Skocz do zawartości
  • 0
Uzi

Jak zrobić taki crafting

Pytanie

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Zobacz tak

command /craftingi [<text>]:
	trigger:
		set {c::%player%} to true
		open crafting table inventory to player
		set player's current inventory's slot 8 to wood
		#Ze slotami musisz pokombinowac xd
on inventory click:
	if {c::%player%} is true:
		cancel event
on inventory close:
	if {c::%player%} is true:
		loop 9 times:
			set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to air
		set {c::%player%} to false

 

Edytowane przez xAxee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
28 minut temu, xAxee napisał:

Tak dokladniej o co chodzi? Bo ten crafting jest normalnie w mc.

Jest komenda ./craftingi i jeśli otworzę jeden taki to otwiera się takie coś.
Nie da się wyciągać itemów/craftować w tym tylko jest tak jakby pokazane jak dokładnie to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 minuty temu, Uzi napisał:

Jest komenda ./craftingi i jeśli otworzę jeden taki to otwiera się takie coś.
Nie da się wyciągać itemów/craftować w tym tylko jest tak jakby pokazane jak dokładnie to zrobić.

Hmm zobacz cos takiego 

command /craftingi [<text>]:
    trigger:
        set {c::%player%} to true
        open crafting table inventory to player
        set player's current inventory's slot 8 to wood
        #Ze slotami musisz pokombinowac xd
on inventory click:
    if {c::%player%} is true:
        cancel event
on inventory close:
    if {c::%player%} is true:
        set {c::%player%} to false

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
14 godzin temu, xAxee napisał:

Hmm zobacz cos takiego 

command /craftingi [<text>]:
    trigger:
        set {c::%player%} to true
        open crafting table inventory to player
        set player's current inventory's slot 8 to wood
        #Ze slotami musisz pokombinowac xd
on inventory click:
    if {c::%player%} is true:
        cancel event
on inventory close:
    if {c::%player%} is true:
        set {c::%player%} to false

 

Jak kliknę na item to po wyjściu z gui wypada :(

Edytowane przez Uzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
55 minut temu, xAxee napisał:

Zobacz tak

command /craftingi [<text>]:
	trigger:
		set {c::%player%} to true
		open crafting table inventory to player
		set player's current inventory's slot 8 to wood
		#Ze slotami musisz pokombinowac xd
on inventory click:
	if {c::%player%} is true:
		cancel event
on inventory close:
	if {c::%player%} is true:
		loop 9 times:
			set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to air
		set {c::%player%} to false

 

A jak mogę wrzucić do tego np. liście dokładnie 18 i 18;1 ? Bo po nazwie nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Zobacz coś takiego :D

("18" parsed as item)
("18:1" parsed as item)

Jeżeli pomogłem to zaznaczmoją odpowiedz jako najlepszą:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, xAxee napisał:

Zobacz coś takiego :D

("18" parsed as item)
("18:1" parsed as item)

Jeżeli pomogłem to zaznaczmoją odpowiedz jako najlepszą:D

Dwie rzeczy jeszcze dokładnie występuje taki błąd:

"

[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! [Skript] Severe Error:
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! If you're developing an add-on for Skript this likely means that you have done something wrong.
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! If you're a server admin however please go to Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! and check whether this error has already been reported.
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! If not please create a new ticket with a meaningful title, copy & paste this whole error into it,
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! and describe what you did before it happened and/or what you think caused the error.
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! If you think that it's a trigger that's causing the error please post the trigger as well.
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! By following this guide fixing the error should be easy and done fast.
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Stack trace:
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 9
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.InventoryCrafting.setItem(InventoryCrafting.java:128)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.inventory.CraftInventoryCrafting.setItem(CraftInventoryCrafting.java:83)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at com.w00tmast3r.skquery.elements.expressions.ExprItemInInventory$1.setItem(ExprItemInInventory.java:38)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.classes.data.SkriptClasses$17.change(SkriptClasses.java:639)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.classes.data.SkriptClasses$17.change(SkriptClasses.java:1)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.util.SimpleExpression.change(SimpleExpression.java:233)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.effects.EffChange.execute(EffChange.java:273)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.Effect.run(Effect.java:50)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.TriggerItem.walk(TriggerItem.java:63)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.TriggerItem.walk(TriggerItem.java:91)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.Trigger.execute(Trigger.java:53)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.ScriptCommand$1.call(ScriptCommand.java:220)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.ScriptCommand$1.call(ScriptCommand.java:1)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.util.Task.callSync(Task.java:139)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.ScriptCommand.execute(ScriptCommand.java:193)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.Commands.handleCommand(Commands.java:260)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.Commands$1.onPlayerCommand(Commands.java:155)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor160.invoke(Unknown Source)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:498)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:306)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:502)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:487)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.handleCommand(PlayerConnection.java:1154)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:997)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:45)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:1)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnectionUtils$1.run(SourceFile:13)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Executors.java:511)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at java.util.concurrent.FutureTask.run(FutureTask.java:266)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.SystemUtils.a(SourceFile:44)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.B(MinecraftServer.java:715)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.B(DedicatedServer.java:374)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.A(MinecraftServer.java:654)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:557)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Version Information:
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Skript: 2.1.2
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Bukkit: 1.8.8-R0.1-SNAPSHOT
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Minecraft: 1.8.8
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Java: 1.8.0_121
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Running CraftBukkit: false
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Current node: null
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Current item: set slot to [[itemtype:obsidian]]
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! Thread: Server thread
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#! End of Error.
[15:22:49] [Server thread/ERROR]: #!#!

