Skocz do zawartości
  • 0

Poprawa skryptu na eventy


Drodix
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Czy mógłby ktoś poprawić mi mój skrypt na eventy?
Już poprawiała mi go jedna osoba z innego forum ale niestety dalej nie działa tak jak trzeba.

Co nie działa:
- gdy event startuję komendą /event start to w momencie gdy event się rozpocznie, przeteleportowuje tylko osobę która jako pierwsza użyła komendy /event zapisz
- gdy ustalę miejsce {event.end} które ma być metą eventu wszystko dobrze się niby ustawia, lecz gdy event już się zacznie i gracz dobiegnie to nic się nie dzieje
- po przeteleportowaniu na event (tej jednej osoby bo nie tepa wszystkich ale to opisalem w pierwszym myślniku) nie usuwa całego EQ tylko 1 itemek, mimo tego że powinno usunąć całe EQ.
- chciałbym aby była tam jeszcze możliwość ustalania różnych nagród do 10 miejsc, gdyż na razie jest ta sama nagroda dla 10 osób.

Skrypt: 

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, ShadowEk napisał:

Pod loopem nie można dawać stopów, więc...

1. - Usuń stop na końcu

2. - Usuń stop na końcu

3. - Usuń stop na końcu -_-

A sorki, to już wiedziałem i poprawiłem ale zły skrypt tutaj wkleiłem. To że usunąłem wszędzie stop nic nie dało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, ShadowEk napisał:

Ta? To czemu mi działa, a Tobie nie?

// To dobrze, że wiedziałeś.

 

Ale zależy pod jakim względem ci działa. Bo sam skrypt w sobie tak, ale nie usuwa EQ, po wejściu w {event.end} nie daje nagrody ani nie tepa na spawn.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
40 minut temu, TachiMC napisał:

Napisz mi wszystko co chcesz w tym skrypcie

@Drodix

A więc zacznijmy od początku.

- komendy /event <text>
- najlepiej aby mozna było nazywać te eventy (możliwość zrobienia kilku np. parkour, wyscig, leśny parkour itp)
- ustawianie początku eventu: /event ustawstart
- ustawianie końca eventu: /event ustawkoniec
- komenda /event start - do startowania eventu, po wystartowaniu komunikat w stylu "za 60 sekund rozpocznie sie event {nazwa eventu}. aby zapisac sie na event wpisz /event zapisz
- zapisywanie się na event tylko w momencie gdy jest on wystartowany: /event zapisz
- po 60 sekundach od wpisania komendy /event start (nazwa eventu)  teleportacja wszyskich graczy którzy wpisali /event zapisz do miejsca z komendy /event ustawstart. oraz na czacie ma wyskoczyc cos w stylu "event rozpoczął się. na event zapisało się (liczba) osób." oraz po teleportacji ma wyczyścić EQ graczy ale tylko na czas eventu.
- 10 pierwszych osób dostaje nagrody, pierwsza osoba najlepszą nagrodę, a ostatnia jakąś słabszą nagrodę
- koniec tych eventów ma polegać na tym, że po wbiegnięciu w dane miejsce przez gracza wyskakuje że zajął on np.1 miejsce. automatycznie ma mu nadać nagrodę, przeteleportować na spawn (najlepiej zeby to bylo ustawione jakąś komendą np. /event ustawspawn) oraz oddawać wcześniej zabrane EQ.
- jeżeli jest już 10 zwycięzców to całą resztęuczestników ma tepać na ten spawn z komendy /event ustawspawn.
- możesz dodać komendę /event autor żeby wyskakiwało - skrypt napisany przez (twój nick) dla Drodix'a

plus jeszcze takie pierdoły typu
- jak nie ma eventu a ktoś napisze /event zapisz to ma wyskakiwac "aktualnie nie ma zadnego eventu"
- oczywiście do ustawiania wszystkiego najlepiej żeby była jakaś permisja np "event.setstart" "event.setend" itp.
- możliwość zatrzymania eventu komendą /event stop
- możliwość opuszczenia eventu przez gracza komendą /event opusc

 

Wiem, że dużo tego napisałem, ale w sumie możesz wziąć ten mój kod cały i go trochę przerobić aby działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Drodix napisał:

A więc zacznijmy od początku.

