Skocz do zawartości

MsMaciek

Użytkownik
  • Zawartość

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O MsMaciek

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

532 wyświetleń profilu
  1. Pokaż server.properties
  2. Co do skryptu: Czemu wszystko zostawiasz na zmiennych lokalnych? Usuwają się one po skończeniu komendy, więc po ustawieniu lokalizacji, ona się usuwa ;___; Usuń znak _ ze wszystkich nazw zmiennych, oprócz _sizePractice, bo ona chyba ma być lokalna Co do kodu: Jeżeli masz ustawione w config.sk effects command in-game (czy jakoś tak) to wpisz to na chacie; !set {test} to player's location Przesuń się o kilka kroków i !teleport player to {test} I sprawdź czy działa
  3. MsMaciek

    Zepsuty cooldown

    Spróbuj: set {_waited} to difference between now and {nagroda.%player%.lastused} Pozatym: Na górze skryptu zalecam dodanie sekcji variables: variables: <Tab>{nagroda.lastused::*} = 0 I zmianę pojedynczych zmiennych na listy.
  4. MsMaciek

    karta płatnicza

    Aktualne?
  5. MsMaciek

    Blokowanie itemow.

    w on place: daj sobie send "%event-block% " i sprawdź czy nazwa napewno jest taka sama którą zablokowałeś.
  6. Jak mogę uzyskać w 'on place:' blok który znajdował się poprzednio na tej lokacji? (blok można postawić, na powietrzu, w wodzie itd.) past event-block jest taki sam jak event-block Posiadam: Skript, WildSkript, SkQuery, Skellett Wersja serwera: 1.8.8-R0.1-snapshot (Spigot)
  7. MsMaciek

    Pomoc w skrypcie.

    options: nazwa-skryptu: skrypt #bez .sk komenda: admi #bez / #sk.zobacz - daje mozliwosc widzenia variables: {{@nazwa-skryptu}.admins::*} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::P3lni} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Suei} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1} = 0 on script load: wait 4 tick clear {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "P3lni" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Phluxx" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Bamobl123" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Suei" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Nikolas1" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number: set {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} to 0 command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]: permission: sk.use trigger: if arg 1 is "zobacz": if player has permission "sk.zobacz": open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni}%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx}%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123}%" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@nazwa-skryptu}.p::Suei}%" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1}%" to be unstealable stop if player has permission "*": if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: add arg 3 parsed as integer to {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: remove arg 3 parsed as integer from {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "ref": loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} > 2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt." else if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} < -2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt." stop send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"
  8. Wpisz /plugins i zobacz czy ci nie podświetla na czerwono. Problem jest tym, że dodatku ci nie znajduje. Spróbuj użyć wersji 1.11.2 skellet Edit: loop all entites in radius 1: if loop-entity is arrow: kill loop-entity Nie testowane, pisałem z telefonu.
  9. MsMaciek

    Itemy po zdedaniu

    on respawn On respawn: Add ender chest, Stone axe, Stone shovel, 64 steak and 64 oak Wood planks to player
  10. Użyj skellet w wersji 1.11.2+
  11. MsMaciek

    Pomoc w skrypcie.

    Zaraz wrzucę skrypt. Edit: options: nazwa-skryptu: skrypt #bez .sk komenda: admi #bez / variables: {{@nazwa-skryptu}.admins::*} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::P3lni} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Suei} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1} = 0 on script load: wait 4 tick clear {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "P3lni" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Phluxx" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Bamobl123" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Suei" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Nikolas1" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number: set {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} to 0 command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]: permission: sk.use trigger: if arg 1 is "zobacz": open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni}%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx}%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123}%" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@nazwa-skryptu}.p::Suei}%" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1}%" to be unstealable stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: add arg 3 parsed as integer to {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: remove arg 3 parsed as integer from {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "ref": loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} > 2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt." else if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} < -2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt." stop send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"
  12. MsMaciek

    Scoreboard dla danej rangi!

    Zrobię ci to, tylko potrzeba mi jeden dzień, bo do kompa muszę mieć dostęp. Tutaj jest temat jak to zrobić. Jak poczekasz jeden dzień to wkleje już gotowy kod. Edit: Gotowy kod: https://code.skript.pl/TFOaONRC
  13. MsMaciek

    connect

    Po wpisaniu /connect NICK teleportuje mnie na świat, w którym jest gracz na kordy 0 150 0, daje 16 snieżek oraz wpisuje komende /v on Nie testowane! #by MsMaciek123 command /connect [<player>]: trigger: teleport player to 0, 150, 0 in "%arg 1 world%" give 16 snowballs to player make player execute command "/v on"
  14. MsMaciek

    Skriptow sprawdzanie

    Nie zrozumiałem za bardzo tego zlecenia. 1. Jak ty wpiszesz /itycheter to ma ci zabrać itemy tak? 2. A jak wpiszesz /itemychtera to ma ci je przywrócić czy pokazać GUI z itemami? Można też otworzyć czyjś ekwipunek i popatrzeć jakie ma itemy.
  15. command /is [<text>]: <Tab>trigger: <Tab><Tab>if arg 1 is "help": <Tab><Tab><Tab>make player execute command "/wyspy" <Tab><Tab><Tab>stop Powinno działać. Po wpisaniu /is help wykonuje się /wyspy
×