"


Jak klikam np. na obsydian i jeśli mam całe zapełnione gui to wyrzuca mi jednego obsa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /craftingi [<text>]:
	trigger:
		set {c::%player%} to true
		open crafting table inventory to player
		set player's current inventory's slot 0 to stone
on inventory click:
	if {c::%player%} is true:
		cancel event
on inventory close:
	if {c::%player%} is true:
		loop 10 times:
			set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to air
		set {c::%player%} to false

a pozamieniaj obisidan na ("49" parsed as item)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
24 minuty temu, xAxee napisał:
command /craftingi [<text>]:
	trigger:
		set {c::%player%} to true
		open crafting table inventory to player
		set player's current inventory's slot 0 to stone
on inventory click:
	if {c::%player%} is true:
		cancel event
on inventory close:
	if {c::%player%} is true:
		loop 10 times:
			set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to air
		set {c::%player%} to false

a pozamieniaj obisidan na ("49" parsed as item)

A dokładnie na set player's current inventory's slot 0 to "49" parsed as item ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, Uzi napisał:

A dokładnie na set player's current inventory's slot 0 to "49" parsed as item ?

set player's current inventory's slot 0 to ("49" parsed as item)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
6 minut temu, xAxee napisał:
set player's current inventory's slot 0 to ("49" parsed as item)

 

[16:19:08] [Server thread/ERROR]: "false?" is not an entity type (tsa.sk, line 13: set {c::%player%} to false?")

Jeden mały błąd :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
39 minut temu, Uzi napisał:

[16:19:08] [Server thread/ERROR]: "false?" is not an entity type (tsa.sk, line 13: set {c::%player%} to false?")

Jeden mały błąd :(

pojawił ci sie na końcu ? czy tam jakiś znaczek usuń go 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
21 minut temu, xAxee napisał:

pojawił ci sie na końcu ? czy tam jakiś znaczek usuń go 

command /craftingis [<text>]:
    trigger:
        set {c::%player%} to true
        open crafting table inventory to player
        set player's current inventory's slot 0 to ("49" parsed as item)
on inventory click:
    if {c::%player%} is true:
        cancel event
on inventory close:
    if {c::%player%} is true:
        loop 10 times:
            set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to air
        set {c::%player%} to false?

Oto cały skrypt :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
29 minut temu, Uzi napisał:

command /craftingis [<text>]:
    trigger:
        set {c::%player%} to true
        open crafting table inventory to player
        set player's current inventory's slot 0 to ("49" parsed as item)
on inventory click:
    if {c::%player%} is true:
        cancel event
on inventory close:
    if {c::%player%} is true:
        loop 10 times:
            set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to air
        set {c::%player%} to false?

Oto cały skrypt :(

No na końcu przy false masz "?"

 

Edytowane przez xAxee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
22 minuty temu, xAxee napisał:

No na końcu przy false masz "?"

 

A co to?

on server list ping:
    set motd to "&f&k:&6&l&k;&f&k:&r &9Co Tam Ludzie"
    wait 1 second
    set motd to "&f&k:&6&l&k;&f&k:&r &6Co Tam Ludzie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, Uzi napisał:

A co to?

on server list ping:
    set motd to "&f&k:&6&l&k;&f&k:&r &9Co Tam Ludzie"
    wait 1 second
    set motd to "&f&k:&6&l&k;&f&k:&r &6Co Tam Ludzie"

xDD to wywal missclickem ctrl + a skopiowałem sorka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, Hitman112 napisał:

Masz tego skrypta na craftingi..

I zaraz posypią się komentarze że format slot jest zbugowany XD

ale i tak masz lul

 

Byłoby spoko gdyby to nie miało być w gui od craftowania.



 

 

4 minuty temu, xAxee napisał:

xDD to wywal missclickem ctrl + a skopiowałem sorka

Pewnie już ostatnia rzecz dokładnie jak jest inne gui i tam daje tą komendę tzn. mam menu craftingów i tam crafting ten akurat wyrzuca itemy zamiast je pokazać. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, Uzi napisał:

Byłoby spoko gdyby to nie miało być w gui od craftowania.



 

 

Pewnie już ostatnia rzecz dokładnie jak jest inne gui i tam daje tą komendę tzn. mam menu craftingów i tam crafting ten akurat wyrzuca itemy zamiast je pokazać. :(

Zobacz to :D 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×