Skocz do zawartości

MsMaciek

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

1004 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MsMaciek

Początkujący III

Początkujący III (4/13)

2

Reputacja

  1. comamnd /zr trigger: if %player's balance% >= 25 remove 25 from %player's balance% send "&2Pomyslnie zaplacono rachunki za dom!" delete {dom.niezaplacony::%player%} stop send "&cNie masz wystarczajacej ilosci monet na koncie! /warp praca" every 10 hours: if {dom::%player%} is "true" set {dom.niezaplacony::%player%} to true send "<command:/zr>&cMusisz zaplacic rachunki za dom! Kliknij na ta wiadomosc aby zaplacic!" wait 10 minutes if {dom.niezaplacony::%player%} is true: send "&cNiezaplaciles rachunkow!" Gdy wysyła się wiadomość, ustawia się też specjalna zmienna {dom.niezaplacony} która po dziesięciu minutach jest sprawdzana. Jeżeli wartość tej zmiennej się nie zmieniła, oznacza że gracz nie zapłacił rachunków. Wartość tej zmiennej zmienia się po użyciu komendy /zr Jednak twój kod nie wygląda na działający (w every 10 hours nie ma player'a, używasz %player's balance% w miejscach gdzie nie ma "", wartości "true" i "false" to nadal tekst, nie zmienna prawda/fałsz)
  2. Cześć! Jestem programistą z 5 letnim doświadczeniem w językach C#, Python. Mogę zaoferować: Bot do Discord'a łączący się w pełni z serwerem Minecraft (synchronizowanie czatu, rang etc.) + 5-letnia pomoc (np. prosta edycja wiadomości etc.) [10-20 zł, zależnie od bota, w cenę nie jest wliczony hosting bota (Python)] Porządny i gotowy serwer Discord z uprawnieniami, kanałami [20-30 zł] Skrypty różnego rodzaju (od prostych na scoreboard, tablistę, aż po drop do skryptu na minigry) [5zł - 100 zł, zależnie od skryptu] Postawienie serwera zwykłego jak i zmodowanego (Forge, etc.) na serwerze dedykowanym (VPS) z Linuxem [5 zł] Proste grafiki, np. ikona serwera [1-2zł] Oraz w imieniu mojego kolegi budowniczego: Budowa średniej wielkości spawnów, budynków etc. Kontakt: MsMaciek#9399 llub https://discord.gg/sNCYRmQ (Discord) lub PV (jednak wole discorda :P) Obsługiwane płatności: Przelew, PayPal Przykładowy screen ze skryptu na drop (możliwość wyboru z czego ma dropić, oraz możliwość wyłączenia i włączenia wszystkich dropów)
  3. Co do skryptu: Czemu wszystko zostawiasz na zmiennych lokalnych? Usuwają się one po skończeniu komendy, więc po ustawieniu lokalizacji, ona się usuwa ;___; Usuń znak _ ze wszystkich nazw zmiennych, oprócz _sizePractice, bo ona chyba ma być lokalna Co do kodu: Jeżeli masz ustawione w config.sk effects command in-game (czy jakoś tak) to wpisz to na chacie; !set {test} to player's location Przesuń się o kilka kroków i !teleport player to {test} I sprawdź czy działa
  4. Spróbuj: set {_waited} to difference between now and {nagroda.%player%.lastused} Pozatym: Na górze skryptu zalecam dodanie sekcji variables: variables: <Tab>{nagroda.lastused::*} = 0 I zmianę pojedynczych zmiennych na listy.
  5. MsMaciek

