Skocz do zawartości
  • 0

Ustawienie randomowego itemu z puli do variables


knugi
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam problem :D

Otóż chciałbym zrbić takie coś: jeżeli gracz otrzyma diament z puli wtedy wyświetla się wiadomość że gracz taki otrzymał taki przedmiot z puli

Oto mój kodzi:

options:	diament: 264	diamentn: &3&lDiax	lapis: 351:4	lapisn: &1&lLapiscommand /pula [<text&gt] [<item&gt]:	trigger:		if arg 1 is not set:			send "&7Uzyj: &2/pula dodaj/usun/pokaz"		if arg 1 is "dodaj":			if arg 2 is not set:				send "&7Uzyj: &2/pula dodaj <item>"			if arg 2 is item:				add arg 2 to {pula::*}				send "&7Dodales &e%arg 2% &7do puli nagrod"		if arg 1 is "usun":			if arg 2 is not set:				send "&7Uzyj: &2/pula usun <item>"			if arg 2 is item:				remove arg 2 from {pula::*}				send "&7Usunales &e%arg 2% &7z puli nagrod"		if arg 1 is "pokaz":			send "&7W puli znajduje sie: &f%{pula::*}%"every 5 minutes:	set random item of {pula::*} to (_pula.item}	set a random player out of all players to {_pula.player}	wait 1 tick	if {_pula.item} is {@diament}:		broadcast "&7Gracz &c%{_pula.player}% &7otrzymal %{@diamentn}%"			
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zmienne w skript oznacza się za pomocą klamerek {} a nie nawiasów () :)

 

Zmień aktualną pętlę na to:

every 5 minutes:    set {_pula.item} to random element out of {pula::*} parsed as item    set {_pula.player} to random player out of all players    wait 1 tick    if {_pula.item} is {@diament}:        broadcast "&7Gracz &c%{_pula.player}% &7otrzymal %{@diamentn}%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...