Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc w skrypcie.


witek_towit
 Udostępnij

Pytanie

Nie jestem najlepszy w te klocki i potrzebuje pomocy.
Mianowicie chcialbym zrobic skrypt na "Podliczanie Administracji" Cos typu 3 plusy = awans, 3 minusy = degrad.
Ale jestem lekko w kropce gdyz jedyne co zrobilem to lekka tabele z tymi osobami a nie umiem ogarnac tego dodawania i odejmowania na serwerze.
Gdyby ktos mogl mi to zrobic bylbym bardzo wdzieczny <3

 

Edytowane przez Szifter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zaraz wrzucę skrypt.

 

Edit:
 

options:
	nazwa-skryptu: skrypt #bez .sk
	komenda: admi #bez /

variables:
	{{@nazwa-skryptu}.admins::*} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Suei} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1} = 0

on script load:
	wait 4 tick
	clear {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "P3lni" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Phluxx" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Bamobl123" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Suei" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Nikolas1" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
		if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number:
			set {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} to 0


command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]:
	permission: sk.use
	trigger:
		if arg 1 is "zobacz":
			open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player
			format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni}%" to be unstealable
			format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx}%" to be unstealable
			format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123}%" to be unstealable
			format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@nazwa-skryptu}.p::Suei}%" to be unstealable
			format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1}%" to be unstealable
			stop

		if arg 1 is "dodaj":
			if arg 2 is set: #nick
				if arg 3 is set: #ilosc
					set {_l} to 0
					loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
						if loop-value is arg 2:
							set {_l} to 1
					if {_l} is 0:
						send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%"
						stop
					else if arg 3 parsed as number isn't number:
						send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!"
					else:
						add arg 3 parsed as integer to {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%}
						send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'"
						make player execute command "/{@komenda} ref"
			else:
				send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)"
			stop

		if arg 1 is "usun":
			if arg 2 is set: #nick
				if arg 3 is set: #ilosc
					set {_l} to 0
					loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
						if loop-value is arg 2:
							set {_l} to 1
					if {_l} is 0:
						send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%"
						stop
					else if arg 3 parsed as number isn't number:
						send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!"
					else:
						remove arg 3 parsed as integer from {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%}
						send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'"
						make player execute command "/{@komenda} ref"
			else:
				send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)"
			stop
		
		if arg 1 is "ref":
			loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
				if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} > 2:
					#co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza
					send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt."
				else if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} < -2:
					#co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza
					send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt."
			stop
			
		send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"

 

