::*}
command /gracze [<text>]:
	trigger:
		send "&7Na spawnie znajduje sie: &6%size of spawnPlayers()% &7graczy"
		send " &6%spawnPlayers()%"

 

A jak zrobić ze w gui w lore bedzie liczba ile jest graczy? bo  "%size of spawnPlayers()%" nie dziala ;<

//edit dziala do zamkniecia dzieki!

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...