fitofep 4 Opublikowano 12 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 marca 2019 (edytowane) Witam tak jak w temacie chcialbym by na actionbarze bylo odliczanie do czasu np. nowej edycji ktorego ustawie w configu skryptu lub komenda żeby komenda byla np. /start i zaczelo odliczac do nowej edycji i gdy sie rozpocznie ten event czyli ta edycja pisalo na actionbarze EDYCJA SIE ROZPOCZELA! Z góry dziękuję! Edytowane 12 marca 2019 przez fitofep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość dudimsp2 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 Po co zbędne skripty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MateoxPL 6 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 (edytowane) @dudimsp2 Po co głupio piszesz... nabijając posty? @fitofep Proszę myślę że o to ci chodziło Wymaga Skrayfall options: odliczanie: 5 # czas w sekundach command /start [<text>]: trigger: if player has permission "odliczanie.edycja": loop {@odliczanie} times: set action bar of all players to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - loop-value+1%&7 )" wait 1 seconds if loop-value = {@odliczanie}: send all players title "&6&lEdycja Serwera" with subtitle "&fNowa edycja rozpoczela sie" for 3 seconds Edytowane 13 marca 2019 przez MateoxPL jaku49 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 3 godziny temu, MateoxPL napisał: @dudimsp2 Po co głupio piszesz... nabijając posty? @fitofep Proszę myślę że o to ci chodziło Wymaga Skrayfall options: odliczanie: 5 # czas w sekundach command /start [<text>]: trigger: if player has permission "odliczanie.edycja": loop {@odliczanie} times: set action bar of all players to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - loop-value+1%&7 )" wait 1 seconds if loop-value = {@odliczanie}: send all players title "&6&lEdycja Serwera" with subtitle "&fNowa edycja rozpoczela sie" for 3 seconds Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 loop all players: set action bar of loop-player-2 to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - (loop-value-1)+2%&7 )" Zamien na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 15 minut temu, xAxee napisał: loop all players: set action bar of loop-player-2 to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - (loop-value-1)+2%&7 )" Zamien na to xAxee a on join: if player's world is "world": send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds chce zeby bylo jak wejde w portal do swiata world to pisalo to na title i to sie nie wyswietla... jak to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 17 minut temu, xAxee napisał: loop all players: set action bar of loop-player-2 to "&eStart Nowej Edycji za&7 ( &6%{@odliczanie} - (loop-value-1)+2%&7 )" Zamien na to nadal 2 bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 (edytowane) 7 minut temu, fitofep napisał: xAxee a on join: if player's world is "world": send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds chce zeby bylo jak wejde w portal do swiata world to pisalo to na title i to sie nie wyswietla... jak to zrobic? on any movement: if {Swiat::%player%} is not set: set {Swiat::%player%} to player's world if {Swiat::%player%} is player's world: stop else: set {Swiat::%player%} to player's world send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds np tak Edytowane 13 marca 2019 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 3 minuty temu, xAxee napisał: on any movement: if {Swiat::%player%} is not set: set {Swiat::%player%} to player's world if {Swiat::%player%} is player's world: stop else: set {Swiat::%player%} to player's world send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds np tak ale w lobby jak wchodze to tez mi sie to wyswietla! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 Teraz, fitofep napisał: ale w lobby jak wchodze to tez mi sie to wyswietla! No bo zawsze jak zmienisz swiat tu w options możesz dodać wyjątki: options: wyjatki: "Lobby" or "Glowny" on any movement: if {Swiat::%player%} is not set: set {Swiat::%player%} to player's world if {Swiat::%player%} is player's world: stop else: if player's world is not {@wyjatki}: set {Swiat::%player%} to player's world send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds else: stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 1 minutę temu, xAxee napisał: No bo zawsze jak zmienisz swiat tu w options możesz dodać wyjątki: options: wyjatki: "Lobby" or "Glowny" on any movement: if {Swiat::%player%} is not set: set {Swiat::%player%} to player's world if {Swiat::%player%} is player's world: stop else: if player's world is not {@wyjatki}: set {Swiat::%player%} to player's world send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 4 seconds else: stop teraz jak wchodze w swiat world to sie nic nie wyswietla.. