Skocz do zawartości
  • 0

naprawa


Mr_0VERR
 Udostępnij

Pytanie

Jak zrobić w tej części, że jak kliknę prawym to wyłącza drop danego przedmiotu, a jak lewym to włącza?

Wiem, że jest to "on rightclick i on leftclick" jakoś tak, ale nie wiem gdzie to dać.

Jakby co to kiedy jest false na zmiennej to wyłącza drop, a true to włączony.

on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&6Twoj drop":
        if clicked slot is 1:
            set {diament::%player%} to false
            send "&7Drop &bbloku diamentu &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 0:
            set {emerald::%player%} to false
            send "&7Drop &abloku emeraldu &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 2:
            set {zloto::%player%} to false
            send "&7Drop &ebloku zlota &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 3:
            set {zelazo::%player%} to false
            send "&7Drop &fbloku zelaza &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 4:
            set {wegiel::%player%} to false
            send "&7Drop wegla zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 5:
            set {jablko::%player%} to false
            send "&7Drop &djablka &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 6:
            set {perla::%player%} to false
            send "&7Drop &3EnderPerly &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 7:
            set {proch::%player%} to false
            send "&7Drop &8prochu &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 8:
            set {redstone::%player%} to false
            send "&7Drop &credstone &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 9:
            set {kosc::%player%} to false
            send "&7Drop &fkosci &7zostal &cwylaczony"
        if clicked slot is 10:
            set {lazuryt::%player%} to false
            send "&7Drop &9lazurytu &7zostal &cwyalczony"
        if clicked slot is 26:
            close player's inventory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&6Twoj drop":
        if "%click type%" contains "RIGHT":
     	   if clicked slot is 1:
      	      set {diament::%player%} to false
      	      send "&7Drop &bbloku diamentu &7zostal &cwylaczony"
        if "%click type%" contains "LEFT":
			if clicked slot is 1:
      	      set {diament::%player%} to true
      	      send "&7Drop &bbloku diamentu &7zostal &cwlaczony"

Zobacz to 

Edytowane przez ignanmagus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Twoj drop":
		if "%event.getClick()%" is "right":
			if clicked slot is 1:
				set {diament::%player%} to false
				send "&7Drop &bbloku diamentu &7zostal &cwylaczony"
		if "%event.getClick()%" is "left":
			if clicked slot is 1:
				set {diament::%player%} to true
				send "&7Drop &bbloku diamentu &7zostal &cwlaczony"

skript-mirror

a kod wyżej TuSke/Skellet

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Mr_0VERR napisał:

to wszystko jest git tylko gdy są te 2 liniki co wyżej pokazałem to serwer nie rozumie tego nawet jak mam skript-mirror

import:
	org.bukkit.event.inventory.InventoryClickEvent
on InventoryClickEvent:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Twoj drop":
		if "%event.getClick()%" is "right":
			if clicked slot is 1:
				set {diament::%player%} to false
				send "&7Drop &bbloku diamentu &7zostal &cwylaczony"
		if "%event.getClick()%" is "left":
			if clicked slot is 1:
				set {diament::%player%} to true
				send "&7Drop &bbloku diamentu &7zostal &cwlaczony"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, Mr_0VERR napisał:

nie działa

błędy w skript:

1. can't understand this event: 'import' (dt.sk, line 410: import:')

2. can't understand this event: 'on InventoryClickEvent' (dt.sk, line 412: on InventoryClickEvent:')

 

 

nie masz skript-mirrora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, Mr_0VERR napisał:

nie działa

błędy w skript:

1. can't understand this event: 'import' (dt.sk, line 410: import:')

2. can't understand this event: 'on InventoryClickEvent' (dt.sk, line 412: on InventoryClickEvent:')

 

 

Masz złą wersję skript-mirrora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...