Dobry wieczór, chce zrobić skrypt na sojusz, cały skrypt ma polegać na tym:
- Gracz1 stuka( ͡° ͜ʖ ͡°) prawym przyciskiem myszy gracza2 posiadając przy tym miecz przez co zaprasza tego gracza2 do sojuszu
- Gracz2 żeby zaakceptować musi klepnąć mieczykiem gracza1, jak chce ignorować to ignoruje i nic nie robi
- Jeśli gracze pomyślnie dodali sie do sojuszu, nie mogą sie bić
Tutaj jest taki starterowy zapis skryptu
on right click on player:
player's tool is sword:
send "&cZaprosiłes gracza &6%clicked player% &cdo sojuszu" to player
send "&cZostałeś zaproszony do sojuszu przez gracza &6%player% &cdo sojuszu" to clicked player
on damage:
if {sojusz.%attacker%.%victim%} is 1:
cancel event
Na discordowym serwerze Skript doszły mnie słuchy że tutaj muszą zadziać się zmienne, niezbyt kumam jak tu to wszystko zainicjować, bardzo proszę o pomoc i wytłumaczenie jak to powinno wyglądać.
Pytanie
Jabu2 0
Dobry wieczór, chce zrobić skrypt na sojusz, cały skrypt ma polegać na tym:
- Gracz1 stuka ( ͡° ͜ʖ ͡°) prawym przyciskiem myszy gracza2 posiadając przy tym miecz przez co zaprasza tego gracza2 do sojuszu
- Gracz2 żeby zaakceptować musi klepnąć mieczykiem gracza1, jak chce ignorować to ignoruje i nic nie robi
- Jeśli gracze pomyślnie dodali sie do sojuszu, nie mogą sie bić
Tutaj jest taki starterowy zapis skryptu
on right click on player: player's tool is sword: send "&cZaprosiłes gracza &6%clicked player% &cdo sojuszu" to player send "&cZostałeś zaproszony do sojuszu przez gracza &6%player% &cdo sojuszu" to clicked player on damage: if {sojusz.%attacker%.%victim%} is 1: cancel event
Na discordowym serwerze Skript doszły mnie słuchy że tutaj muszą zadziać się zmienne, niezbyt kumam jak tu to wszystko zainicjować, bardzo proszę o pomoc i wytłumaczenie jak to powinno wyglądać.
Pozdrawiam,
Jabu2
Edytowane przez Jabu2Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.