Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na klikanie (jakby "magiczne moce")


Rafep

Pytanie

Cześć, cześć! :> Chciałbym się was spytać, jak zrobić takie coś, że są takie "magiczne moce" (spelle jakby), że jak gracz kliknie najpierw prawy przycisk myszy, potem lewy, a potem prawy to się wykonuje kod. Nie wiem jak to wytłumaczyć :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{spell::%player%} = false

on rightclick:
	if {spell::%player%} is false:
		set {spell::%player%} to true
		stop

on leftclick:
	if {spell::%player%} is true:
		set {spell::%player%} to false
		#kod

Chodzi o to? XD

Edytowane przez VIPEQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Rafep napisał:

Cześć, cześć! :> Chciałbym się was spytać, jak zrobić takie coś, że są takie "magiczne moce" (spelle jakby), że jak gracz kliknie najpierw prawy przycisk myszy, potem lewy, a potem prawy to się wykonuje kod. Nie wiem jak to wytłumaczyć :/ 

function checkSpell(p: player):
	if {spell::%{_p}%} is "PLP":
		#twoj kod

	if {spell::%{_p}%} is "Dowolna kombinacja liter L i P":
		#twoj kod

	if (length of {spell::%{_p}%}) >= 3: #maksymalna długosc zaklecia
		delete {spell::%{_p}%}

function addSpell(p: player, t: text):
	if {spell::%{_p}%} is not set:
		set {spell::%{_p}%} to ""		
	set {spell::%{_p}%} to "%{spell::%{_p}%}%%{_t}%"
	checkSpell({_p})

on rightclick:
	addSpell(player, "P")
on leftclick:
	addSpell(player, "L")

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@VIPEQ Tak, chodziło o to, jednak LuckyPotato napisał ten kod lepiej.

@LuckyPotato Działa idealnie, z wyjątkiem tego, że event "on leftclick"  edit: przepraszam za błąd, chodziło o: "on rightclick" działa tylko, gdy klikam na blok :/

Edytowane przez Rafep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Rafep napisał:

 Działa idealnie, z wyjątkiem tego, że event "on leftclick"  działa tylko, gdy klikam na blok :/

Jak klikasz przedmiotem to powinno działać (ewentualnie możesz spróbować dodać on leftclick on air), a jak nie to z tym już nie do mnie tylko do autora pluginu pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@LuckyPotato Faktycznie. "on rightclick" działa tylko jak klikam przedmiotem 😮 

Zamieniłem na "on rightclick on air" i też nie działa... :< :(

EDIT: Dobra, zrobiłem takie coś, że można tylko przedmiotem klikać oba :P Myślę, że jest ok :)

A czy mógłbyś mi dodać do tego skryptu, że jak się nie klika przez dłuższy czas to się resetuje {spell::%player%}? Plosę :3 

EDIT: A dobra, nie jestem taki głupi, jak myślałem xD Napisałem własny kod na to :) Temat do zamknięcia.

Edytowane przez Rafep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...