Skocz do zawartości
  • 0

False i none...


Tenten

Pytanie

options:	plac1: 1 stone	plac2: 2 dirt	plac3: 3 obsidian	plac4: 4 tnt	plac5: 5 grass	plac6: 6 sand	bok: 50	tag: &7[&c%{tag.%player%}%&7]command /gildia [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]:	aliases: g	trigger:		if arg 1 is not set:			send "&8########"			send "&8## &6/gildia zaloz &c<nazwa> <tag> &6- &9Pozwala na zalozenie gildi."			send "&8########"		if arg 1 is "sprawdz":			if arg 2 is set:				send "%{gildia.%arg 2%}%"		if arg 1 is "daj":			add {@plac1} to player			add {@plac2} to player			add {@plac3} to player			add {@plac4} to player			add {@plac5} to player			add {@plac6} to player		if arg 1 is "zaloz":			if arg 2 is set:				if arg 3 is set:					if player has {@plac1}:						if player has {@plac2}:							if player has {@plac3}:								if player has {@plac4}:									if player has {@plac5}:										if player has {@plac6}:											if {gildia.%arg 3%} is "<none>":												if {gildia.%arg 2%} is "<none>":													if {gildia.w.%player%} is false:														execute console command "/op %player%"														make player execute command "//pos1"														make player execute command "//pos2"														make player execute command "//expand {@bok} n"														make player execute command "//expand {@bok} s"														make player execute command "//expand {@bok} w"														make player execute command "//expand {@bok} e"														make player execute command "rg define gildia-region-%name of player%"														set {gildia.%arg 3%} to true														set {gildia.%arg 2%} to true														set {tag.%player%} to arg 3														set {gildia.w.%player%} to true														make player execute command "//expand vert"														remove {@plac1} from player														remove {@plac2} from player														remove {@plac3} from player														remove {@plac4} from player														remove {@plac5} from player														remove {@plac6} from player														change player's tag name to "&7[&c%arg 3%&7]"														log "%player% zalozyl gildie %arg 2%" to "gildie-logi.log"														broadcast "&cGracz %player% &czalozyl gildie o nazwie &6%arg 2%&c i tagu &6%arg 3%&c."													else:														send "&cJestes juz w gildi!"														log "%player% probowal zalozyc gildie mimo ze jest juz w gildi!" to "gildie-logi.log"												else:													send "&cGildia o takiej nazwie juz istnieje!"													log "%player% probowal zalozyc gildie ktora juz istnieje! (NAZWA)" to "gildie-logi.log"											else:												send "&cGildia o takim tagu juz istnieje!"												log "%player% probowal zalozyc gildie ktora juz istnieje! (TAG)" to "gildie-logi.log"										else:											send "&cPotrzebujesz {@plac6} aby zalozyc gildie!"									else:										send "&cPotrzebujesz {@plac5} aby zalozyc gildie!"								else:									send "&cPotrzebujesz {@plac4} aby zalozyc gildie!"							else:								send "&cPotrzebujesz {@plac3} aby zalozyc gildie!"						else:							send "&cPotrzebujesz {@plac2} aby zalozyc gildie!"					else:						send "&cPotrzebujesz {@plac1} aby zalozyc gildie!"				else:					send "&cZbyt malo argumentow."					send "&6/gildia zaloz &c<nazwa> <tag> &6- &9Pozwala na zalozenie gildi."			else:				send "&cZbyt malo argumentow."				send "&6/gildia zaloz &c<nazwa> <tag> &6- &9Pozwala na zalozenie gildi."			

Mam taki skrypt, jak widzicie sprawdza czy gildia o takim tagu już istnieje, ale aby założyć gildię {gildia.%arg 3%} musi być false, ale takiego variables przedtem nie używałem wiadomo bo zależy on od argumentu, sprawdza czy jest false czy tam <none> (na jedno wychodzi) ale mimo tego iz jest none wciaż nie można tworzyć, jak robić aby niezdefiniowane variable robił na false a nie na none?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...