Skocz do zawartości
  • 0
maka12

Skrypt na /zglos

Pytanie

Użytkownik

Witam!

Mam problem . Ostatnio zacząłem pisać skrypt na komendę /zglos.  Oto kod:

command /zglos [<text>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "gracz":
			if arg 2 is set:
				if arg 3 is set:
					log "%player% zglosil gracza: %arg 2% za: %arg 3%" to "zgloszenia_gracze.log"
					send "&aPoprawnie wyslano zgloszenie!"
				else:
					send "&aPoprawna forma: /zglos gracz (nick) (tresc)"
			
			else:
				send "&aPoprawna forma: /zglos gracz (nick) (tresc)"
		if arg 1 is "bug":
			if arg 2 is set:
				log "%player% zglosil buga: %arg 2%" to "zgloszenia_bugi.log"
				send "&aPoprawnie wyslano zgloszenie!"
			else:
				send "&aPoprawna forma: /zglos bug (na czym polega i gdzie znajduje sie bug)"
		else:
			send "&aPoprawna forma: /zglos bug/gracz (nick/na czym polega bug i gdzie sie znajduje) (za co (cheaty/wyzwiska/grozby))"

I mam pytanie. Da się jakoś zrobić by przy wpisywaniu treści zgłoszenia można było wpisać więcej niż 1 wyraz . Np teraz w logach jak napiszesz: "/zglos bug jest tam gdzies" to będzie się wyświetlało "<nick> zglosil buga: jest". Czy jest jakiś argument który umożliwia pisanie kilku do kilkunastu wyrazów? Czy będę musiał robić dużą ilość argumentów text?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Nie jest to co prawda rozwiązanie jakiego pewnie oczekiwałeś, ale Twoja komenda miała działać w bardzo nietypowy sposób. Wydaję mi się, że lepiej będzie rozdzielić zgłaszanie błędów i graczy na dwie różne komendy, przez co unikniesz w przyszłości wszelkich pytań i wątpliwości ze strony graczy.

command /zglos [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić gracza, użyj: /zglos <nick> <powód>"
		else if arg 2 is set:
			log "%player% zgłosił gracza %arg 1% za %arg 2%" to "zgloszenia_gracze.log"
			send "&aGracz został zgłoszony, dziękujemy!"
		else:
			send "&aPoprawna forma: /zglos <nick> <treść>"
			
command /bug [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić błąd, użyj: /bug <opis błędu>"
		else:
			log "%player% zgłosił błąd: %arg 1%" to "zgloszenia_bugi.log"
			send "&aBłąd został zgłoszony administracji, dziękujemy!"

Nie jestem pewny co do poprawnego działania pierwszej komendy, bo nie mam obecnie jak jej przetestować. Daj znać czy takie rozwiązanie wchodzi w grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, Grabsky napisał:

Nie jest to co prawda rozwiązanie jakiego pewnie oczekiwałeś, ale Twoja komenda miała działać w bardzo nietypowy sposób. Wydaję mi się, że lepiej będzie rozdzielić zgłaszanie błędów i graczy na dwie różne komendy, przez co unikniesz w przyszłości wszelkich pytań i wątpliwości ze strony graczy.

command /zglos [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić gracza, użyj: /zglos <nick> <powód>"
		else if arg 2 is set:
			log "%player% zgłosił gracza %arg 1% za %arg 2%" to "zgloszenia_gracze.log"
			send "&aGracz został zgłoszony, dziękujemy!"
		else:
			send "&aPoprawna forma: /zglos <nick> <treść>"
			
command /bug [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić błąd, użyj: /bug <opis błędu>"
		else:
			log "%player% zgłosił błąd: %arg 1%" to "zgloszenia_bugi.log"
			send "&aBłąd został zgłoszony administracji, dziękujemy!"

Nie jestem pewny co do poprawnego działania pierwszej komendy, bo nie mam obecnie jak jej przetestować. Daj znać czy takie rozwiązanie wchodzi w grę.

Głownie chodzi mi o to że jak się piszę w tym wypadku /bug treść to w logach zapisuje się tylko pierwsze słowo a nie będe graczom kazał pisać_w_ten_sposób? Wiem że jest trudniejszy sposób tzn. wypisując /bug [<text>] [<text>[<text>] [<text>][<text>] itp. Ale pytam się czy da się prościej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×