Skocz do zawartości
  • 0

random tp


THEM0rd0r
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Możesz ustawić komende która się wykona po kliknięciu w guzik, podam ci komendę na /rtp:

command /rtp:
	trigger:
		set {x} to random integer from "0" to "256"
		set {y} to random integer from "0" to "256"
		set	{z} to random integer from "0" to "256"
		set {xyz} to "%{x}% %{y}% %{z}%"
		teleport player to {xyz}
		send "&7Przeniesiono cie na kordynaty %location of the player%"

#Skrypt dodaje losowe kordynaty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick on stone button:
	if block behind target block is command block:
		set {_x} to random integer between 2000 and -2000
		set {_y} to 256
		set {_z} to random integer between 2000 and -2000
		set {_tp} to location at {_x}, {_y}, {_z}
		teleport player to {_tp}
		loop 256 times:
			if block under player is not air:
				teleport player under player
		send "Przeteleportowano w losowe kordynaty ( %player's location% )"
		stop

Command blocka chyba raczej nikt nie zdobędzie xD

Edytowane przez VIPEQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ale na command block jest maly problem na serwerze survival, bo @p najblizszy gracz czyli jak ktos bedzie blisko a ktos z dala klniknie ;( 

No wlasnie. Potrzebuje odnosnika ze to ma byc ten gracz co kliknie. Ale dzieki za pomoc

 

W dniu 2.03.2019 o 13:49, VIPEQ napisał:

on rightclick on stone button:
	if block behind target block is command block:
		set {_x} to random integer between 2000 and -2000
		set {_y} to 256
		set {_z} to random integer between 2000 and -2000
		set {_tp} to location at {_x}, {_y}, {_z}
		teleport player to {_tp}
		loop 256 times:
			if block under player is not air:
				teleport player under player
		send "Przeteleportowano w losowe kordynaty ( %player's location% )"
		stop

Command blocka chyba raczej nikt nie zdobędzie xD

skrypt dziala na jedna strone swiata ;(

Edytowane przez THEM0rd0r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, THEM0rd0r napisał:

Ale na command block jest maly problem na serwerze survival, bo @p najblizszy gracz czyli jak ktos bedzie blisko a ktos z dala klniknie ;( 

No wlasnie. Potrzebuje odnosnika ze to ma byc ten gracz co kliknie. Ale dzieki za pomoc

Ale w tym sk command block nie wykonuje zadnej komendy tylko jest tam po to zeby guziki dzialaly jako random tp... Ze kladziesz guzik na command vlocku. Mozesz to zamienic na np gabke lub cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, xAxee napisał:

Ale w tym sk command block nie wykonuje zadnej komendy tylko jest tam po to zeby guziki dzialaly jako random tp... Ze kladziesz guzik na command vlocku. Mozesz to zamienic na np gabke lub cos.

wiem ale to z guzikiem dziala tylko na jedna strone swiata

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 3.03.2019 o 18:32, VIPEQ napisał:

set {_x} to random integer between 2000 and -2000
set {_y} to 256
set {_z} to random integer between -2000 and 2000

nie chodzilo mi o to ze guzik musi byc postawiony po poludniowej stronie command bloka zeby dzialalo a ja chce zebym mogl wszedzie postawic guzik na command bloku

 

W dniu 3.03.2019 o 18:35, THEM0rd0r napisał:

nie chodzilo mi o to ze guzik musi byc postawiony po poludniowej stronie command bloka zeby dzialalo a ja chce zebym mogl wszedzie postawic guzik na command bloku

znalazlem rozwiazanie w skrypcie zamiast behind wpisujemy 4 kierunki siwta tylko wszystkie guziki musza byc postawione po 4 stronach command blocka ;)

on rightclick on stone button:
    if block west or south or east or north target block is command block:
        set {_x} to random integer between 2000 and -2000
        set {_y} to 256
        set {_z} to random integer between 2000 and -2000
        set {_tp} to location at {_x}, {_y}, {_z}
        teleport player to {_tp}
        loop 256 times:
            if block under player is not air:
                teleport player under player
        send "Przeteleportowano w losowe kordynaty ( %player's location% )"
        stop

 

 

 

 

i ma byc: if block under player is not air: 

a nie: if block under player is not air:

bo wtedy sie respisz w powietrzu a nie na bloku ;)

 

dzieki za jedyny skrypt ktory dziala wystarczylo go troche pozmieniac xd

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...