Edytowane przez MsMaciek
Dodany kod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{PKTPLS::NICK} = 0
	{PKTMIN::NICK} = 0
command /pd [<text>]:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&cPodliczenie" to player
		loop 3*9 times:
			set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to gray glass pane named "&cPodliczenie Punktow" with lore "&bPunkty Administracji"
		set player's current inventory's slot 4 to head named "&cPrzyklad" with lore "&6Punkty dodatnie: &bIlosc punktow dodatkich||&6Punkty ujemne: &bIlosc punktow ujemnych||||&6Suma: &bSuma punktow||&6-3pkt = degrad||&63pkt = awans||||&cKliknij aby edytowac punkty&7*||&7* - Wymaganie rangi"
		set player's current inventory's slot 22 to head named "&cPrzyklad" with lore "&6Punkty dodatnie: &bIlosc punktow dodatkich||&6Punkty ujemne: &bIlosc punktow ujemnych||||&6Suma: &bSuma punktow||&6-3pkt = degrad||&63pkt = awans||||&cKliknij aby edytowac punkty&7*||&7* - Wymaganie rangi"
		set player's current inventory's slot 13 to skull of ("nick" parsed as offline player) named "&cNick" with lore "&6Punkty dodatnie: &b%{PKTPLS::NICK}%||&6Punkty ujemne: &b%{PKTMIN::NICK}%||||&6Suma: &b %{PKTPLS::NICK}+{PKTMIN::NICK}% ||&6-3pkt = degrad||&63pkt = awans||||&cKliknij aby edytowac punkty&7*||&7* - Wymaganie rangi"
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&cPodliczenie":
		cancel event
		if clicked slot is 13:
			if player has permission "edycja.pd":
				close player's inventory
				set {%player%:edytuje} to "NICK"
				open chest with 3 rows named "&cEdycja punktow" to player
				loop 3*9 times:
					set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to gray glass pane named "&cPodliczenie Punktow" with lore "&bPunkty Administracji"
				set player's current inventory's slot 13 to skull of ("%{%player%:edytuje}%" parsed as offline player) named "&cNick" with lore "&6Punkty dodatnie: &b%{PKTPLS::NICK}%||&6Punkty ujemne: &b%{PKTMIN::NICK}%||||&6Suma: &b %{PKTPLS::NICK}+{PKTMIN::NICK}% ||&6-3pkt = degrad||&63pkt = awans||||&cWlasnie edytujesz, to stan sprzed edycji"
				set player's current inventory's slot 11 to 351:10 named "&cNadaj punkt"
				set player's current inventory's slot 15 to 351:1 named "&cZabierz punkt"
				set player's current inventory's slot 26 to 351:8 named "&cZamknij okno"
				set player's current inventory's slot 25 to arrow named "&cPoprzednie okno"
				set player's current inventory's slot 18 to slimeball named "&cReset punktow"
			else:
				send "&cNie?" to player
	if inventory name of player's current inventory is "&cEdycja Punktow":
		cancel event
		if clicked slot is 26:
			close player's inventory
		if clicked slot is 25:
			close player's inventory
			execute player command "/pd"
		if clicked slot is 11:
			add 1 to {PKTPLS::%{%player%:edytuje}%}
			close player's inventory
			send "&cNadano punkt graczowi  %{%player%:edytuje}%" to player
		if clicked slot is 15:
			remove 1 from {PKTMIN::%{%player%:edytuje}%}
			close player's inventory
			send "&cZabrano punkt graczowi  %{%player%:edytuje}%" to player
		if clicked slot is 18:
			if player has permission "reset.pd":
				set {PKTMIN::%{%player%:edytuje}%} to 0
				set {PKTPLS::%{%player%:edytuje}%} to 0
				close player's inventory
				send "&cZresetowano punkty graczowi %{%player%:edytuje}%" to player
			else:
				send "&cAby edytowac musisz byc wlascicielem!" to player

Działa testowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

options:
    nazwa-skryptu: Podliczanie
    komenda: admi

variables:
    {{@Podliczanie}.admins::*} = 0
    {{@Podliczanie}.p::P3lni} = 0
    {{@Podliczanie}.p::Phluxx} = 0
    {{@Podliczanie}.p::Bamobl123} = 0
    {{@Podliczanie}.p::Suei} = 0
    {{@Podliczanie}.p::Nikolas1} = 0

on script load:
    wait 4 tick
    clear {{@Podliczanie}.admins::*}
    add "P3lni" to {{@Podliczanie}.admins::*}
    add "Phluxx" to {{@Podliczanie}.admins::*}
    add "Bamobl123" to {{@Podliczanie}.admins::*}
    add "Suei" to {{@Podliczanie}.admins::*}
    add "Nikolas1" to {{@Podliczanie}.admins::*}
    loop {{@Podliczanie}.admins::*}:
        if {{@Podliczanie}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number:
            set {{@Podliczanie}.p::%loop-value%} to 0


command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]:
    permission: sk.use
    trigger:
        if arg 1 is "zobacz":
            open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player
            format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@Podliczanie}.p::P3lni}%" to be unstealable
            format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@Podliczanie}.p::Phluxx}%" to be unstealable
            format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@Podliczanie}.p::Bamobl123}%" to be unstealable
            format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@Podliczanie}.p::Suei}%" to be unstealable
            format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@Podliczanie}.p::Nikolas1}%" to be unstealable
            stop

