Skocz do zawartości
  • 0

Odliczanie do okreslonego eventu


fitofep
 Udostępnij

Pytanie

Witam tak jak w temacie chcialbym by na actionbarze bylo odliczanie do czasu  np. nowej edycji ktorego ustawie w configu skryptu lub komenda

żeby komenda byla np. /start

i zaczelo odliczac do nowej edycji

i gdy sie rozpocznie ten event czyli ta edycja pisalo na actionbarze EDYCJA SIE ROZPOCZELA!

Z góry dziękuję!

Edytowane przez fitofep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@dudimsp2

Po co głupio piszesz... nabijając posty?

@fitofep

Proszę myślę że o to ci chodziło :)
Wymaga Skrayfall

options:
	odliczanie: 5 # czas w sekundach
    
command /start [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "odliczanie.edycja":
			loop {@odliczanie} times:
				set action bar of all players to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - loop-value+1%&7 )"
				wait 1 seconds
				if loop-value = {@odliczanie}:
					send all players title "&6&lEdycja Serwera" with subtitle "&fNowa edycja rozpoczela sie" for 3 seconds

 

Edytowane przez MateoxPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, MateoxPL napisał:

@dudimsp2

Po co głupio piszesz... nabijając posty?

@fitofep

Proszę myślę że o to ci chodziło :)
Wymaga Skrayfall

options:
	odliczanie: 5 # czas w sekundach
    
command /start [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "odliczanie.edycja":
			loop {@odliczanie} times:
				set action bar of all players to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - loop-value+1%&7 )"
				wait 1 seconds
				if loop-value = {@odliczanie}:
					send all players title "&6&lEdycja Serwera" with subtitle "&fNowa edycja rozpoczela sie" for 3 seconds

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! bledy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, xAxee napisał:
loop all players:
    set action bar of loop-player-2 to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - (loop-value-1)+2%&7 )"

Zamien na to

xAxee a 

on join:
    if player's world is "world":
        send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds

chce zeby bylo jak wejde w portal do swiata world to pisalo to na title i to sie nie wyswietla... jak to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, fitofep napisał:

xAxee a 

on join:
    if player's world is "world":
        send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds

chce zeby bylo jak wejde w portal do swiata world to pisalo to na title i to sie nie wyswietla... jak to zrobic?

on any movement:
	if {Swiat::%player%} is not set:
		set {Swiat::%player%} to player's world
	if {Swiat::%player%} is player's world:
		stop
	else:
		set {Swiat::%player%} to player's world
		send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds

np tak 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, xAxee napisał:
on any movement:
	if {Swiat::%player%} is not set:
		set {Swiat::%player%} to player's world
	if {Swiat::%player%} is player's world:
		stop
	else:
		set {Swiat::%player%} to player's world
		send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds

np tak 

ale w lobby jak wchodze to tez mi sie to wyswietla!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, fitofep napisał:

ale w lobby jak wchodze to tez mi sie to wyswietla!

 

No bo zawsze jak zmienisz swiat tu w options możesz dodać wyjątki:

options:
	wyjatki: "Lobby" or "Glowny"
on any movement:
	if {Swiat::%player%} is not set:
		set {Swiat::%player%} to player's world
	if {Swiat::%player%} is player's world:
		stop
	else:
		if player's world is not {@wyjatki}:
			set {Swiat::%player%} to player's world
			send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds
		else:
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, xAxee napisał:

No bo zawsze jak zmienisz swiat tu w options możesz dodać wyjątki:

options:
	wyjatki: "Lobby" or "Glowny"
on any movement:
	if {Swiat::%player%} is not set:
		set {Swiat::%player%} to player's world
	if {Swiat::%player%} is player's world:
		stop
	else:
		if player's world is not {@wyjatki}:
			set {Swiat::%player%} to player's world
			send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds
		else:
			stop

 

teraz jak wchodze w swiat world to sie nic nie wyswietla.. xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

