Parczik 7 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 krótka gadka... gdy klikam np. patykiem to w obszarze 10 kratek ode mnie wszystkie moby (wszystko) dostaje damage - 5 serc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 On right click: If player's tool is stick: loop all entities in radius 10 around player: Damage loop-entity by 5*2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 7 minut temu, xAxee napisał: On right click: If player's tool is stick: loop all entities in radius 10 around player: Damage loop-entity by 5*2 jest ok. Ale chciałbym jeszcze z cooldownem 20 sek. kiedy jest na cooldownie pisze "&cCooldown (sek)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ignanmagus 1 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 (edytowane) Cytat variables: {cooldown::%player%} = 0 On right click: If player's tool is stick: if {cooldown::%player%} is 0: loop all entities in radius 10 around player: Damage loop-entity by 5*2 set {cooldown::%player%} to 20 else: send "Musisz odczekać jeszcze %{cooldown::%player%}%" every 1 tick: loop all players: if {cooldown::%loop-player%} is 20: loop 20 times: remove 1 from {cooldown::%loop-player%} wait 1 second Spróbuj to, Edit: Poprawiłem bo nie działało. Edit2: Teraz będzie działać bo testowałem. Edytowane 6 sierpnia 2019 przez ignanmagus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 (edytowane) @ignanmagus oczy bolą jak na to patrzę. Jeśli rzeczywiście jesteś pewny że tak mocno chcesz obniżyć wydajność serwera to używaj tego twojego. on right click: if player's tool is stick: if {cooldown::%player%} is not set: set {cooldown::%player%} to now loop all entities in radius 10 around player: damage loop-entity by 5*2 stop set {_cooldown} to difference between {cooldown::%player%} and now if {_cooldown} is less than 20 seconds: set {_time} to 20 seconds subtract {_cooldown} from {_time} send "tej mocy możesz użyć za %{_time}%" to player else: set {cooldown::%player%} to now loop all entities in radius 10 around player: damage loop-entity by 5*2 Edytowane 6 sierpnia 2019 przez Rejszpat xAxee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ignanmagus 1 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 2 minuty temu, Rejszpat napisał: @ignanmagus oczy bolą jak na to patrzę. Jeśli rzeczywiście jesteś pewny że tak mocno chcesz obniżyć wydajność serwera to używaj tego twojego. Ja tego nie używam. Nie potrzebuję tego na moim serwerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szifter 134 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Parczik 7
krótka gadka... gdy klikam np. patykiem to w obszarze 10 kratek ode mnie wszystkie moby (wszystko) dostaje damage - 5 serc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi