Skocz do zawartości
  • 0

Resp w dane miejscie dopoki nie potwierdzimy regulaminu


Custom3r
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Niestety znowu o cos musze was poprosic :/

Chodzi o to:


 

options:
    entityname: &c&lRegulamin
    name: &c&lRegulamin
    wait: 3 seconds
    acceptmessage: &aDziekujemy za zaakceptowanie regulaminu!
    kickmessage: &cAby grac na naszym serwerze musisz zaakceptowac regulamin
    usagemessage: &cUzyj: /regulamin <potwierdz/odrzuc>    

on join:
    if {reg::%player%} is 0:
    execute console command "tppos %player% -28 107 72"
    Apply slowness 1000 to player for 999 hour
    
    
on load:
    delete {regulamin::*}
    add "&c1. &aZakaz handlu PSC lub pomiedzy serwerami/grami" to {regulamin::*}
    add "&c2. &aJeszcze nie ma" to {regulamin::*}
    add "&c3. &aJeszcze nie ma" to {regulamin::*}

    #(...)


on rightclick on entity:
    if event-entity's name is "{@entityname}":
        if name of event-entity = "{@name}":
            if {reg::%player%} is not set:
                set {reg::%player%} to 0
                loop {regulamin::*}:
                    send "%loop-value%" to player
                    wait {@wait}
                delete {reg::%player%}        
                
command /regulamin [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "potwierdz":
            execute console command "tpposs %player% to 0 100 0"
            send "{@acceptmessage}"
        if arg 1 is "odrzuc":
            kick player due to "{@kickmessage}"
        if arg 1 is not "odrzuc" or "potwierdz":
            send "{@usagemessage}"


                            

(Autorem tego skryptu byl @maxcom1Games)

Chcialbym zeby dopoki ktos nie potwierdzi regulaminu respilby sie na tych kordach: -28 107 72. Jezeli oczywiscie jest to mozliwe do zrobienia.

Dziekuje bardzo.

Pozdrawiam.

Edytowane przez BrixNW
Briks

Wstawiam  w code.

Notatka dodana przez Briks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

options:
	entityname: ździsio
	name: &c&lRegulamin
	wait: 5 seconds
	koordynaty: x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0
	koordynatyNA: x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0
	koordynatyNAmessage: &cNie potwiedziles regulaminu! Potwierdz go abys mogl respic sie normalnie!
	acceptmessage: &aDziekujemy za zaakceptowanie regulaminu!
	kickmessage: &cAby grac na naszym serwerze musisz zaakceptowac regulamin
	usagemessage: &cUzyj: /regulamin <potwierdz/odrzuc>
	
command /regulamin [<text>]:
  	trigger:
  		if arg 1 is "potwierdz":
  			tepelport player to {@koordynaty}
			send "{@acceptmessage}"
			set {pot::%player%} to true
		if arg 1 is "odrzuc":
			kick player due to "{@kickmessage}"
		if arg 1 is not "odrzuc" or "potwierdz":
			send "{@usagemessage}"
on join:
	if {pot::%player%} is not true:
		teeleport player to {@koordynatyNA}
		send "{@koordynatyNAmessage}"
on load:
	delete {regulamin::*}
	add "Zasada pierwsza: Nie używaj mózgu" to {regulamin::*}
	add "Zasada druga: Nie graj tu" to {regulamin::*}
	add "Zasada trzecia: Każdy może mieć op" to {regulamin::*}

	#(...)


on rightclick on entity:
	if event-entity's name is "{@entityname}":
		if name of event-entity = "{@name}":
			if {reg::%player%} is not set:
				set {reg::%player%} to 0
				loop {regulamin::*}:
					send "%loop-value%" to player
					wait {@wait}
				delete {reg::%player%}

Ustaw 


    koordynatyNA: x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0

na

    koordynatyNA: x: -28, y: 107, z: 72

Edytowane przez maxcom1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, maxcom1Games napisał:

 

options:
	entityname: ździsio
	name: &c&lRegulamin
	wait: 5 seconds
	koordynaty: x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0
	koordynatyNA: x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0
	koordynatyNAmessage: &cNie potwiedziles regulaminu! Potwierdz go abys mogl respic sie normalnie!
	acceptmessage: &aDziekujemy za zaakceptowanie regulaminu!
	kickmessage: &cAby grac na naszym serwerze musisz zaakceptowac regulamin
	usagemessage: &cUzyj: /regulamin <potwierdz/odrzuc>
	
command /regulamin [<text>]:
  	trigger:
  		if arg 1 is "potwierdz":
  			tepelport player to {@koordynaty}
			send "{@acceptmessage}"
			set {pot::%player%} to true
		if arg 1 is "odrzuc":
			kick player due to "{@kickmessage}"
		if arg 1 is not "odrzuc" or "potwierdz":
			send "{@usagemessage}"
on join:
	if {pot::%player%} is not true:
		teeleport player to {@koordynatyNA}
		send "{@koordynatyNAmessage}"
on load:
	delete {regulamin::*}
	add "Zasada pierwsza: Nie używaj mózgu" to {regulamin::*}
	add "Zasada druga: Nie graj tu" to {regulamin::*}
	add "Zasada trzecia: Każdy może mieć op" to {regulamin::*}

