Skocz do zawartości
  • 0

Dodanie Attribute


Szwagru
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

ja osobiście użyłem jakiegoś api nie wiedząc że taka metoda wgl istnieje w nowszych wersjach (lub już wcześniej istniała to się zalamalem) 

zapewne w pierwszym parametrze nazwa atrybutu (sprawdź czy istnieje jakaś klasa Attributes od bukkita, jak tak to pewnie tam siedzą statyczne stringi z poprawnymi nazwami) np. generic.attackDamage a drugi parametr to wartość czyli np.  1.4,potem musisz ponownie ustawić itemmete itemstackowi (niestety jestem na tel to nie przeczytam dokumentacji, a atrybuty nigdy mi potrzebne nie były, raz tylko zlecenie pisałem szgvkie) 

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, yooniks napisał:

ja osobiście użyłem jakiegoś api nie wiedząc że taka metoda wgl istnieje w nowszych wersjach (lub już wcześniej istniała to się zalamalem) 

zapewne w pierwszym parametrze nazwa atrybutu (sprawdź czy istnieje jakaś klasa Attributes od bukkita, jak tak to pewnie tam siedzą statyczne stringi z poprawnymi nazwami) np. generic.attacmDamage a drugi parametrze to wartość czyli np.  1.4,potem musisz ponownie ustawić itemmete itemstackowi

hmmm: e55p2qubordw.png bez private static wywala błąd

 

Edytowane przez Szwagru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
50 minut temu, Szwagru napisał:

hmmm: e55p2qubordw.png bez private static wywala błąd

 

rzeczywiscie, pomylilem sie, tak jak mowilem, bez dokumentacji slabo, teraz na komputerze jestem to ci nawet przyklad daje:

    final ItemStack item = null;
    final ItemMeta meta = item.getItemMeta();
    final AttributeModifier attributeModifier = new AttributeModifier(UUID.randomUUID(), 
        "coolAttribute", 1.4, Operation.ADD_NUMBER, EquipmentSlot.HAND);
    meta.addAttributeModifier(Attribute.GENERIC_ATTACK_DAMAGE, attributeModifier);
    item.setItemMeta(meta);

Kazdy atrybut musi miec inne uuid (nie moze sie powtarzac, inaczej po prostu nie zostanie nadany) Atrybut dziala tylko w glownej rece  (w tym przykladzie)

Odsylam do dokumentacji po wiecej: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

@edit (itemstack dalem na null, tlyko dlatego ze to jest przyklad a potrzebowalem to zrobic w intelce, no a nie chcialo mi sie po prostu obiektu tworzyc, i tak nie musze tego testowac wiec dalem sobie nulla, zeby po prostu lapalo mi to jako itemstack)

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...