Skocz do zawartości
  • 0
MrPomajdor

Skrypt na gui dropu nie działa

Pytanie

Użytkownik

Witam.

Napisałem skrypt na drop z gui pod komędą /drop. Ale cały czas mam błąd w kodze: 

format slot 0 of player with iron ingot named "&l&rZelazo" with lore "&7Szansa: &c&l1.0 procent"  to be unstealable

 

Jak usunę    :

with lore "&7Szansa: &c&l1.0 procent" 

 

to już działa. Ostatnio zmieniałem wersje SkQuery na nowszą, może to to?

Edytowane przez MrPomajdor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
command test:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "GUI" to player
		wait 1 tick
		set slot 1 of player's current inventory to gold block named "Item w slocie 2."

I potem dodajesz event:

on inventory click:
	if name of current inventory of player is "GUI":
		cancel event

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

a slot can't be set tp 'gold block named " Item w slocie 2." with lore "lore" beacuse the latter is neither an item type or not an item stack

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
set player's current inventory's slot 1 to stained glass pane:7 named " "

Powinno działać. Mi przynajmniej działa :)

A tylko zedytuj ten glass itp dodaj se tam lore 😛

Edytowane przez Hitman112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

tak jeszcze się zapytam, czemu     if player has 576  tnt   działa, a       if player has 576 cobblestone        juz nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Wymaga WildSkript i SkQuery

Uzywaj 'set player's current inventory's slot'

czyli np

command /gui:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "(Nazwa)" to player
		set player's current inventory's slot (nr slota) to (item) named "(Nazwa)" with lore "(Opis)"
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "(Nazwa)":
		cancel event (Dzieki ctemu nic nie wyjmiesz!)
		#dalsza akcja

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, MrPomajdor napisał:

tak jeszcze się zapytam, czemu     if player has 576  tnt   działa, a       if player has 576 cobblestone        juz nie?

Zamiast 'cobblestone' daj 'cobble stone' lub 'cobble'

if player has 256 cobble stone:

if player has 256 cobble:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Dam ci proste cos, jak to działa to coś źle wpisujesz... przepisz 1 do 1.

command /TEST:
	trigger:
		open chest witg 1 rows named "TEST" to player
		set player's current inventory's slot 4 to diamond boots named "&cTest" with lore "&cKliknij, a nie wyciagniesz!"
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "TEST":
		cancel event
		if clicked slot is 4:
			send "&cKliknieto!"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator
  • 0

@MrPomajdor napisałeś przecież odpowiedź w temacie.

Jak wspomniałeś, zmieniłeś wersję SkQuery na nowszą. Być może masz silniczek trochę starszy i to już nie będzie.

Ja jestem w 100% przekonany, że jest to wina wersji SkQuery, ponieważ lore jest tylko z tego dodatku.

Jeżeli masz 3.6.2 Czy jakąś tam to wgraj 3.6.0 (powinna działać), ewentualnie 3.6.1.

Jeżeli masz wersję Skript 2.2-dev35 lub wyższy to nie próbuj wgrywać wersji 3.24.1, gdyż ona nie działa poprawnie z owymi wersjami Skripta.

Pozdrawiam #Knugi

Dlaczego jeszcze nie zmieniłeś tej wersji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×