	#(...)


on rightclick on entity:
	if event-entity's name is "{@entityname}":
		if name of event-entity = "{@name}":
			if {reg::%player%} is not set:
				set {reg::%player%} to 0
				loop {regulamin::*}:
					send "%loop-value%" to player
					wait {@wait}
				delete {reg::%player%}

Ustaw 


    koordynatyNA: x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0

na

    koordynatyNA: x: -28, y: 107, z: 72

 
[21:29:10 INFO]: [Skript] Reloading Npc.sk...
[21:29:11 ERROR]: Can't understand this condition/effect: teleport player to x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0 (Npc.sk, line 15: teleport player to {@koordynaty}')
[21:29:11 ERROR]: Can't understand this condition/effect: teleport player to x: -28, y: 107, z: 72 (Npc.sk, line 24: teleport player to {@koordynatyNA}')
[21:29:11 ERROR]: Can't understand this condition/effect: delete {reg::%player%} (Npc.sk, line 43: delete {reg::%player%}')
[21:29:11 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading Npc.sk!
 
3 Errory mi wyszly.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spróbuj tak:

options:
	entityname: ździsio
	name: &c&lRegulamin
	wait: 5 seconds
	koordynaty: "x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0" parsed as location
	koordynatyNA: "x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0" parsed as location
	koordynatyNAmessage: &cNie potwiedziles regulaminu! Potwierdz go abys mogl respic sie normalnie!
	acceptmessage: &aDziekujemy za zaakceptowanie regulaminu!
	kickmessage: &cAby grac na naszym serwerze musisz zaakceptowac regulamin
	usagemessage: &cUzyj: /regulamin <potwierdz/odrzuc>
	
command /regulamin [<text>]:
  	trigger:
  		if arg 1 is "potwierdz":
  			tepelport player to {@koordynaty}
			send "{@acceptmessage}"
			set {pot::%player%} to true
		if arg 1 is "odrzuc":
			kick player due to "{@kickmessage}"
		if arg 1 is not "odrzuc" or "potwierdz":
			send "{@usagemessage}"
on join:
	if {pot::%player%} is not true:
		teeleport player to {@koordynatyNA}
		send "{@koordynatyNAmessage}"
on load:
	delete {regulamin::*}
	add "Zasada pierwsza: Nie używaj mózgu" to {regulamin::*}
	add "Zasada druga: Nie graj tu" to {regulamin::*}
	add "Zasada trzecia: Każdy może mieć op" to {regulamin::*}

	#(...)


on rightclick on entity:
	if event-entity's name is "{@entityname}":
		if name of event-entity = "{@name}":
			if {reg::%player%} is not set:
				set {reg::%player%} to 0
				loop {regulamin::*}:
					send "%loop-value%" to player
					wait {@wait}
				clear {reg::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, maxcom1Games napisał:

Spróbuj tak:

options:
	entityname: ździsio
	name: &c&lRegulamin
	wait: 5 seconds
	koordynaty: "x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0" parsed as location
	koordynatyNA: "x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0" parsed as location
	koordynatyNAmessage: &cNie potwiedziles regulaminu! Potwierdz go abys mogl respic sie normalnie!
	acceptmessage: &aDziekujemy za zaakceptowanie regulaminu!
	kickmessage: &cAby grac na naszym serwerze musisz zaakceptowac regulamin
	usagemessage: &cUzyj: /regulamin <potwierdz/odrzuc>
	
command /regulamin [<text>]:
  	trigger:
  		if arg 1 is "potwierdz":
  			tepelport player to {@koordynaty}
			send "{@acceptmessage}"
			set {pot::%player%} to true
		if arg 1 is "odrzuc":
			kick player due to "{@kickmessage}"
		if arg 1 is not "odrzuc" or "potwierdz":
			send "{@usagemessage}"
on join:
	if {pot::%player%} is not true:
		teeleport player to {@koordynatyNA}
		send "{@koordynatyNAmessage}"
on load:
	delete {regulamin::*}
	add "Zasada pierwsza: Nie używaj mózgu" to {regulamin::*}
	add "Zasada druga: Nie graj tu" to {regulamin::*}
	add "Zasada trzecia: Każdy może mieć op" to {regulamin::*}

	#(...)


on rightclick on entity:
	if event-entity's name is "{@entityname}":
		if name of event-entity = "{@name}":
			if {reg::%player%} is not set:
				set {reg::%player%} to 0
				loop {regulamin::*}:
					send "%loop-value%" to player
					wait {@wait}
				clear {reg::%player%}

 

 
[21:33:27 INFO]: [Skript] Reloading Npc.sk...
[21:33:27 ERROR]: Can't understand this condition/effect: tepelport player to "x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0" parsed as location (Npc.sk, line 15: tepelport player to {@koordynaty}')
[21:33:27 ERROR]: Can't understand this condition/effect: teeleport player to "x: 0.0, y: 0.0, z: 0.0" parsed as location (Npc.sk, line 24: teeleport player to {@koordynatyNA}')
[21:33:28 ERROR]: Can't understand this condition/effect: clear {reg::%player%} (Npc.sk, line 43: clear {reg::%player%}')
[21:33:28 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading Npc.sk!
 
Nadal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...