niemamnazwy 0 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 (edytowane) Witam, pisze plugin i chce aby był on bardzo optymalny ponieważ idzie na mój serwer. Na co zwracać uwagę? taski? metody? proszę o jak najwięcej rzeczy który można napisać optymalnie a każdy pisze je nie optymalnie... Edytowane 30 marca 2019 przez niemamnazwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 (edytowane) robisz taski async do rzeczy ktore potrzebuja duzo czasu na odpowiedz typu branie zmiennych z bazy danych Edytowane 30 marca 2019 przez Queito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 niemamnazwy 0 Opublikowano 30 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 1 minutę temu, Queito napisał: robisz taski async do rzeczy ktore potrzebuja duzo czasu na odpowiedz typu branie zmiennych z bazy danych jakis przyklad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 1 minutę temu, niemamnazwy napisał: jakis przyklad? malo przykladow jest w internecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 niemamnazwy 0 Opublikowano 30 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 Teraz, Queito napisał: malo przykladow jest w internecie no tak ale chodzi mi o wytlumaczenie zastosowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 6 minut temu, niemamnazwy napisał: no tak ale chodzi mi o wytlumaczenie zastosowania malo jest wytlumaczen w internecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 niemamnazwy 0 Opublikowano 30 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 Teraz, Queito napisał: malo jest wytlumaczen w internecie gdybym szukal w internecie to bym nie zadawal glupich pytan tutaj nie sadzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 (edytowane) 8 godzin temu, niemamnazwy napisał: gdybym szukal w internecie to bym nie zadawal glupich pytan tutaj nie sadzisz? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! @edit a reszta to na logike.. ladowanie itemow do gui itd. ktore sie nie zmienia - tylko podczas wlaczania pluginu, a nie przy kazdym evencie od nowa tworzyc (np. gui od dropow, bossow itp) Edytowane 30 marca 2019 przez yooniks Usunięty#3468 i niemamnazwy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#3468 229 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 2 godziny temu, Queito napisał: robisz taski async do rzeczy ktore potrzebuja duzo czasu na odpowiedz typu branie zmiennych z bazy danych w zasadzie prawie wszystko powinno sie robic w innych watkach, niestety bukkit i serwer nms jest synchroniczny i nie jest zabezpieczony przed asynchroniczna modyfikacja itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 536 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 Ładowanie inventory przy starcie serwera, nie używać tylko metod statycznych. Zamiast 40 oddzielnych tasków, lepiej zrobić jeden globalny. I oczywiście większość rzeczy ładować przy starcie serwera,a nie w trakcie jego pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#3468 229 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 (edytowane) 5 minut temu, HotAngel2K17 napisał: nie używać tylko metod statycznych. singleton nie ma nic do wydajnosci 5 minut temu, HotAngel2K17 napisał: Zamiast 40 oddzielnych tasków, lepiej zrobić jeden globalny. Jedna rzecz - jedna klasa. Nie mozna robic syfu w kodzie Edytowane 30 marca 2019 przez Sewer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 536 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 28 minut temu, Sewer napisał: singleton nie ma nic do wydajnosci Jedna rzecz - jedna klasa. Nie mozna robic syfu w kodzie Ktoś pyta o optymalizację, a nie o kod. Wydajniej jest zrobić wszystko w jednym tasku,ale nie tylko. Można zrobić 2-3 taski, ale nie jeden task na jedną rzecz. Szczególnie gdy tych tasków jest np. 20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#3468 229 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 (edytowane) 5 godzin temu, HotAngel2K17 napisał: Wydajniej jest zrobić wszystko w jednym tasku,ale nie tylko. Można zrobić 2-3 taski, ale nie jeden task na jedną rzecz. Szczególnie gdy tych tasków jest np. 20. Ilosc zadan, jakie zarejestrujesz nie stanowi roznicy, bo wszystkie i tak wykonaja sie w jednym momencie. Jeszcze jest cos takiego jak timingi, ktore zliczaja czas wykonania zadania, gdy wszystkie taski sprowadzisz do jednego, w pewnym sensie stracisz kontrole nad timingami przez co stana sie zwyczajnie bezuzyteczne. Edytowane 30 marca 2019 przez Sewer TheMolkaPL i kerpson 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 30 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2019 6 godzin temu, HotAngel2K17 napisał: Ładowanie inventory przy starcie serwera, nie używać tylko metod statycznych. Zamiast 40 oddzielnych tasków, lepiej zrobić jeden globalny. I oczywiście większość rzeczy ładować przy starcie serwera,a nie w trakcie jego pracy. tak jak napisał Sewer, single responsibility, jedna klasa - jedno zadanie, o wiele łatwiej jest się odnaleźć w kodzie i ogólnie bardzo duzo ułatwia, a to czy będzie jeden task z 1000 linijkami kodu, czy 10 taskow po 100 linijek tak jak napisałeś, nie wpływa na wydajnosc, i tak są wrzucane do kolejki, a kolejka jest tak duza(tzn. dużo taskow może się wykonywać jednocześnie) że taski wykonają się od razu kerpson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 niemamnazwy 0 Opublikowano 31 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 marca 2019 Dobra taski już ogarnięte teraz inne rzeczy na które wypada uważać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
niemamnazwy 0
Witam, pisze plugin i chce aby był on bardzo optymalny ponieważ idzie na mój serwer. Na co zwracać uwagę? taski? metody? proszę o jak najwięcej rzeczy który można napisać optymalnie a każdy pisze je nie optymalnie...
Edytowane przez niemamnazwyOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi