Skocz do zawartości

Akinox

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Akinox

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziwne zadeklarowałem zmienne więc powinno chyba działać chyba że jest jakaś inna komenda na to : variables: {up1.%player%} = False {up2.%player%} = False {up3.%player%} = False {up4.%player%} = False {up5.%player%} = False {up6.%player%} = False command /test1: trigger: if arg {up1.%player%} = False if player has 64 cobblestone: remove 64 cobblestone from player set {StonePay.%player%} to True
  2. dobra wywalam to i robię od nowa... doceniam pomoc ale chyba ten skrypt trzeba przebudować...
  3. owszem mam xD próbuje dodać tu go ale sie nie da ... xD https://discord.gg/nSVxjQa
  4. Siemka tworzę swoją własną alternatywę na serwer ale że się dopiero uczę to nie znam wszystkich możliwości skrypta. 1 rzeczą która działa jest GuiMenu i wszystkie rzeczy w nim zawarte. 2 sprawą jest w nim przestawianie dropa wykombinowałem sobie żeby dodawało do 6 lub więcej zależy kto ile woli kategorii pod kategorie miało być podpięte, potem musiałem zmienić kod ponieważ okazało się że zmienne nie przyjmują wartości większych niż 0-1 lub on of więc kod wygląda tak command /Drop: #No perms needed trigger: if arg 1 ="0": send "&c>> &e Przestawiles drop na 1 tryb Thaumcraft" add 1 to arg 1 stop trigger if arg 1 ="1": send "&c>> &e Przestawiles drop na 2 tryb Mody tech" stop trigger arg - 1 3 rzeczą było sprawdzanie zmiennych jeśli równe 0 to wykonuje 1 raz sprawdzanie eq jeśli to zrobi to potem czyści tyle eq ile potrzebuje na ulepszenie i dodaje 1 do zmiennej przez co automatem już przestaje być wykonywane i potem miało wykonać inne ulepszenie od komendy. make player execute "PayDrop" if {StonePay.%Player%} = 0 if player has 64 cobblestone: remove 64 cobblestone from player add 1 {StonePay.%player%} 4 rzeczą miałem podpiąć te drobne skrypty pod drop który też bym musiał napisać, to tyle z historii moich planów ma ktoś jakiś pomysł jak te zmienne zmusić do działania ?
×