- komendy /event <text>
- najlepiej aby mozna było nazywać te eventy (możliwość zrobienia kilku np. parkour, wyscig, leśny parkour itp)
- ustawianie początku eventu: /event ustawstart
- ustawianie końca eventu: /event ustawkoniec
- komenda /event start - do startowania eventu, po wystartowaniu komunikat w stylu "za 60 sekund rozpocznie sie event {nazwa eventu}. aby zapisac sie na event wpisz /event zapisz
- zapisywanie się na event tylko w momencie gdy jest on wystartowany: /event zapisz
- po 60 sekundach od wpisania komendy /event start (nazwa eventu)  teleportacja wszyskich graczy którzy wpisali /event zapisz do miejsca z komendy /event ustawstart. oraz na czacie ma wyskoczyc cos w stylu "event rozpoczął się. na event zapisało się (liczba) osób." oraz po teleportacji ma wyczyścić EQ graczy ale tylko na czas eventu.
- 10 pierwszych osób dostaje nagrody, pierwsza osoba najlepszą nagrodę, a ostatnia jakąś słabszą nagrodę
- koniec tych eventów ma polegać na tym, że po wbiegnięciu w dane miejsce przez gracza wyskakuje że zajął on np.1 miejsce. automatycznie ma mu nadać nagrodę, przeteleportować na spawn (najlepiej zeby to bylo ustawione jakąś komendą np. /event ustawspawn) oraz oddawać wcześniej zabrane EQ.
- jeżeli jest już 10 zwycięzców to całą resztęuczestników ma tepać na ten spawn z komendy /event ustawspawn.
- możesz dodać komendę /event autor żeby wyskakiwało - skrypt napisany przez (twój nick) dla Drodix'a

plus jeszcze takie pierdoły typu
- jak nie ma eventu a ktoś napisze /event zapisz to ma wyskakiwac "aktualnie nie ma zadnego eventu"
- oczywiście do ustawiania wszystkiego najlepiej żeby była jakaś permisja np "event.setstart" "event.setend" itp.
- możliwość zatrzymania eventu komendą /event stop
- możliwość opuszczenia eventu przez gracza komendą /event opusc

 

Wiem, że dużo tego napisałem, ale w sumie możesz wziąć ten mój kod cały i go trochę przerobić aby działał.

 spróbuje xd 

sry xd

Edytowane przez TachiMC
Ixidi

Nie przepraszaj, po prostu nie przeklinaj.

Notatka dodana przez Ixidi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Napisałem ci ten skrypt ;) niektórych rzeczy nie ma, ale większość jest, napisz mi czy działa :D 

Spoiler

on script load:
    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy" doesn't exists:
        create folder "plugins/Skript/scripts/eventy"
        create folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista"
        create folder "plugins/Skript/scripts/eventy/zapis"
        loop all players:
            if loop-player has permission "event.all":
                send "&7Pliki skryptu event zostaly zrobione" to loop-player
    else:
        loop all players:
            if loop-player has permission "event.all":
                send "&7Pliki skryptu event zostaly zaladowane" to loop-player