    karta płatnicza

    Aktualne?
  6. w on place: daj sobie send "%event-block% " i sprawdź czy nazwa napewno jest taka sama którą zablokowałeś.
  7. Jak mogę uzyskać w 'on place:' blok który znajdował się poprzednio na tej lokacji? (blok można postawić, na powietrzu, w wodzie itd.) past event-block jest taki sam jak event-block Posiadam: Skript, WildSkript, SkQuery, Skellett Wersja serwera: 1.8.8-R0.1-snapshot (Spigot)
  8. options: nazwa-skryptu: skrypt #bez .sk komenda: admi #bez / #sk.zobacz - daje mozliwosc widzenia variables: {{@nazwa-skryptu}.admins::*} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::P3lni} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Suei} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1} = 0 on script load: wait 4 tick clear {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "P3lni" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Phluxx" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Bamobl123" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Suei" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Nikolas1" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number: set {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} to 0 command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]: permission: sk.use trigger: if arg 1 is "zobacz": if player has permission "sk.zobacz": open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni}%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx}%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123}%" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@nazwa-skryptu}.p::Suei}%" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1}%" to be unstealable stop if player has permission "*": if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: add arg 3 parsed as integer to {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: remove arg 3 parsed as integer from {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "ref": loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} > 2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt." else if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} < -2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt." stop send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"
  9. Wpisz /plugins i zobacz czy ci nie podświetla na czerwono. Problem jest tym, że dodatku ci nie znajduje. Spróbuj użyć wersji 1.11.2 skellet Edit: loop all entites in radius 1: if loop-entity is arrow: kill loop-entity Nie testowane, pisałem z telefonu.
  10. MsMaciek

    Itemy po zdedaniu

    on respawn On respawn: Add ender chest, Stone axe, Stone shovel, 64 steak and 64 oak Wood planks to player
  11. Zaraz wrzucę skrypt. Edit: options: nazwa-skryptu: skrypt #bez .sk komenda: admi #bez / variables: {{@nazwa-skryptu}.admins::*} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::P3lni} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Suei} = 0 {{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1} = 0 on script load: wait 4 tick clear {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "P3lni" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Phluxx" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Bamobl123" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Suei" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} add "Nikolas1" to {{@nazwa-skryptu}.admins::*} loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} parsed as number isn't number: set {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} to 0 command /{@komenda} [<text>] [<text>] [<text>]: permission: sk.use trigger: if arg 1 is "zobacz": open chest with 1 rows named "&4&lPodliczanie &c&lAdministracji" to player format slot 0 of player with 1 of creeper head named "&a&lP3lni %{{@nazwa-skryptu}.p::P3lni}%" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of creeper head named "&a&lPhluxx %{{@nazwa-skryptu}.p::Phluxx}%" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of skeleton head named "&5&lBamobl123 %{{@nazwa-skryptu}.p::Bamobl123}%" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of skeleton head named "&5&lSuei %{{@nazwa-skryptu}.p::Suei}%" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of skeleton head named "&5&lNikolas1 %{{@nazwa-skryptu}.p::Nikolas1}%" to be unstealable stop if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: add arg 3 parsed as integer to {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie dodano &6'%arg 3%'&a punktów dla &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} dodaj (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is set: #nick if arg 3 is set: #ilosc set {_l} to 0 loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if loop-value is arg 2: set {_l} to 1 if {_l} is 0: send "&cNie ma takiego administratora! &aDostępni: %{{@nazwa-skryptu}.admins::*}%" stop else if arg 3 parsed as number isn't number: send "&6'%arg 3%' &cnie jest liczbą!" else: remove arg 3 parsed as integer from {{@nazwa-skryptu}.p::%arg 2%} send "&aPomyślnie usunięto &6'%arg 3%'&a punktów od &6'%arg 2%'" make player execute command "/{@komenda} ref" else: send "&c/{@komenda} usun (nick) (ilosc)" stop if arg 1 is "ref": loop {{@nazwa-skryptu}.admins::*}: if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} > 2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial wiecej niz 2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma więcej niż 2 pkt." else if {{@nazwa-skryptu}.p::%loop-value%} < -2: #co ma sie stac, kiedy ktos bedzie mial mniej niz -2 pkt. %loop-value% to nick gracza send "&cGracz %loop-value% ma mniej niż -2 pkt." stop send "&c/{@komenda} [zobacz|dodaj|usun]"
  12. Zrobię ci to, tylko potrzeba mi jeden dzień, bo do kompa muszę mieć dostęp. Tutaj jest temat jak to zrobić. Jak poczekasz jeden dzień to wkleje już gotowy kod. Edit: Gotowy kod: https://code.skript.pl/TFOaONRC
  13. MsMaciek

    connect

    Po wpisaniu /connect NICK teleportuje mnie na świat, w którym jest gracz na kordy 0 150 0, daje 16 snieżek oraz wpisuje komende /v on Nie testowane! #by MsMaciek123 command /connect [<player>]: trigger: teleport player to 0, 150, 0 in "%arg 1 world%" give 16 snowballs to player make player execute command "/v on"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...