Skocz do zawartości
  • 0
Kiler512

Pozwolenie na broń

Pytanie

Użytkownik

Siemka potrzebuje skryptu na broń

i najlepiej zeby było też pozwolenie na nią które np. kupujesz u NPC za 2,5k,

Jesli jest taki plugin to mozecie podac nazwe/link z góry dzięki byczki :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
command /kupbron [<text>]:
  	trigger:
  		if {pozwolenie::%player%} is true:
  			if player's balance >= 2500:
  				remove 2500 from player's balance
  				add potato named "&6Bron" to player
  			else:
  				send "&6Nie posiadasz kasy!"
  		else:
  			send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie"
command /pozwolenie [<text>]:
  	trigger:
  		if {pozwolenie::%player%} is false:
  			if player's balance >= 1000:
  				remove 1000 from player's balance
  				chance of 40%:
  					send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!"
  					set {pozwolenie::%player%} to true
  				else:
  					send "&6OBLALES!"
  			else:
  				send "&6Nie posiadasz kasy!"
  		else:
  			send "&6Zdales juz kiedys!"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /kupbron [<text>]:
  	trigger:
  		if {pozwolenie::%player%} is true:
  			if player's balance >= 2500:
  				remove 2500 from player's balance
  				add potato named "&6Bron" to player
  			else:
  				send "&6Nie posiadasz kasy!"
  		else:
  			send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie"
command /pozwolenie [<text>]:
  	trigger:
  		if player's balance >= 1000:
  			remove 1000 from player's balance
  			chance of 40%:
  				send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!"
  				set {pozwolenie::%player%} to true
  			else:
  				send "&6OBLALES!"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
25 minut temu, xAxee napisał:
command /kupbron [<text>]:
  	trigger:
  		if {pozwolenie::%player%} is true:
  			if player's balance >= 2500:
  				remove 2500 from player's balance
  				add potato named "&6Bron" to player
  			else:
  				send "&6Nie posiadasz kasy!"
  		else:
  			send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie"
command /pozwolenie [<text>]:
  	trigger:
  		if player's balance >= 1000:
  			remove 1000 from player's balance
  			chance of 40%:
  				send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!"
  				set {pozwolenie::%player%} to true
  			else:
  				send "&6OBLALES!"

 

Dzięki wielkie, ale czy mógłbyś jeszcze dopisać, że jak już się raz zdało to żeby już nie dało się uzyć tej komendy tylko wyskakiwało coś typu "Masz juz pozwolenie na bron"

 ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Godzinę temu, xAxee napisał:
command /kupbron [<text>]:
  	trigger:
  		if {pozwolenie::%player%} is true:
  			if player's balance >= 2500:
  				remove 2500 from player's balance
  				add potato named "&6Bron" to player
  			else:
  				send "&6Nie posiadasz kasy!"
  		else:
  			send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie"
command /pozwolenie [<text>]:
  	trigger:
  		if {pozwolenie::%player%} is false:
  			if player's balance >= 1000:
  				remove 1000 from player's balance
  				chance of 40%:
  					send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!"
  					set {pozwolenie::%player%} to true
  				else:
  					send "&6OBLALES!"
  			else:
  				send "&6Nie posiadasz kasy!"
  		else:
  			send "&6Zdales juz kiedys!"

 

Dzięki wielkie, jeszcze jedno pytanko :D Umiałbyś zrobić, że jak klika się na NPC o nazwie np. "&2Bronie" to otwiera sie gui z tym? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
11 minut temu, Kiler512 napisał:

Dzięki wielkie, jeszcze jedno pytanko :D Umiałbyś zrobić, że jak klika się na NPC o nazwie np. "&2Bronie" to otwiera sie gui z tym? 

jakie gui?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
on npc right click:
	if name of event-entity is "&2Bronie":
		open chest with 1 rows named "&2Bronie" to player
		set player's current inventory's slot 0 to potato named "&6Bron" 
		set player's current inventory's slot 1 to paper named "&6Pozwolenie"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&2Bronie":
		if clicked slot is 0 or 1:
			close player's inventory
			if clicked slot is 0:
				execute player command "/bron"
			else:
				execute player command "/pozwolenie"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
15 minut temu, xAxee napisał:
on npc right click:
	if name of event-entity is "&2Bronie":
		open chest with 1 rows named "&2Bronie" to player
		set player's current inventory's slot 0 to potato named "&6Bron" 
		set player's current inventory's slot 1 to paper named "&6Pozwolenie"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&2Bronie":
		if clicked slot is 0 or 1:
			close player's inventory
			if clicked slot is 0:
				execute player command "/bron"
			else:
				execute player command "/pozwolenie"

 

Jest jakiś błąd "Can't compare 'clicked slot' with an integer (nazwa.sk, line 29; if clicked slot is 0 or 1:') 

A jak klikam na NPC nie otwiera sie, może być to spowodowane tym błędem ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
26 minut temu, Kiler512 napisał:

Jest jakiś błąd "Can't compare 'clicked slot' with an integer (nazwa.sk, line 29; if clicked slot is 0 or 1:') 

A jak klikam na NPC nie otwiera sie, może być to spowodowane tym błędem ? 

 

masz SkQuery?  zamień on right click... na on rightclick with entity

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
31 minut temu, xAxee napisał:

masz SkQuery?  zamień on right click... na on rightclick with entity

Tak jest skQuery, NPC nadal sie nie otwiera. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Dobra naprawiłem, zamiast 

if name of event-entity is "&2Bronie": 

to dałem 

if citizen is named "&2Bronie":

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×