command /event [<text>] [<text>]:
    permission: event.all
    permission message: &4&l>> &cNie masz permisji by uzyc tej komendy
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "zrob":
                if arg 2 is set:
                    set {_nazwa} to arg 2
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" doesn't exists:
                        create folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%"
                        send "&2&l>> &aStworzyles event o nazwie &2&l%{_nazwa}%"
                        stop
                    else:
                        send "&4&l>> &cTaki event juz istnieje!" to player
                        stop
                else:
                    send "&4&l>> &cUzyj: /event zrob <nazwa>" to player
                    stop
            if arg 1 is "ustawstart":
                if arg 2 is set:
                    set {_nazwa} to arg 2
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" doesn't exists:
                        send "&4&l>> &cTaki event nie istnieje!" to player
                        stop
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" exists:
                        set {s.%{_nazwa}%} to player's location
                        send "&2&l>> &aUstawiles start eventowi o nazwie &2&l%{_nazwa}%" to player
                        stop
                else:    
                    send "&4&l>> &cUzyj: /event ustawstart <nazwa>"
            if arg 1 is "ustawkoniec":
                if arg 2 is set:
                    set {_nazwa} to arg 2
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" doesn't exists:
                        send "&4&l>> &cTaki event nie istnieje!" to player
                        stop
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" exists:
                        set {k.%{_nazwa}%} to player's location
                        send "&2&l>> &aUstawiles koniec eventowi o nazwie &2&l%{_nazwa}%" to player
                        stop
                else:
                    send "&4&l>> &cUzyj: /event ustawkoniec <nazwa>" to player
                    stop
            if arg 1 is "start":
                if arg 2 is set:
                    set {_nazwa} to arg 2
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" doesn't exists:
                        send "&4&l>> &cTaki event nie istnieje!" to player
                        stop
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" exists:
                        set {zapisywanie} to true
                        send "&aWystartowales event" to player
                        broadcast "&2&l>> &aEvent &2&l%{_nazwa}% &azacznie sie za 60 sekund, jesli chcesz sie zapisac wpisz &2&l/event zapisz i odloz itemy do skrzyni"
                        wait 30 seconds
                        broadcast "&2&l>> &aEvent &2&l%{_nazwa}% &azacznie sie za 30 sekund, jesli chcesz sie zapisac wpisz &2&l/event zapisz i odloz itemy do skrzyni"
                        wait 20 seconds
                        broadcast "&2&l>> &aEvent &2&l%{_nazwa}% &azacznie sie za 10 sekund, jesli chcesz sie zapisac wpisz &2&l/event zapisz i odloz itemy do skrzyni"
                        wait 9 seconds
                        wait 1 second
                        broadcast "&4&l>> &cZapisy na event &4&l%{_nazwa}% &cdobiegly konca!"
                        set {zapisywanie} to false
                        loop all players:
                            if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/zapis/%player%" exists:
                                clear loop-player's inventory
                                teleport loop-player to {s.%{_nazwa}%}
                                send "&aEvent zacznie sie za 30 sekund" to loop-player
                                wait 20 seconds
                                send "&aEvent zacznie sie za 10 sekund" to loop-player
                                wait 10 seconds
                                send "&aEvent wlasnie sie zaczal! &2&lPowodzenia&a!" to loop-player
                                if loop-player's location is {k.%{_nazwa}%}:
                                    send "&2&l%player% &aprzekroczyl linie mety! Gratulacje" to loop-player
                                    delete folder "plugins/Skript/scripts/eventy/zapis/%player%"
                                    teleport loop-player to {us.%{_nazwa}%}
                                    stop
                            else:
                                stop
                else:
                    send "&4&l>> &cUzyj: /event start <nazwa>" to player
                    stop
            if arg 1 is "zapisz":
                if {zapisywanie} is true:
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/zapis/%player%" doesn't exists:
                        create folder "plugins/Skript/scripts/eventy/zapis/%player%"
                        send "&2&l>> &aZostales zapisany na event!" to player
                    else:
                        send "&4&l>> &cJestes juz zapisany na event!" to player
                else:
                    send "&4&l>> &cZaden event teraz nie trwa" to player
                    stop
            if arg 1 is "ustawspawn":
                if arg 2 is set:
                    set {_nazwa} to arg 2
                    if folder "plugins/Skript/scripts/eventy/lista/%{_nazwa}%" exists:
                        set {us.%{_nazwa}%} to player's location
                    else:
                        send "&4&l>> &cTaki event nie istnieje!" to player
                        stop
                else:
                    send "&4&l>> &cUzyj: /event ustawspawn <nazwa>" to player
                    stop
            if arg 1 is "autor":
                send "&7Plugin wykonany przez &c&lTachiMC &7dla &cDrodix" to player
                stop
            if arg 1 is "help":
                send "&8&l==========[&a&lEvent&8&l]========== %nl% %nl%&8&l-> &a/event zrob <nazwa> &8&l- &arobi nowy event%nl%&8&l-> &a/event ustawstart <nazwa> &8&l- &austawia start eventu%nl%&8&l-> &a/event ustawkoniec &8&l- &austawia koniec eventu%nl%&8&l-> &a/event start &8&l- &astartuje event%nl%&8&l-> &a/event ustawspawn &8&l- &austawia spawn eventu%nl%&8&l-> &a/event zapisz &8&l- &azapisuje na event%nl% %nl%&8&l-> &a/event autor &8&l- &apokazuje autora skryptu%nl% %nl%&8&l==========[&a&lEvent&8&l]==========" to player
                stop
        if arg 1 is not set:
            send "&4&l>> &cUzyj: /event help" to player
            stop

 

 

Edytowane przez Vylence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, TachiMC napisał:

Napisałem ci ten skrypt ;) niektórych rzeczy nie ma, ale większość jest, napisz mi czy działa :D 

 

 

Jeszcze nie wypróbowałem ale już widzę, że gracze nie będą mogli wpisywać /event zapisz bo potrzeba permisje event.all . Trzeba by bylo do kazdej czynnosci osobna permisje dac.
Edit: Już dorobiłem te permisje, zaraz wypróbuje ;)

Edytowane przez Drodix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 13.02.2019 o 20:20, TachiMC napisał:

Napisałem ci ten skrypt ;) niektórych rzeczy nie ma, ale większość jest, napisz mi czy działa :D 

 

 

Jednak są błędy:
Tu błędy: 

Skript chyba nie rozumie o co chodzi z folderami.

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 13.02.2019 o 22:00, Drodix napisał:

Jednak są błędy:
Tu błędy:
A tu skrypt po delikatnej przeróbce:

Skript chyba nie rozumie o co chodzi z folderami.

Musisz mieć 3 pluginy:

-SkQuery

-WildSkript

-Skript

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, TachiMC napisał:

Nwm, w kazdym razie by dzialalo jak bys mial WildSkript bo mi dziala

Wgrałem ten WildSkript bo znalazłem jakiś, ale i tak skrypt nie działa, nawet w czystej wersji nie dotykanej przeze mnie wywala te same błędy z folderami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 godziny temu, TachiMC napisał:

Nwm, może to wina wersji, w każdym bądź razie mam te 3 pluginy i wszystko działa jak należy

Dobra, prawie wszystko działa, ale jednak jest problem

1. Nie wiem gdzie ustawić nagrody dla graczy
2. Gdy gracz wejdzie na miejsce konca eventu nic się nie dzieje. nie tepa nigdzie ani nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...