kerpson 532 Opublikowano 22 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2019 (edytowane) Witam, na szybko chcę wam przedstawić przelicznik czasu, np. pod kity lub co tam tylko chcecie KOD DZIAŁANIE Ogółem to nic skomplikowanego. Konwertuje on nam czas np. z inta 120 na 2 minuty w wiadomości JAK TEGO UŻYĆ Sposób 1: Nasz czas jest jako "int" String s = Time.convert(zmienna); p.sendMessage(s); Sposób 2: Nasz czas jest jako "long" int time = (int) ((time - System.currentTimeMillis()) / 1000L); String s = Time.convert(time); p.sendMessage(s); Dzięki za uwagę, oczekuję samych raków bo ten przelicznik jest żenujący i okropny i zapewne coś tu nie działa Edytowane 22 maja 2019 przez HotAngel2K17 xAxee, pandax i Tymekd 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#3468 229 Opublikowano 22 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2019 (edytowane) klasy util powinny byc finalne i miec prywanty konstruktor by zablokowac mozliwosci tworzenia instancji klasy i dziedziczenia jej Edytowane 23 czerwca 2019 przez Sewer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 532 Opublikowano 22 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2019 57 minut temu, Sewer napisał: klasy util powinny byc finalne i miec prywanty konstruktor by zablokowac mozliwosci tworzenia instancji klasy Eeee utilsy raczej powinny być statyczne, lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#3468 229 Opublikowano 22 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2019 3 minuty temu, HotAngel2K17 napisał: Eeee utilsy raczej powinny być statyczne, lol nie rozumiales public final class Time { private Time() { } public static String convert(int time){ int d = time / 86400; int h = time % 86400 / 3600; int m = time % 86400 % 3600 / 60; int s = time % 86400 % 3600 % 60; String message = ""; if(d > 0){ message = d + "d "; } if(h > 0){ message = message + h + "h "; } if(m > 0){ message = message + m + "m "; } message = message + s + "s "; return message; } } kerpson 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.