bl1tzZ 0 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2019 (edytowane) Jak zrobić, by gracz po teleportacji nie mógł się ruszać? Edytowane 28 kwietnia 2019 przez knugi Poprawiono znaki diakrytyczne i interpunkcję. Notatka dodana przez knugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 konrad055 4 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2019 hmm może execute console command "speed 0 %player%" wtedy gracz nie może chodzić (ale może skakać) a potem np. wait (czas jaki gracz nie może chodzić) tick i execute console command "speed 1 %player%" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tymekd 151 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2019 on any move: cancel event wsadź ten kod po funkcji z tepaniem xAxee 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2019 on teleport: set {ANTYR::%player%} to true on any move: if {ANTYR::%player%} is true: cancel event jeżeli chcesz aby nie mógł sie ruszać nie przed tepnięciem ale po to przed set {ANTYR...} daj wait 2 tick Działa na każde tepnięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
bl1tzZ 0
Jak zrobić, by gracz po teleportacji nie mógł się ruszać?
Edytowane przez knugiPoprawiono znaki diakrytyczne i interpunkcję.
Notatka dodana przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.