        if arg 1 is "dodaj":
            if arg 2 is set: #nick
                if arg 3 is set: #ilosc
                    set {_l} to 0
                    loop {{@Podliczanie}.admins::*}:
                        if loop-value is arg 2:
                            set {_l} to 1
                    if {_l} is 0:
                        send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@Podliczanie}.admins::*}%"
                        stop
                    else if arg 3 parsed as number isn't number:
                        send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!"
                    else:
                        add arg 3 parsed as integer to {{@Podliczanie}.p::%arg 2%}
                        send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'"
                        make player execute command "/{@komenda} ref"
            else:
                send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)"
            stop

        if arg 1 is "usun":
            if arg 2 is set: #nick
                if arg 3 is set: #ilosc
                    set {_l} to 0
                    loop {{@Podliczanie}.admins::*}:
                        if loop-value is arg 2:
                            set {_l} to 1
                    if {_l} is 0:
                        send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@Podliczanie}.admins::*}%"
                        stop
                    else if arg 3 parsed as number isn't number:
                        send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!"
                    else:
                        remove arg 3 parsed as integer from {{@Podliczanie}.p::%arg 2%}
                        send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'"
                        make player execute command "/{@komenda} ref"
            else:
                send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)"
            stop
        
        if arg 1 is "ref":
            loop {{@Podliczanie}.admins::*}:
                if {{@Podliczanie}.p::%loop-value%} > 2:
                    #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza
                    send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt."
                else if {{@Podliczanie}.p::%loop-value%} < -2:
                    #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza
                    send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt."
            stop
            
        send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"










Dalby rade ktos zrobic tak zeby byl oddzielne permission dla helpera i moderatora tylko do wgladu na /admi zobacz oraz zeby osoby z * mogly reszte czyli 2 permissiony zrobic

@MsMaciek milo by bylo jakbys to dla mnie dopracowal <3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	nazwa-skryptu: skrypt #bez .sk
	komenda: admi #bez /

#sk.zobacz - daje mozliwosc widzenia
variables:
	{{@nazwa-skryptu}.admins::*} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Suei} = 0
	{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1} = 0

on script load:
	wait 4 tick
	clear {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "P3lni" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Phluxx" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Bamobl123" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Suei" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	add "Nikolas1" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*}
	loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
		if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number:
			set {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} to 0


command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]:
	permission: sk.use
	trigger:
		if arg 1 is "zobacz":
			if player has permission "sk.zobacz":
            	open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player
				format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni}%" to be unstealable
				format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx}%" to be unstealable
				format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123}%" to be unstealable
                 format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@nazwa-skryptu}.p::Suei}%" to be unstealable
				format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1}%" to be unstealable
				stop
		if player has permission "*":
			if arg 1 is "dodaj":
				if arg 2 is set: #nick
					if arg 3 is set: #ilosc
						set {_l} to 0
						loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
							if loop-value is arg 2:
								set {_l} to 1
						if {_l} is 0:
							send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%"
							stop
						else if arg 3 parsed as number isn't number:
							send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!"
						else:
							add arg 3 parsed as integer to {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%}
							send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'"
							make player execute command "/{@komenda} ref"
				else:
					send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)"
				stop

			if arg 1 is "usun":
				if arg 2 is set: #nick
					if arg 3 is set: #ilosc
						set {_l} to 0
						loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
							if loop-value is arg 2:
								set {_l} to 1
						if {_l} is 0:
							send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%"
							stop
						else if arg 3 parsed as number isn't number:
							send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!"
						else:
							remove arg 3 parsed as integer from {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%}
							send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'"
							make player execute command "/{@komenda} ref"
				else:
					send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)"
				stop
		
			if arg 1 is "ref":
				loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}:
					if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} > 2:
						#co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza
						send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt."
					else if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} < -2:
						#co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza
						send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt."
				stop
			
		send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"

 

Edytowane przez MsMaciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...