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 źle poukładane było xd options: wyjatki: "Lobby" or "Glowny" on any movement: if {Swiat::%player%} is not set: set {Swiat::%player%} to player's world if {Swiat::%player%} is player's world: stop else: set {Swiat::%player%} to player's world if player's world is not {@wyjatki}: send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 3 seconds else: stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 8 minut temu, xAxee napisał: źle poukładane było xd options: wyjatki: "Lobby" or "Glowny" on any movement: if {Swiat::%player%} is not set: set {Swiat::%player%} to player's world if {Swiat::%player%} is player's world: stop else: set {Swiat::%player%} to player's world if player's world is not {@wyjatki}: send player title "&8» &2&lPE&f&lHC &8«" with subtitle "&8» &7I EDYCJA SERWERA &8«" for 3 seconds else: stop loop all players: if "%inventory name of loop-player's current inventory%" is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." pomoglbys bo to %inventory name of loop-player's current inventory% jest bledem pomozesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 loop all players: if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 (edytowane) on quit: set {back::%player%} to "%player's location%" on join: if player's world is "world": if {back::%player%} is set: teleport player to {back::%player%} a zrobil bys jak wejde w portal do swiata world to mnie teleportowalo miejsce gdzie wyszedlem z serwera/gry ? Edytowane 13 marca 2019 przez fitofep dodalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 1 minutę temu, xAxee napisał: loop all players: if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." teraz mam 2 errory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 (edytowane) on quit: set {back::%player%} to location of player on join: if player's world is "world": if {back::%player%} is set: teleport player to {back::%player%} To podaj i zamień na: loop all players: if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." i nie lepiej przy otwieraniu gui zrobić while i tam co X czasu zmieniać slot? Edytowane 13 marca 2019 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 2 minuty temu, xAxee napisał: on quit: set {back::%player%} to location of player on join: if player's world is "world": if {back::%player%} is set: teleport player to {back::%player%} To podaj i zamień na: loop all players: if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." i nie lepiej przy otwieraniu gui zrobić while i tam co X czasu zmieniać slot? to pierwsze z world to jak wchodze w portal to na spawna mnie teleportuje a to drugie: event loop all players error Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 Teraz, fitofep napisał: to pierwsze z world to jak wchodze w portal to na spawna mnie teleportuje a to drugie: event loop all players error 2. Czym zaczynasz? Every 1 second lub cos? czy zaczynasz od tak z loop all players... 1. Tam gdzie sie zrespiles czy co? czy na spawna "lobby" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fitofep 4 Opublikowano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 Teraz, xAxee napisał: 2. Czym zaczynasz? Every 1 second lub cos? czy zaczynasz od tak z loop all players... 1. Tam gdzie sie zrespiles czy co? czy na spawna "lobby" 1. jak wejde w portal i on teleportuje na spawna 2. zaczynam od loop players ale jest jeszcze inne: every 1 minutes: if {turbodrop} is set: remove 1 from {turbodrop} if {turbodrop} is less than 1: send players title "&2&lPE&f&lHC" with subtitle "&7TurboDrop sie &fzakonczyl&8." for 3 seconds delete {turbodrop} loop all players: if "%inventory name of loop-player's current inventory%" is "&f&lSupcio&2&lXD&8.&f&lPL &8- &fDrop": set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &c&oWYLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f-1 minut&8." stop loop all players: if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2019 every 1 minute: if {turbodrop} is set: remove 1 from {turbodrop} if {turbodrop} is 1: send players title "&2&lPE&f&lHC" with subtitle "&7TurboDrop sie &fzakonczyl&8." for 3 seconds delete {turbodrop} loop all players: if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &c&oWYLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f-1 minut&8." else: loop all players: if inventory name of current inventory of loop-player is "&2&lPE&f&lHC &8- &fDrop": set loop-player's current inventory's slot 21 to gold pickaxe named "&8» &fSystem TurboDrop &8«" with lore "&c ||&8» &7TurboDrop: &a&oWLACZONY&f*||&8» &7TurboDrop zakonczy sie za: &f%{turbodrop}% minut&8." on quit: set {back::%player%} to location of player on join: if player's world is "world": if {back::%player%} is set: teleport player to {back::%player%} in world "world" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
fitofep 4
Witam tak jak w temacie chcialbym by na actionbarze bylo odliczanie do czasu np. nowej edycji ktorego ustawie w configu skryptu lub komenda
żeby komenda byla np. /start
i zaczelo odliczac do nowej edycji
i gdy sie rozpocznie ten event czyli ta edycja pisalo na actionbarze EDYCJA SIE ROZPOCZELA!
Z góry dziękuję!
Edytowane przez fitofepOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi