Skocz do zawartości
  • 0
maka12

Skrypt na /zglos

Pytanie

Użytkownik

Witam!

Mam problem . Ostatnio zacząłem pisać skrypt na komendę /zglos.  Oto kod:

command /zglos [<text>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "gracz":
			if arg 2 is set:
				if arg 3 is set:
					log "%player% zglosil gracza: %arg 2% za: %arg 3%" to "zgloszenia_gracze.log"
					send "&aPoprawnie wyslano zgloszenie!"
				else:
					send "&aPoprawna forma: /zglos gracz (nick) (tresc)"
			
			else:
				send "&aPoprawna forma: /zglos gracz (nick) (tresc)"
		if arg 1 is "bug":
			if arg 2 is set:
				log "%player% zglosil buga: %arg 2%" to "zgloszenia_bugi.log"
				send "&aPoprawnie wyslano zgloszenie!"
			else:
				send "&aPoprawna forma: /zglos bug (na czym polega i gdzie znajduje sie bug)"
		else:
			send "&aPoprawna forma: /zglos bug/gracz (nick/na czym polega bug i gdzie sie znajduje) (za co (cheaty/wyzwiska/grozby))"

I mam pytanie. Da się jakoś zrobić by przy wpisywaniu treści zgłoszenia można było wpisać więcej niż 1 wyraz . Np teraz w logach jak napiszesz: "/zglos bug jest tam gdzies" to będzie się wyświetlało "<nick> zglosil buga: jest". Czy jest jakiś argument który umożliwia pisanie kilku do kilkunastu wyrazów? Czy będę musiał robić dużą ilość argumentów text?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Nie jest to co prawda rozwiązanie jakiego pewnie oczekiwałeś, ale Twoja komenda miała działać w bardzo nietypowy sposób. Wydaję mi się, że lepiej będzie rozdzielić zgłaszanie błędów i graczy na dwie różne komendy, przez co unikniesz w przyszłości wszelkich pytań i wątpliwości ze strony graczy.

command /zglos [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić gracza, użyj: /zglos <nick> <powód>"
		else if arg 2 is set:
			log "%player% zgłosił gracza %arg 1% za %arg 2%" to "zgloszenia_gracze.log"
			send "&aGracz został zgłoszony, dziękujemy!"
		else:
			send "&aPoprawna forma: /zglos <nick> <treść>"
			
command /bug [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić błąd, użyj: /bug <opis błędu>"
		else:
			log "%player% zgłosił błąd: %arg 1%" to "zgloszenia_bugi.log"
			send "&aBłąd został zgłoszony administracji, dziękujemy!"

Nie jestem pewny co do poprawnego działania pierwszej komendy, bo nie mam obecnie jak jej przetestować. Daj znać czy takie rozwiązanie wchodzi w grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, Grabsky napisał:

Nie jest to co prawda rozwiązanie jakiego pewnie oczekiwałeś, ale Twoja komenda miała działać w bardzo nietypowy sposób. Wydaję mi się, że lepiej będzie rozdzielić zgłaszanie błędów i graczy na dwie różne komendy, przez co unikniesz w przyszłości wszelkich pytań i wątpliwości ze strony graczy.

command /zglos [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić gracza, użyj: /zglos <nick> <powód>"
		else if arg 2 is set:
			log "%player% zgłosił gracza %arg 1% za %arg 2%" to "zgloszenia_gracze.log"
			send "&aGracz został zgłoszony, dziękujemy!"
		else:
			send "&aPoprawna forma: /zglos <nick> <treść>"
			
command /bug [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&aAby zgłosić błąd, użyj: /bug <opis błędu>"
		else:
			log "%player% zgłosił błąd: %arg 1%" to "zgloszenia_bugi.log"
			send "&aBłąd został zgłoszony administracji, dziękujemy!"

Nie jestem pewny co do poprawnego działania pierwszej komendy, bo nie mam obecnie jak jej przetestować. Daj znać czy takie rozwiązanie wchodzi w grę.

Głownie chodzi mi o to że jak się piszę w tym wypadku /bug treść to w logach zapisuje się tylko pierwsze słowo a nie będe graczom kazał pisać_w_ten_sposób? Wiem że jest trudniejszy sposób tzn. wypisując /bug [<text>] [<text>[<text>] [<text>][<text>] itp. Ale pytam się czy da się prościej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Skrypt, który Ci podesłałem powinien wyłapać cały tekst, bo treść zgłoszenia lub błędu zaczyna się od ostatniego argumentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×