Otóż chciałbym zrbić takie coś: jeżeli gracz otrzyma diament z puli wtedy wyświetla się wiadomość że gracz taki otrzymał taki przedmiot z puli
Oto mój kodzi:
options: diament: 264 diamentn: &3&lDiax lapis: 351:4 lapisn: &1&lLapiscommand /pula [<text>] [<item>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&7Uzyj: &2/pula dodaj/usun/pokaz" if arg 1 is "dodaj": if arg 2 is not set: send "&7Uzyj: &2/pula dodaj <item>" if arg 2 is item: add arg 2 to {pula::*} send "&7Dodales &e%arg 2% &7do puli nagrod" if arg 1 is "usun": if arg 2 is not set: send "&7Uzyj: &2/pula usun <item>" if arg 2 is item: remove arg 2 from {pula::*} send "&7Usunales &e%arg 2% &7z puli nagrod" if arg 1 is "pokaz": send "&7W puli znajduje sie: &f%{pula::*}%"every 5 minutes: set random item of {pula::*} to (_pula.item} set a random player out of all players to {_pula.player} wait 1 tick if {_pula.item} is {@diament}: broadcast "&7Gracz &c%{_pula.player}% &7otrzymal %{@diamentn}%"
Pytanie
knugi 785
Witam mam problem :D
Otóż chciałbym zrbić takie coś: jeżeli gracz otrzyma diament z puli wtedy wyświetla się wiadomość że gracz taki otrzymał taki przedmiot z puli
Oto mój kodzi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi