Skocz do zawartości
  • 0
Akinox

GuiMenu i drop ulepszany.Pomocy jak sprawić by działał (problem ze zmiennymi)

Pytanie

Użytkownik

Siemka tworzę swoją własną alternatywę na serwer ale że się dopiero uczę to nie znam wszystkich możliwości skrypta. 

1 rzeczą która działa jest GuiMenu i wszystkie rzeczy w nim zawarte. 

2 sprawą jest w nim przestawianie dropa wykombinowałem sobie żeby dodawało do 6 lub więcej zależy kto ile woli kategorii pod kategorie miało być podpięte, potem musiałem zmienić kod ponieważ okazało się że zmienne nie przyjmują wartości większych niż 0-1 lub on of więc kod wygląda tak 

command /Drop:
 #No perms needed
    trigger:
        if arg 1 ="0":
            send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
            add 1 to arg 1
            stop trigger
            if arg 1 ="1":
                send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
                stop trigger
                arg - 1 

3 rzeczą było sprawdzanie zmiennych jeśli równe 0 to wykonuje 1 raz sprawdzanie eq jeśli to zrobi to potem czyści tyle eq ile potrzebuje na ulepszenie i dodaje 1 do zmiennej przez co automatem już przestaje być wykonywane i potem miało wykonać inne ulepszenie od komendy.

                  make player execute "PayDrop"
                  if {StonePay.%Player%} = 0
                     if player has 64 cobblestone:
                        remove 64 cobblestone from player
                        add 1 {StonePay.%player%}

4 rzeczą miałem podpiąć te drobne skrypty pod drop  który też bym musiał napisać, to tyle z historii moich planów ma ktoś jakiś pomysł jak te zmienne zmusić do działania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, Akinox napisał:

owszem mam xD próbuje dodać tu go ale sie nie da ... xD

 

Hmm - to ja podam, elotazu#0059

//edit  dodaj mnie

Edytowane przez tazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator
  • 0
command /Drop:
 #No perms needed
    trigger:
        if arg 1 ="0":
            send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
            add 1 to arg 1
            stop
            if arg 1 ="1":
                send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
                stop
                
             excute player command "PayDrop"
                  if {StonePay.%Player%} = 0
                     if player has 64 cobblestone:
                        remove 64 cobblestone from player
                        add 1 {StonePay.%player%}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, Szifter napisał:

 

command /Drop:
 #No perms needed
    trigger:
        if arg 1 ="0":
            send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
            add 1 to arg 1
            stop
            if arg 1 ="1":
                send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
                stop
                
             excute player command "PayDrop"
                  if {StonePay.%Player%} = 0
                     if player has 64 cobblestone:
                        remove 64 cobblestone from player
                        add 1 {StonePay.%player%}

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! zdaje sie że nie o to chodzi ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać ? pomijając spacje bo to już robię.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Dziwne zadeklarowałem zmienne więc powinno chyba działać chyba że jest jakaś inna komenda na to :

 

variables:
  {up1.%player%} = False
  {up2.%player%} = False
  {up3.%player%} = False
  {up4.%player%} = False
  {up5.%player%} = False
  {up6.%player%} = False        

command /test1:
    trigger:
        if arg {up1.%player%} = False 
        if player has 64 cobblestone:
        remove 64 cobblestone from player
        set {StonePay.%player%} to True

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
  • 0
Nieaktywny   
Losowy awatar
function payDrop(p: player):
	if {StonePay.%{_p}%} = 0:
		if {_p} has 64 cobblestone:
			remove 64 cobblestone from {_p}
			add 1 to {StonePay.%{_p}%} 

command /Drop:
	trigger:
		if {droplv.%player%} is not set:
			send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft"
			set {droplv.%player%} to 1
			payDrop(player)
		else if {droplv.%player%} = 1:
			send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech"
			set {droplv.%player%} to 1
			payDrop(player)
		#else if {droplv.%player%} = 2:
		#else if {droplv.%player%} = 3:
		#...

O coś takiego Ci chodzi? Wpisujesz /drop skrypt sprawdza Twój lvl dropu i zabiera za każdym razem stack cobbla jeśli go posiadasz. Oczywiście skrypt się do niczego nie przyda jeśli go nie przebudujesz jeszcze np o sprawdzenie czy gracz ma wymagane itemy do awansu a dopiero potem go awansuje i zabierze materiały. Poprawiłem to co wysłałeś na tyle na ile Cię zrozumiałem. Jeśli podasz więcej szczegółów w mniej chaotyczny sposób postaram się być bardziej pomocnym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×