Użytkownik Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego Siemka potrzebuje skryptu na broń i najlepiej zeby było też pozwolenie na nią które np. kupujesz u NPC za 2,5k, Jesli jest taki plugin to mozecie podac nazwe/link z góry dzięki byczki 1 Misio12320 dodał reakcję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 xAxee 456 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego command /kupbron [<text>]: trigger: if {pozwolenie::%player%} is true: if player's balance >= 2500: remove 2500 from player's balance add potato named "&6Bron" to player else: send "&6Nie posiadasz kasy!" else: send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie" command /pozwolenie [<text>]: trigger: if {pozwolenie::%player%} is false: if player's balance >= 1000: remove 1000 from player's balance chance of 40%: send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!" set {pozwolenie::%player%} to true else: send "&6OBLALES!" else: send "&6Nie posiadasz kasy!" else: send "&6Zdales juz kiedys!" 1 1 Kiler512 i Misio12320 dodali reakcje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 xAxee 456 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego command /kupbron [<text>]: trigger: if {pozwolenie::%player%} is true: if player's balance >= 2500: remove 2500 from player's balance add potato named "&6Bron" to player else: send "&6Nie posiadasz kasy!" else: send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie" command /pozwolenie [<text>]: trigger: if player's balance >= 1000: remove 1000 from player's balance chance of 40%: send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!" set {pozwolenie::%player%} to true else: send "&6OBLALES!" 1 1 Kiler512 i Misio12320 dodali reakcje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego 25 minut temu, xAxee napisał: command /kupbron [<text>]: trigger: if {pozwolenie::%player%} is true: if player's balance >= 2500: remove 2500 from player's balance add potato named "&6Bron" to player else: send "&6Nie posiadasz kasy!" else: send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie" command /pozwolenie [<text>]: trigger: if player's balance >= 1000: remove 1000 from player's balance chance of 40%: send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!" set {pozwolenie::%player%} to true else: send "&6OBLALES!" Dzięki wielkie, ale czy mógłbyś jeszcze dopisać, że jak już się raz zdało to żeby już nie dało się uzyć tej komendy tylko wyskakiwało coś typu "Masz juz pozwolenie na bron" ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego Godzinę temu, xAxee napisał: command /kupbron [<text>]: trigger: if {pozwolenie::%player%} is true: if player's balance >= 2500: remove 2500 from player's balance add potato named "&6Bron" to player else: send "&6Nie posiadasz kasy!" else: send "&6Nie masz pozwolenia! /pozwolenie" command /pozwolenie [<text>]: trigger: if {pozwolenie::%player%} is false: if player's balance >= 1000: remove 1000 from player's balance chance of 40%: send "&6Zdales otrzymales pozwolenie!" set {pozwolenie::%player%} to true else: send "&6OBLALES!" else: send "&6Nie posiadasz kasy!" else: send "&6Zdales juz kiedys!" Dzięki wielkie, jeszcze jedno pytanko Umiałbyś zrobić, że jak klika się na NPC o nazwie np. "&2Bronie" to otwiera sie gui z tym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 xAxee 456 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego 11 minut temu, Kiler512 napisał: Dzięki wielkie, jeszcze jedno pytanko Umiałbyś zrobić, że jak klika się na NPC o nazwie np. "&2Bronie" to otwiera sie gui z tym? jakie gui? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego 25 minut temu, xAxee napisał: jakie gui? No ten chest np 9 slotowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 xAxee 456 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego on npc right click: if name of event-entity is "&2Bronie": open chest with 1 rows named "&2Bronie" to player set player's current inventory's slot 0 to potato named "&6Bron" set player's current inventory's slot 1 to paper named "&6Pozwolenie" on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&2Bronie": if clicked slot is 0 or 1: close player's inventory if clicked slot is 0: execute player command "/bron" else: execute player command "/pozwolenie" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego 15 minut temu, xAxee napisał: on npc right click: if name of event-entity is "&2Bronie": open chest with 1 rows named "&2Bronie" to player set player's current inventory's slot 0 to potato named "&6Bron" set player's current inventory's slot 1 to paper named "&6Pozwolenie" on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&2Bronie": if clicked slot is 0 or 1: close player's inventory if clicked slot is 0: execute player command "/bron" else: execute player command "/pozwolenie" Jest jakiś błąd "Can't compare 'clicked slot' with an integer (nazwa.sk, line 29; if clicked slot is 0 or 1:') A jak klikam na NPC nie otwiera sie, może być to spowodowane tym błędem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 xAxee 456 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego 26 minut temu, Kiler512 napisał: Jest jakiś błąd "Can't compare 'clicked slot' with an integer (nazwa.sk, line 29; if clicked slot is 0 or 1:') A jak klikam na NPC nie otwiera sie, może być to spowodowane tym błędem ? masz SkQuery? zamień on right click... na on rightclick with entity 1 Kiler512 dodał reakcję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego 31 minut temu, xAxee napisał: masz SkQuery? zamień on right click... na on rightclick with entity Tak jest skQuery, NPC nadal sie nie otwiera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego Dobra naprawiłem, zamiast if name of event-entity is "&2Bronie": to dałem if citizen is named "&2Bronie": Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Kiler512 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 4 lutego Ale jest teraz problem ze mozna wyciagac itemki z tego npc, jest problem z tym "clicked slot is 0 or 1" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siemka potrzebuje skryptu na broń
i najlepiej zeby było też pozwolenie na nią które np. kupujesz u NPC za 2,5k,
Jesli jest taki plugin to mozecie podac nazwe/link z góry dzięki byczki
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach