Skocz do zawartości
  • 0

drzwi


Bodziusiu2
 Udostępnij

Pytanie

jeśli położymy iron door to skrypt sprawdza czy w bloku na kturym są drzwi jesteśmy zapisani (tu zapisuje gracza {blocks::%location of event-block%})

jeśli nie jesteśmy zapisani dzieje się cancel event, a jeśli jesteśmy dodaje nas do drzwi

i jeszcze aby można było te drzwi otwierać (jeśli jesteśmy dodani)

TakiJakTy

Temat został zamknięty z powodu braku aktywności autora.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
16 minut temu, Bodziusiu2 napisał:

jeśli położymy iron door to skrypt sprawdza czy w bloku na kturym są drzwi jesteśmy zapisani (tu zapisuje gracza {blocks::%location of event-block%})

jeśli nie jesteśmy zapisani dzieje się cancel event, a jeśli jesteśmy dodaje nas do drzwi

i jeszcze aby można było te drzwi otwierać (jeśli jesteśmy dodani)

pokażesz mi prosze ten skrypt co masz. Bo nie rozumiem do końca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, polish98 napisał:

pokażesz mi prosze ten skrypt co masz. Bo nie rozumiem do końca

on load:
    set {1} to cobblestone
    set {2} to stone brick
    set {3} to chiseled stone brick
on place:
    if event-block is {1}:
        loop all blocks in radius 3 around event-block:
            if {blocks::%location of loop-block%} is set:
                if {blocks::%location of loop-block%} is not name of player:
                    send "&7Nie mozesz postawic tu bloku!"
                    cancel event
                    stop
            set {blocks::%location of event-block%} to name of player
            set {blockshp::%location of event-block%} to 10
            set {blocksdate::%location of event-block%} to now

Prosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

on load:
    set {1} to cobblestone
    set {2} to stone brick
    set {3} to chiseled stone brick
on place:
    if event-block is {1}:
        loop all blocks in radius 3 around event-block:
            if {blocks::%location of loop-block%} is set:
                if {blocks::%location of loop-block%} is not name of player:
                    send "&7Nie mozesz postawic tu bloku!"
                    cancel event
                    stop
            set {blocks::%location of event-block%} to name of player
            set {blockshp::%location of event-block%} to 10
            set {blocksdate::%location of event-block%} to now
			
on place of iron door:
	if {blocks::%location of event-block%} is name of player:
		cancel event
	else:
		stop

Czy to jest tak jak chciałeś?

Ten skrypt sam pisałeś?

 

Edytowane przez polish98
HeezQ

Łączę posty

Notatka dodana przez HeezQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, polish98 napisał:

 


on load:
    set {1} to cobblestone
    set {2} to stone brick
    set {3} to chiseled stone brick
on place:
    if event-block is {1}:
        loop all blocks in radius 3 around event-block:
            if {blocks::%location of loop-block%} is set:
                if {blocks::%location of loop-block%} is not name of player:
                    send "&7Nie mozesz postawic tu bloku!"
                    cancel event
                    stop
            set {blocks::%location of event-block%} to name of player
            set {blockshp::%location of event-block%} to 10
            set {blocksdate::%location of event-block%} to now
			
on place of iron door:
	if {blocks::%location of event-block%} is name of player:
		stop
	else:
		cancel event

Czy to jest tak jak chciałeś?

Ten skrypt sam pisałeś?

 

nie bo ja chciałem aby sprawdzało blok pod czyli under

sam przepisałem na swoje potrzeby (BlocksSK ) tym się sugeroałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Bodziusiu2 napisał:

nie bo ja chciałem aby sprawdzało blok pod czyli under

sam przepisałem na swoje potrzeby (BlocksSK ) tym się sugeroałem

 

2 minuty temu, Bodziusiu2 napisał:

jeżeli zamiast iron door dasz jakiś blok to działa ale na drzwi nie działa i oto mi chodzi

nie wiem jak to napisać

sprawdz sobie to to zobaczysz

Edytowałem powyżej. Teraz działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...