Misio12320 32 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 Hej. napisze mi ktoś kod na dalsze działanie ? chodzi mi o to, że np on bed enter: if player have permission "wejdz.łozko": continue. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Addiss9 44 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 26 minut temu, Misio12320 napisał: Hej. napisze mi ktoś kod na dalsze działanie ? chodzi mi o to, że np on bed enter: if player have permission "wejdz.łozko": continue. Dzięki Napisz dokładnie co chcesz żeby ten skrypt robił. Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misio12320 32 Opublikowano 19 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 to ma być effect z docs... np na uderzenie moba potrzeba permisji np "uderz.entity" i kod on damage entity: if player has permission "uderz.entity": continue - czyli ma tego entity uderzyć. albo np on place: if player have permission "place.block": continue. Chodzi mi o to, że ma wykonać dalszą czynność. Takie sprzeciwienie do "don't have" itd. on place: if player don't have permission "place.block": cancel event else: continue. chciałem sobie przetestować takie coś, ale nie działa... Myślałem nad przykładem, żeby połozyć się na łóżko podczas gdy entity są blisko więc dalem continue... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Addiss9 44 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 Kurczę nie pisz wiadomości i skrypta tylko co chcesz! Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pandax 131 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 2 godziny temu, Misio12320 napisał: to ma być effect z docs... np na uderzenie moba potrzeba permisji np "uderz.entity" i kod on damage entity: if player has permission "uderz.entity": continue - czyli ma tego entity uderzyć. albo np on place: if player have permission "place.block": continue. Chodzi mi o to, że ma wykonać dalszą czynność. Takie sprzeciwienie do "don't have" itd. on place: if player don't have permission "place.block": cancel event else: continue. chciałem sobie przetestować takie coś, ale nie działa... Myślałem nad przykładem, żeby połozyć się na łóżko podczas gdy entity są blisko więc dalem continue... on bed enter: if player doesn't have permission "wejdz.łozko": cancel event i z głowy. Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Misio12320 32
Hej. napisze mi ktoś kod na dalsze działanie ? chodzi mi o to, że np on bed enter: if player have permission "wejdz.łozko": continue. Dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.