MrLucyferek 10 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 (edytowane) Yo, pomoże ktoś? mam problem z błędem przy loopowaniu: loop all entities within 1 meters of the player : #wyskakuje taki błąd --># 'The player' is not as item stack" i gdyby ktoś mógł, to jak zrobić by zadawało dmg loopowanym mobom?^^ z góry dziękuję Edytowane 19 maja 2019 przez MrLucyferek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 loop all entities in radius 1 around player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxcom1 110 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 l loop all entities: loop all players: if distance from loop-entity to loop-player is 1 meter: kill loop-entity moze zadziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrLucyferek 10 Opublikowano 19 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 1 godzinę temu, maxcom1Games napisał: l loop all entities: loop all players: if distance from loop-entity to loop-player is 1 meter: kill loop-entity moze zadziala nie pasuje mi loop all players, ale kolega wyżej rozwiązał mój problem, nie ma to zabijać tylko zadawać dmg mógłbyś mi napisać jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxcom1 110 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 No to: loop all entities: loop all players: if distance from loop-entity to loop-player is 1 meter: set {healthe} to loop-entity's health remove 1 from {healthe} set loop-entity's health to {healthe} clear {healthe} MrLucyferek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrLucyferek 10 Opublikowano 19 maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 Godzinę temu, maxcom1Games napisał: No to: loop all entities: loop all players: if distance from loop-entity to loop-player is 1 meter: set {healthe} to loop-entity's health remove 1 from {healthe} set loop-entity's health to {healthe} clear {healthe} nie zadaje dmg, masz caly sk on rightclick on entity: player's tool is iron sword named "&eKatana": if {uy1.%player%} is not set: set {uy1.%player%} to "false" wait 10 seconds set {uy1.%player%} to "true" stop if {uy1.%player%} is "false": cancel event stop if {uy1.%player%} is "true": set {uy1.%player%} to "false" push the player forward at speed 2 loop all entities in radius 1 around player: if loop-entity is zombie: set {healthe} to loop-entity's health remove 1 from {healthe} set loop-entity's health to {healthe} clear {healthe} wait 1 second set {uy1.%player%} to "true" Dziala, temat do zamknięcia Kod wstawiam w odpowiednie znaczniki Notatka dodana przez bvcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 19 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2019 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrLucyferek 10
Yo, pomoże ktoś? mam problem z błędem przy loopowaniu:
loop all entities within 1 meters of the player : #wyskakuje taki błąd --># 'The player' is not as item stack"
i gdyby ktoś mógł, to jak zrobić by zadawało dmg loopowanym mobom?^^ z góry dziękuję
Edytowane przez MrLucyferekOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi