Bodziusiu2 4 Opublikowano 5 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 jeśli położymy iron door to skrypt sprawdza czy w bloku na kturym są drzwi jesteśmy zapisani (tu zapisuje gracza {blocks::%location of event-block%}) jeśli nie jesteśmy zapisani dzieje się cancel event, a jeśli jesteśmy dodaje nas do drzwi i jeszcze aby można było te drzwi otwierać (jeśli jesteśmy dodani) Temat został zamknięty z powodu braku aktywności autora. Notatka dodana przez TakiJakTy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polish98 7 Opublikowano 5 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 a czy to jest na jakims konkretnym bloku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bodziusiu2 4 Opublikowano 5 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 Teraz, polish98 napisał: a czy to jest na jakims konkretnym bloku? oak_plant cobblestone stone_brick chiseled_stone_brick ale to nie ważne bo gracz jest zapisywany do lokacij bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polish98 7 Opublikowano 5 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 16 minut temu, Bodziusiu2 napisał: jeśli położymy iron door to skrypt sprawdza czy w bloku na kturym są drzwi jesteśmy zapisani (tu zapisuje gracza {blocks::%location of event-block%}) jeśli nie jesteśmy zapisani dzieje się cancel event, a jeśli jesteśmy dodaje nas do drzwi i jeszcze aby można było te drzwi otwierać (jeśli jesteśmy dodani) pokażesz mi prosze ten skrypt co masz. Bo nie rozumiem do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bodziusiu2 4 Opublikowano 5 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 6 minut temu, polish98 napisał: pokażesz mi prosze ten skrypt co masz. Bo nie rozumiem do końca on load: set {1} to cobblestone set {2} to stone brick set {3} to chiseled stone brick on place: if event-block is {1}: loop all blocks in radius 3 around event-block: if {blocks::%location of loop-block%} is set: if {blocks::%location of loop-block%} is not name of player: send "&7Nie mozesz postawic tu bloku!" cancel event stop set {blocks::%location of event-block%} to name of player set {blockshp::%location of event-block%} to 10 set {blocksdate::%location of event-block%} to now Prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polish98 7 Opublikowano 5 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 (edytowane) on load: set {1} to cobblestone set {2} to stone brick set {3} to chiseled stone brick on place: if event-block is {1}: loop all blocks in radius 3 around event-block: if {blocks::%location of loop-block%} is set: if {blocks::%location of loop-block%} is not name of player: send "&7Nie mozesz postawic tu bloku!" cancel event stop set {blocks::%location of event-block%} to name of player set {blockshp::%location of event-block%} to 10 set {blocksdate::%location of event-block%} to now on place of iron door: if {blocks::%location of event-block%} is name of player: cancel event else: stop Czy to jest tak jak chciałeś? Ten skrypt sam pisałeś? Edytowane 5 stycznia 2020 przez polish98 Łączę posty Notatka dodana przez HeezQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bodziusiu2 4 Opublikowano 5 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 6 minut temu, polish98 napisał: on load: set {1} to cobblestone set {2} to stone brick set {3} to chiseled stone brick on place: if event-block is {1}: loop all blocks in radius 3 around event-block: if {blocks::%location of loop-block%} is set: if {blocks::%location of loop-block%} is not name of player: send "&7Nie mozesz postawic tu bloku!" cancel event stop set {blocks::%location of event-block%} to name of player set {blockshp::%location of event-block%} to 10 set {blocksdate::%location of event-block%} to now on place of iron door: if {blocks::%location of event-block%} is name of player: stop else: cancel event Czy to jest tak jak chciałeś? Ten skrypt sam pisałeś? nie bo ja chciałem aby sprawdzało blok pod czyli under sam przepisałem na swoje potrzeby (BlocksSK ) tym się sugeroałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polish98 7 Opublikowano 5 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 1 minutę temu, Bodziusiu2 napisał: nie bo ja chciałem aby sprawdzało blok pod czyli under sam przepisałem na swoje potrzeby (BlocksSK ) tym się sugeroałem To sprawdza blok poniżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bodziusiu2 4 Opublikowano 5 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 Teraz, polish98 napisał: To sprawdza blok poniżej jeżeli zamiast iron door dasz jakiś blok to działa ale na drzwi nie działa i oto mi chodzi nie wiem jak to napisać sprawdz sobie to to zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polish98 7 Opublikowano 5 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 5 minut temu, Bodziusiu2 napisał: nie bo ja chciałem aby sprawdzało blok pod czyli under sam przepisałem na swoje potrzeby (BlocksSK ) tym się sugeroałem 2 minuty temu, Bodziusiu2 napisał: jeżeli zamiast iron door dasz jakiś blok to działa ale na drzwi nie działa i oto mi chodzi nie wiem jak to napisać sprawdz sobie to to zobaczysz Edytowałem powyżej. Teraz działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bodziusiu2 4 Opublikowano 5 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 3 minuty temu, polish98 napisał: Edytowałem powyżej. Teraz działa? nie prubowałem wszystkiego sam ale na drzwi to nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 polish98 7 Opublikowano 5 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2020 1 minutę temu, Bodziusiu2 napisał: nie prubowałem wszystkiego sam ale na drzwi to nie działa Okej do jutra wieczora postaram się tym zająć bo teraz nie mam czasu. Jakby ktoś chciał niech zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 6 stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2020 on place: if event-block is iron door: if player is {blocks::%location of block under event-block%}: stop else: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bodziusiu2 4 Opublikowano 6 stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2020 2 godziny temu, xAxee napisał: on place: if event-block is iron door: if player is {blocks::%location of block under event-block%}: stop else: cancel event nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Bodziusiu2 4
jeśli położymy iron door to skrypt sprawdza czy w bloku na kturym są drzwi jesteśmy zapisani (tu zapisuje gracza {blocks::%location of event-block%})
jeśli nie jesteśmy zapisani dzieje się cancel event, a jeśli jesteśmy dodaje nas do drzwi
i jeszcze aby można było te drzwi otwierać (jeśli jesteśmy dodani)
Temat został zamknięty z powodu braku aktywności autora.
Notatka dodana przez TakiJakTy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi