Skocz do zawartości

Tokeny - płatna waluta serwerowa [ RPG ]

Rekomendowane odpowiedzi

Nie piszę skryptów i nie gram w tą grę od 2 lat. Ale poziom moderatora na prawdę niski, skoro wstawia "content" tego poziomu.
Nazewnictwo komend śmieszne "anulowaniekupowania" ???

Cytat

variables:
    {tokenywaluta::%player%} = 0

on join:
    if {tokenywaluta::%player%} is not set:
        set {tokenywaluta::%player%} to 0

Po co jest jedno, skoro drugie robi to samo?

Cytat

variables:
    {drop::biolog::%player%} = false

Jak już raz użyłeś "variables", to kontynuuj to.. -.-

Ehh

Cytat

command /usundubblebiolog [<text>]:
    permission: *
    permission message: &cNie masz permissi!
    trigger:
        if executor is "TakiJakTy":
            set {dubbledrop::biolog::%arg-1%} to false
            send "&cZresetowano Dubble Drop Biologa dla: %arg-1%" to player

???

Bez sensu dalej komentować. Skoro jest stary, znaczy, że nie warto go udostępniać, bo jest paskudny, Nie ma konfiguracji, przejrzystości w kodzie, nie ma nic innowacyjnego. Moderator 👍👍
Rozumiem na forum potrzeba ruchu, ale nie znaczy, że trzeba wstawiać takiego zakurzonego gniota, bo już dawno dawno widziałem lepsze i innowacyjne skrypty z podobnym wręcz takim samym zastosowaniem.

https://skript.pl/temat/34740-tokeny-p%C5%82atna-waluta-serwerowa-rpg/#findComment-223635

@up skoro jest stary to znaczy że użyto w nim nieco inne funkcje niż dzisiaj.

Nazwa komend jest najmniej ważna, poza tym...

Cytat

Bez sensu dalej komentować. Skoro jest stary, znaczy, że nie warto go udostępniać, bo jest paskudny, Nie ma konfiguracji, przejrzystości w kodzie, nie ma nic innowacyjnego.

Skoro jest stary i nieaktualizowany to na 100% będzie coś innowacyjnego...

Cytat

Rozumiem na forum potrzeba ruchu, ale nie znaczy, że trzeba wstawiać takiego zakurzonego gniota

Jakoś niektóre osoby wrzuciły coś starego i nikt nie miał problemów.

Cytat