źle poukładane było xd :D

options:
	wyjatki: "Lobby" or "Glowny"
on any movement:
	if {Swiat::%player%} is not set:
		set {Swiat::%player%} to player's world
	if {Swiat::%player%} is player's world:
		stop
	else:
		set {Swiat::%player%} to player's world
		if player's world is not {@wyjatki}:
			send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 3 seconds
		else:
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, xAxee napisał:

źle poukładane było xd :D

options:
	wyjatki: "Lobby" or "Glowny"
on any movement:
	if {Swiat::%player%} is not set:
		set {Swiat::%player%} to player's world
	if {Swiat::%player%} is player's world:
		stop
	else:
		set {Swiat::%player%} to player's world
		if player's world is not {@wyjatki}:
			send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 3 seconds
		else:
			stop

 

loop all players:
            if "%inventory name of loop-player's current inventory%" is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
                set player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." pomoglbys bo to %inventory name of loop-player's current inventory% jest bledem pomozesz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
loop all players:
	if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
		set player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on quit:
    set {back::%player%} to "%player's location%"

on join:
    if player's world is "world":
        if {back::%player%} is set:
            teleport player to {back::%player%} a zrobil bys jak wejde w portal do swiata world to mnie teleportowalo miejsce gdzie wyszedlem z serwera/gry ?

 

Edytowane przez fitofep
dodalem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, xAxee napisał:
loop all players:
	if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
		set player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8."

 

teraz mam 2 errory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on quit:
	set {back::%player%} to location of player
on join:
	if player's world is "world":
		if {back::%player%} is set:
			teleport player to {back::%player%}

To podaj i zamień na:

loop all players:
	if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
		set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8."

i nie lepiej przy otwieraniu gui zrobić while i tam co X czasu zmieniać slot?

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, xAxee napisał:
on quit:
	set {back::%player%} to location of player
on join:
	if player's world is "world":
		if {back::%player%} is set:
			teleport player to {back::%player%}

To podaj i zamień na:

loop all players:
	if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
		set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8."

i nie lepiej przy otwieraniu gui zrobić while i tam co X czasu zmieniać slot?

to pierwsze z world to jak wchodze w portal to na spawna mnie teleportuje a

to drugie:

event loop all players error

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, fitofep napisał:

to pierwsze z world to jak wchodze w portal to na spawna mnie teleportuje a

to drugie:

event loop all players error

2. Czym zaczynasz? Every 1 second lub cos? czy zaczynasz od tak z loop all players...

1. Tam gdzie sie zrespiles czy co? czy na spawna "lobby"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, xAxee napisał:

2. Czym zaczynasz? Every 1 second lub cos? czy zaczynasz od tak z loop all players...

1. Tam gdzie sie zrespiles czy co? czy na spawna "lobby"

1. jak wejde w portal i on teleportuje na spawna

2. zaczynam od loop players ale jest jeszcze inne:

every 1 minutes:
    if {turbodrop} is set:
        remove 1 from {turbodrop}
        if {turbodrop} is less than 1:
            send players title "&2&lPE&f&lHC" with subtitle "&7TurboDrop sie &fzakonczyl&8." for 3 seconds
            delete {turbodrop}
            loop all players:
                if "%inventory name of loop-player's current inventory%" is "&f&lSupcio&2&lXD&8.&f&lPL &8- &fDrop":
                    set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &c&oWYLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f-1 minut&8."
            stop
loop all players:
    if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
        set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 1 minute:
	if {turbodrop} is set:
		remove 1 from {turbodrop}
		if {turbodrop} is 1:
			send players title "&2&lPE&f&lHC" with subtitle "&7TurboDrop sie &fzakonczyl&8." for 3 seconds
			delete {turbodrop}
			loop all players:
				if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
					set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &c&oWYLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f-1 minut&8."
		else:
			loop all players:
				if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop":
					set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8."
on quit:
	set {back::%player%} to location of player
on join:
	if player's world is "world":
		if {back::%player%} is set:
			teleport player to {back::%player%} in world "world"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...