Skocz do zawartości

MatchMaking - MM taki jak w CS'ie! [OpenSource]


Queito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MatchMaking

  • Informacje

Plugin jest pisany pod wersję 1.13.2 - nie wykluczam, że będzie działał pod np. 1.8.X

Wymagana wersja Javy: 1.8

Github (source): Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Autor: renNvo (Queito)

Mój wcześniejszy skrypt na mm'y: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Kappa, nie powiem, różni się od tego :D

Plugin nie posiada jeszcze wydanej wersji, ponieważ jest wciąż na etapie pisania

  • Zasady działania
    1. Po wpisaniu komendy /join automatycznie dołączamy do kolejki,
    2. Kiedy kolejka - czyli mecz - osiągnie ilość wymaganych graczy przechodzi na kolejny etap (patrz pkt. 4),
    3. Przed przejściem na kolejny etap - tworzy nam się automatycznie dynamiczna kolejka, gdzie nie musimy czekać aż wystartuje mecz
    4. Etap - "Veryfing Stage" gdzie mamy określony czas do zaakceptowania gotowości,
      1. Jeżeli któryś z graczy nie zaakceptuje/wyjdzie z kolejki automatycznie wykonuje się "ReGroupQueue" gdzie po prostu przegrupowuje nasze wszystkie kolejki
      2. Jeżeli wszyscy zaakceptują - wykonają się  następujące metody:
      • Tworzy losowo drużyny
      • Chowa wszystkich graczy oprócz tych którzy są w meczu razem z graczem
      • Po określonym czasie teleportuje ich na arenę gdzie będą toczyli bitwę.
    5. Etap bitwy (1 tryb)
      • Potrzeba określoną ilość zabójstw z jednej drużyny aby skończyć mecz
    6. Po zakończonym meczu
    • Odkrywa wszystkich graczy
    • Wypisuje wiadomość o ukończonym meczu na broadcascie
    • Usuwa mecz & Teamy
    • Teleportuje wszystkich na spawn
  • Komendy
  1. /admin [list/change/create] - będzie więcej argumentów
  2. /join - próba dołączenia do kolejki
  3. /ready - próba potwierdzenia gotowości
  • Config
Spoiler

locations:
  spawn: "0,0,0,world"
  lobby: "0,0,0,world"
  red: "0,0,0,world"
  blue: "0,0,0,world"
needPlayers: 2
needKills: 10
timeBeforeCountdownVeryfing: 3
timeBeforeStartGame: 5
maxMatches: 100
  • Wiadomości
Spoiler

#join
userHasMatch: "&aNie mozesz teraz dojsc do kolejki!"
joinedToLobby: "&aDolaczyles do meczu!"
#ready
ready_userHasMatch: "&7Aktualnie tej komendy nie mozesz wywolac!"
matchIsNotVeryfingStage: "&7W tym momencie to nie zadziala!"
userIsReady: "&7Juz jestes gotowy!"
#verifingStageSystem:
verifingLeave: "{PLAYER} Opuscil weryfikacje!"
title: "&8* &e{TIME} &8*"
subTitle: "{READY_STATUS}"
findPlayers: "Napisz /ready aby byc gotowy!"
#RegroupQueueSystem
kickFromQueue: "Wyrzucono Cie z kolejki!"
someNotAccepted: "Powrot do kolejki - ktos nie zaakcpetowal"
#initGame
getTeam: "Jestes w druzynie: {TEAM_NAME}"
gameWillStartIn: "Gra rozpocznie sie za 5 sekund!"
gameStarted: "Zyczymy wam milej gry!"
#startedMatch
startedLeave: "{PLAYER} opuscil gre!"
blueKillRed: "&9{KILLER} &7zabil gracza &c{VICTIM} &8[&9{BLUE_KILLS}&8:&c{RED_KILLS}&8]"
redKillBlue: "&c{KILLER} &7zabil gracza &9{VICTIM} &8[&c{RED_KILLS}&8:&9{BLUE_KILLS}&8]"
#teamName
RED: "&cCzerwoni"
BLUE: "&9Niebiescy"
colorRED: "&c"
colorBLUE: "&9"
#readyStatus
ready: "&aGotowy"
notReady: "&9Brak gotowosci"
#statusMatch
match_online: "&aOnline"
match_next: "&7Nastepny"
match_veryfing: "&3Weryfikacja graczy"
match_started: "&6Wystartowal"
#endMatch
broadcastEndMatch: "&7Mecz skonoczny zwyciestwem druzyny {TEAM_WON}&7 z wynikiem &6{TEAM_WON_KILLS} &8- &e{TEAM_LOST_KILLS}"
  • Download

Download: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Jeżeli macie jakieś pomysły co do etapu bitwy w meczu to piszcie - mogę zrobić więcej opcji i każdy będzie mógł sobie wybrać które mu pasuje :)

Zapraszam również do oceny i doradzenie w kwestii kodu :>

 

Edytowane przez Queito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...