options:
entityname: &c&lRegulamin
name: &c&lRegulamin
wait: 3 seconds
acceptmessage: &aDziekujemy za zaakceptowanie regulaminu!
kickmessage: &cAby grac na naszym serwerze musisz zaakceptowac regulamin
usagemessage: &cUzyj: /regulamin <potwierdz/odrzuc>
on join:
if {reg::%player%} is 0:
execute console command "tppos %player% -28 107 72"
Apply slowness 1000 to player for 999 hour
on load:
delete {regulamin::*}
add "&c1. &aZakaz handlu PSC lub pomiedzy serwerami/grami" to {regulamin::*}
add "&c2. &aJeszcze nie ma" to {regulamin::*}
add "&c3. &aJeszcze nie ma" to {regulamin::*}
#(...)
on rightclick on entity:
if event-entity's name is "{@entityname}":
if name of event-entity = "{@name}":
if {reg::%player%} is not set:
set {reg::%player%} to 0
loop {regulamin::*}:
send "%loop-value%" to player
wait {@wait}
delete {reg::%player%}
command /regulamin [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "potwierdz":
execute console command "tpposs %player% to 0 100 0"
send "{@acceptmessage}"
if arg 1 is "odrzuc":
kick player due to "{@kickmessage}"
if arg 1 is not "odrzuc" or "potwierdz":
send "{@usagemessage}"
Pytanie
Custom3r 0
Witam.
Niestety znowu o cos musze was poprosic
Chodzi o to:
(Autorem tego skryptu byl @maxcom1Games)
Chcialbym zeby dopoki ktos nie potwierdzi regulaminu respilby sie na tych kordach: -28 107 72. Jezeli oczywiscie jest to mozliwe do zrobienia.
Dziekuje bardzo.
Pozdrawiam.
Edytowane przez BrixNWWstawiam w code.
Notatka dodana przez Briks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi