options: plac1: 1 stone plac2: 2 dirt plac3: 3 obsidian plac4: 4 tnt plac5: 5 grass plac6: 6 sand bok: 50 tag: &7[&c%{tag.%player%}%&7]command /gildia [<text>] [<text>] [<text>]: aliases: g trigger: if arg 1 is not set: send "&8########" send "&8## &6/gildia zaloz &c<nazwa> <tag> &6- &9Pozwala na zalozenie gildi." send "&8########" if arg 1 is "sprawdz": if arg 2 is set: send "%{gildia.%arg 2%}%" if arg 1 is "daj": add {@plac1} to player add {@plac2} to player add {@plac3} to player add {@plac4} to player add {@plac5} to player add {@plac6} to player if arg 1 is "zaloz": if arg 2 is set: if arg 3 is set: if player has {@plac1}: if player has {@plac2}: if player has {@plac3}: if player has {@plac4}: if player has {@plac5}: if player has {@plac6}: if {gildia.%arg 3%} is "<none>": if {gildia.%arg 2%} is "<none>": if {gildia.w.%player%} is false: execute console command "/op %player%" make player execute command "//pos1" make player execute command "//pos2" make player execute command "//expand {@bok} n" make player execute command "//expand {@bok} s" make player execute command "//expand {@bok} w" make player execute command "//expand {@bok} e" make player execute command "rg define gildia-region-%name of player%" set {gildia.%arg 3%} to true set {gildia.%arg 2%} to true set {tag.%player%} to arg 3 set {gildia.w.%player%} to true make player execute command "//expand vert" remove {@plac1} from player remove {@plac2} from player remove {@plac3} from player remove {@plac4} from player remove {@plac5} from player remove {@plac6} from player change player's tag name to "&7[&c%arg 3%&7]" log "%player% zalozyl gildie %arg 2%" to "gildie-logi.log" broadcast "&cGracz %player% &czalozyl gildie o nazwie &6%arg 2%&c i tagu &6%arg 3%&c." else: send "&cJestes juz w gildi!" log "%player% probowal zalozyc gildie mimo ze jest juz w gildi!" to "gildie-logi.log" else: send "&cGildia o takiej nazwie juz istnieje!" log "%player% probowal zalozyc gildie ktora juz istnieje! (NAZWA)" to "gildie-logi.log" else: send "&cGildia o takim tagu juz istnieje!" log "%player% probowal zalozyc gildie ktora juz istnieje! (TAG)" to "gildie-logi.log" else: send "&cPotrzebujesz {@plac6} aby zalozyc gildie!" else: send "&cPotrzebujesz {@plac5} aby zalozyc gildie!" else: send "&cPotrzebujesz {@plac4} aby zalozyc gildie!" else: send "&cPotrzebujesz {@plac3} aby zalozyc gildie!" else: send "&cPotrzebujesz {@plac2} aby zalozyc gildie!" else: send "&cPotrzebujesz {@plac1} aby zalozyc gildie!" else: send "&cZbyt malo argumentow." send "&6/gildia zaloz &c<nazwa> <tag> &6- &9Pozwala na zalozenie gildi." else: send "&cZbyt malo argumentow." send "&6/gildia zaloz &c<nazwa> <tag> &6- &9Pozwala na zalozenie gildi."
Mam taki skrypt, jak widzicie sprawdza czy gildia o takim tagu już istnieje, ale aby założyć gildię {gildia.%arg 3%} musi być false, ale takiego variables przedtem nie używałem wiadomo bo zależy on od argumentu, sprawdza czy jest false czy tam <none> (na jedno wychodzi) ale mimo tego iz jest none wciaż nie można tworzyć, jak robić aby niezdefiniowane variable robił na false a nie na none?
Pytanie
Tenten 0
Mam taki skrypt, jak widzicie sprawdza czy gildia o takim tagu już istnieje, ale aby założyć gildię {gildia.%arg 3%} musi być false, ale takiego variables przedtem nie używałem wiadomo bo zależy on od argumentu, sprawdza czy jest false czy tam <none> (na jedno wychodzi) ale mimo tego iz jest none wciaż nie można tworzyć, jak robić aby niezdefiniowane variable robił na false a nie na none?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi