Skocz do zawartości
  • 0

Poprawienie usuniecia efektow


fitofep

Pytanie

Witam moglby ktos mi pomoc w skrypcie?
Prosze aby ten oto skrypt naprawic, jesli nie mam efektow na sobie to pisal komunikat "&cNie masz na sobie zadnych efektow!"

Dziekuje

Cytat

command /usun:
    trigger:
        if player has 32 emerald:
            remove 32 emerald from player's inventory
            execute console command "/effect %player% clear"
            send "&8» &aPomyslnie zakupiles efekt!"
        else:
            send "&cNie posiadasz wystarczajacej ilosci szmaragdow aby zakupic ten efekt"

 

 

Edytowane przez HeezQ
HeezQ

Usuwam formatowanie

Notatka dodana przez HeezQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Próbowałem coś znaleźć, ale najwidoczniej nie ma takiego czegoś w Skripcie. Będziesz musiał zrobić coś w stylu "if player has speed or player has strength or player has jump boost..." i tak na wszystkie efekty, niestety. A efektow jest duzo. Najlepiej tego nie robic, bo i tak przeciez zostanie usuniety w twoim kodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, inxaneninja napisał:

Próbowałem coś znaleźć, ale najwidoczniej nie ma takiego czegoś w Skripcie. Będziesz musiał zrobić coś w stylu "if player has speed or player has strength or player has jump boost..." i tak na wszystkie efekty, niestety. A efektow jest duzo. Najlepiej tego nie robic, bo i tak przeciez zostanie usuniety w twoim kodzie.

jak to jak tak dziala effect %player% clear chodzi mi o to jesli ktos nie ma na sobie efektu to nie usuwalo mu tych 32 emeraldow i pisalo nie masz zadnego efektu na sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /usun:
    trigger:
        if player has 32 emerald:
            remove 32 emerald from player's inventory
            remove effects from player
            send "&8» &aPomyslnie zakupiles efekt!"
        else:
            send "&cNie posiadasz wystarczajacej ilosci szmaragdow aby zakupic ten efekt"

Proszę bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
46 minut temu, fitofep napisał:

jak to jak tak dziala effect %player% clear chodzi mi o to jesli ktos nie ma na sobie efektu to nie usuwalo mu tych 32 emeraldow i pisalo nie masz zadnego efektu na sobie

A, sorry. Nie zauwazylem. Wiec nie wiem co mozesz zrobic, moze zrobic cos w stylu "potwierdzenia", ze zanim gracz wykona komende, wyswietli sie komunikat "Uwaga! Przed wpisaniem tej komendy upewnij sie ze nie masz zadnych efektow na sobie!"

 

44 minuty temu, MrJuliusz napisał:

command /usun:
    trigger:
        if player has 32 emerald:
            remove 32 emerald from player's inventory
            remove effects from player
            send "&8» &aPomyslnie zakupiles efekt!"
        else:
            send "&cNie posiadasz wystarczajacej ilosci szmaragdow aby zakupic ten efekt"

Proszę bardzo.

Nie o to mu chodzilo. On chce nie zabierac graczowi 32 emeraldow jesli nie ma zadnych efektow na sobie.

Kurotsuwa

Łączę.

Notatka dodana przez Kurotsuwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, MrJuliusz napisał:

command /usun:
    trigger:
        if player has 32 emerald:
            remove 32 emerald from player's inventory
            remove effects from player
            send "&8» &aPomyslnie zakupiles efekt!"
        else:
            send "&cNie posiadasz wystarczajacej ilosci szmaragdow aby zakupic ten efekt"

Proszę bardzo.

effects is not an entity type

 

1 minutę temu, inxaneninja napisał:

Nie o to mu chodzilo. On chce nie zabierac graczowi 32 emeraldow jesli nie ma zadnych efektow na sobie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, xAxee napisał:

if active potions on player is set:

Ew


Set {_g::*} to active potions of player
If Size of {_g::*} > 0:

 

mogl bys to z kodem polaczyc?

command /usun:
    trigger:
        if player has 32 emerald:
            remove 32 emerald from player's inventory
            execute console command "/effect %player% clear"
            send "&8» &aPomyslnie zakupiles efekt!"
        else:
            send "&cNie posiadasz wystarczajacej ilosci szmaragdow aby zakupic ten efekt"

 

Edytowane przez HeezQ
HeezQ

Wstawiam w code

Notatka dodana przez HeezQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /usun:
    trigger:
        if active potions on player is set:
            if player has 32 emerald:
                remove 32 emerald from player's inventory
                execute console command "/effect %player% clear"
                send "&8» &aPomyslnie zakupiles efekt!"
            else:
                send "&cNie posiadasz wystarczajacej ilosci szmaragdow aby zakupic ten efekt"
        Else:
            Send "nie masz aktywnych efektów" 

Zamien zamiast wykonywać komendę przez console to remove all effect from player lub bez all nw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, xAxee napisał:

command /usun:
    trigger:
        if active potions on player is set:
            if player has 32 emerald:
                remove 32 emerald from player's inventory
                execute console command "/effect %player% clear"
                send "&8» &aPomyslnie zakupiles efekt!"
            else:
                send "&cNie posiadasz wystarczajacej ilosci szmaragdow aby zakupic ten efekt"
        Else:
            Send "nie masz aktywnych efektów" 

Zamien zamiast wykonywać komendę przez console to remove all effect from player lub bez all nw 

remove all effect from player nie dziala i bez all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

active potions on player is not an entity type
else has to be placed just after an if or else if

 

26 minut temu, xAxee napisał:

No ale sprawdzanie czy ma efekt dziala? 

sorry dziala, pisze 'active potions on player' is not an entity type
'else' has to be placed just after if or 'else if'

Kurotsuwa

Łączę.

Notatka dodana przez Kurotsuwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, xAxee napisał:

Czk pogubiłem się xD co nie dziala czy już wszystko dziala

pisze:

''active' potions on player is not an entity type
''else' has to be placed just after if or else if
i nie dziala w ogole czyszczenie efektow

Edytowane przez fitofep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, fitofep napisał:

pisze:

''active' potions on player is not an entity type
''else' has to be placed just after if or else if
i nie dziala w ogole czyszczenie efektow

of player :/ jak nie to jutro dopiero pomogę bo z tel już nic nie wykombinuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /usun [<text>]:
	trigger:
		if player has 32 emerald:
			if (active potion on player) is set:
				remove effects from player
				send "&6Usunieto efekty!"
			else:
				send "&6Nie masz na sobie zadnej potki!"
		else:
			send "&6Nie masz 32 emeraldow!"

sprawdzone u mnie wszystko dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, xAxee napisał:

command /usun [<text>]:
	trigger:
		if player has 32 emerald:
			if (active potion on player) is set:
				remove effects from player
				send "&6Usunieto efekty!"
			else:
				send "&6Nie masz na sobie zadnej potki!"
		else:
			send "&6Nie masz 32 emeraldow!"

sprawdzone u mnie wszystko dziala

a to bys mogl zrobic, aby jesli gracz pisze cos na chacie pisalo [SPRAWDZANY]? on chat:
    if {spr::%arg 2%} is true:
        cancel event
        broadcast "&8[&5&lSPRAWDZANY&8] &7%player% &8» &5&l%message%"
        
on any move:
    if {spr::%arg 2%} is true:
        teleport player to {k.location}

i jesli sie gracz rusza to go cofalo do miejsca sprawdzania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...