Siemka tworzę swoją własną alternatywę na serwer ale że się dopiero uczę to nie znam wszystkich możliwości skrypta.
1 rzeczą która działa jest GuiMenu i wszystkie rzeczy w nim zawarte.
2 sprawą jest w nim przestawianie dropa wykombinowałem sobie żeby dodawało do 6 lub więcej zależy kto ile woli kategorii pod kategorie miało być podpięte, potem musiałem zmienić kod ponieważ okazało się że zmienne nie przyjmują wartości większych niż 0-1 lub on of więc kod wygląda tak
command /Drop:
#No perms needed
trigger:
if arg 1 ="0":
send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
add 1 to arg 1
stop trigger
if arg 1 ="1":
send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
stop trigger
arg - 1
3 rzeczą było sprawdzanie zmiennych jeśli równe 0 to wykonuje 1 raz sprawdzanie eq jeśli to zrobi to potem czyści tyle eq ile potrzebuje na ulepszenie i dodaje 1 do zmiennej przez co automatem już przestaje być wykonywane i potem miało wykonać inne ulepszenie od komendy.
make player execute "PayDrop"
if {StonePay.%Player%} = 0
if player has 64 cobblestone:
remove 64 cobblestone from player
add 1 {StonePay.%player%}
4 rzeczą miałem podpiąć te drobne skrypty pod drop który też bym musiał napisać, to tyle z historii moich planów ma ktoś jakiś pomysł jak te zmienne zmusić do działania ?
Pytanie
Akinox 0
Siemka tworzę swoją własną alternatywę na serwer ale że się dopiero uczę to nie znam wszystkich możliwości skrypta.
1 rzeczą która działa jest GuiMenu i wszystkie rzeczy w nim zawarte.
2 sprawą jest w nim przestawianie dropa wykombinowałem sobie żeby dodawało do 6 lub więcej zależy kto ile woli kategorii pod kategorie miało być podpięte, potem musiałem zmienić kod ponieważ okazało się że zmienne nie przyjmują wartości większych niż 0-1 lub on of więc kod wygląda tak
command /Drop:
#No perms needed
trigger:
if arg 1 ="0":
send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
add 1 to arg 1
stop trigger
if arg 1 ="1":
send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
stop trigger
arg - 1
3 rzeczą było sprawdzanie zmiennych jeśli równe 0 to wykonuje 1 raz sprawdzanie eq jeśli to zrobi to potem czyści tyle eq ile potrzebuje na ulepszenie i dodaje 1 do zmiennej przez co automatem już przestaje być wykonywane i potem miało wykonać inne ulepszenie od komendy.
make player execute "PayDrop"
if {StonePay.%Player%} = 0
if player has 64 cobblestone:
remove 64 cobblestone from player
add 1 {StonePay.%player%}
4 rzeczą miałem podpiąć te drobne skrypty pod drop który też bym musiał napisać, to tyle z historii moich planów ma ktoś jakiś pomysł jak te zmienne zmusić do działania ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.