Szwagru 23 Opublikowano 5 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2019 Witam jak dodac attributes. To znaczy ma ktos dalszy kod co i jak tego uzywac? im.addAttributeModifier(arg0, arg1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 5 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2019 (edytowane) ja osobiście użyłem jakiegoś api nie wiedząc że taka metoda wgl istnieje w nowszych wersjach (lub już wcześniej istniała to się zalamalem) zapewne w pierwszym parametrze nazwa atrybutu (sprawdź czy istnieje jakaś klasa Attributes od bukkita, jak tak to pewnie tam siedzą statyczne stringi z poprawnymi nazwami) np. generic.attackDamage a drugi parametr to wartość czyli np. 1.4,potem musisz ponownie ustawić itemmete itemstackowi (niestety jestem na tel to nie przeczytam dokumentacji, a atrybuty nigdy mi potrzebne nie były, raz tylko zlecenie pisałem szgvkie) Edytowane 5 marca 2019 przez yooniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szwagru 23 Opublikowano 5 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 marca 2019 (edytowane) 28 minut temu, yooniks napisał: ja osobiście użyłem jakiegoś api nie wiedząc że taka metoda wgl istnieje w nowszych wersjach (lub już wcześniej istniała to się zalamalem) zapewne w pierwszym parametrze nazwa atrybutu (sprawdź czy istnieje jakaś klasa Attributes od bukkita, jak tak to pewnie tam siedzą statyczne stringi z poprawnymi nazwami) np. generic.attacmDamage a drugi parametrze to wartość czyli np. 1.4,potem musisz ponownie ustawić itemmete itemstackowi hmmm: bez private static wywala błąd Edytowane 5 marca 2019 przez Szwagru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 5 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2019 (edytowane) 50 minut temu, Szwagru napisał: hmmm: bez private static wywala błąd rzeczywiscie, pomylilem sie, tak jak mowilem, bez dokumentacji slabo, teraz na komputerze jestem to ci nawet przyklad daje: final ItemStack item = null; final ItemMeta meta = item.getItemMeta(); final AttributeModifier attributeModifier = new AttributeModifier(UUID.randomUUID(), "coolAttribute", 1.4, Operation.ADD_NUMBER, EquipmentSlot.HAND); meta.addAttributeModifier(Attribute.GENERIC_ATTACK_DAMAGE, attributeModifier); item.setItemMeta(meta); Kazdy atrybut musi miec inne uuid (nie moze sie powtarzac, inaczej po prostu nie zostanie nadany) Atrybut dziala tylko w glownej rece (w tym przykladzie) Odsylam do dokumentacji po wiecej: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! @edit (itemstack dalem na null, tlyko dlatego ze to jest przyklad a potrzebowalem to zrobic w intelce, no a nie chcialo mi sie po prostu obiektu tworzyc, i tak nie musze tego testowac wiec dalem sobie nulla, zeby po prostu lapalo mi to jako itemstack) Edytowane 5 marca 2019 przez yooniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szwagru 23 Opublikowano 5 marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 marca 2019 zamek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Peridot 507 Opublikowano 5 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2019 (edytowane) 16 minut temu, Szwagru napisał: zamek Jaki zamek? Ten krzyżacki z Malborka czy jakiś inny? Edytowane 5 marca 2019 przez Peridot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Vylence Opublikowano 5 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2019 20 minut temu, Szwagru napisał: zamek klucz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Szwagru 23
Witam jak dodac attributes. To znaczy ma ktos dalszy kod co i jak tego uzywac?
im.addAttributeModifier(arg0, arg1)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi