Skocz do zawartości
  • 0

GuiMenu i drop ulepszany.Pomocy jak sprawić by działał (problem ze zmiennymi)


Akinox

Pytanie

Siemka tworzę swoją własną alternatywę na serwer ale że się dopiero uczę to nie znam wszystkich możliwości skrypta. 

1 rzeczą która działa jest GuiMenu i wszystkie rzeczy w nim zawarte. 

2 sprawą jest w nim przestawianie dropa wykombinowałem sobie żeby dodawało do 6 lub więcej zależy kto ile woli kategorii pod kategorie miało być podpięte, potem musiałem zmienić kod ponieważ okazało się że zmienne nie przyjmują wartości większych niż 0-1 lub on of więc kod wygląda tak 

command /Drop:
 #No perms needed
    trigger:
        if arg 1 ="0":
            send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
            add 1 to arg 1
            stop trigger
            if arg 1 ="1":
                send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
                stop trigger
                arg - 1 

3 rzeczą było sprawdzanie zmiennych jeśli równe 0 to wykonuje 1 raz sprawdzanie eq jeśli to zrobi to potem czyści tyle eq ile potrzebuje na ulepszenie i dodaje 1 do zmiennej przez co automatem już przestaje być wykonywane i potem miało wykonać inne ulepszenie od komendy.

                  make player execute "PayDrop"
                  if {StonePay.%Player%} = 0
                     if player has 64 cobblestone:
                        remove 64 cobblestone from player
                        add 1 {StonePay.%player%}

4 rzeczą miałem podpiąć te drobne skrypty pod drop  który też bym musiał napisać, to tyle z historii moich planów ma ktoś jakiś pomysł jak te zmienne zmusić do działania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /Drop:
 #No perms needed
    trigger:
        if arg 1 ="0":
            send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
            add 1 to arg 1
            stop
            if arg 1 ="1":
                send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
                stop
                
             excute player command "PayDrop"
                  if {StonePay.%Player%} = 0
                     if player has 64 cobblestone:
                        remove 64 cobblestone from player
                        add 1 {StonePay.%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Szifter napisał:

 


command /Drop:
 #No perms needed
    trigger:
        if arg 1 ="0":
            send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
            add 1 to arg 1
            stop
            if arg 1 ="1":
                send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
                stop
                
             excute player command "PayDrop"
                  if {StonePay.%Player%} = 0
                     if player has 64 cobblestone:
                        remove 64 cobblestone from player
                        add 1 {StonePay.%player%}

https://snag.gy/qs1cQ8.jpg zdaje sie że nie o to chodzi ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać ? pomijając spacje bo to już robię.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dziwne zadeklarowałem zmienne więc powinno chyba działać chyba że jest jakaś inna komenda na to :

 

variables:
  {up1.%player%} = False
  {up2.%player%} = False
  {up3.%player%} = False
  {up4.%player%} = False
  {up5.%player%} = False
  {up6.%player%} = False        

command /test1:
    trigger:
        if arg {up1.%player%} = False 
        if player has 64 cobblestone:
        remove 64 cobblestone from player
        set {StonePay.%player%} to True

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
function payDrop(p: player):
	if {StonePay.%{_p}%} = 0:
		if {_p} has 64 cobblestone:
			remove 64 cobblestone from {_p}
			add 1 to {StonePay.%{_p}%} 

command /Drop:
	trigger:
		if {droplv.%player%} is not set:
			send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
			set {droplv.%player%} to 1
			payDrop(player)
		else if {droplv.%player%} = 1:
			send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
			set {droplv.%player%} to 1
			payDrop(player)
		#else if {droplv.%player%} = 2:
		#else if {droplv.%player%} = 3:
		#...

O coś takiego Ci chodzi? Wpisujesz /drop skrypt sprawdza Twój lvl dropu i zabiera za każdym razem stack cobbla jeśli go posiadasz. Oczywiście skrypt się do niczego nie przyda jeśli go nie przebudujesz jeszcze np o sprawdzenie czy gracz ma wymagane itemy do awansu a dopiero potem go awansuje i zabierze materiały. Poprawiłem to co wysłałeś na tyle na ile Cię zrozumiałem. Jeśli podasz więcej szczegółów w mniej chaotyczny sposób postaram się być bardziej pomocnym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...