Rafep 3 Opublikowano 16 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2019 Cześć, cześć! Chciałbym się was spytać, jak zrobić takie coś, że są takie "magiczne moce" (spelle jakby), że jak gracz kliknie najpierw prawy przycisk myszy, potem lewy, a potem prawy to się wykonuje kod. Nie wiem jak to wytłumaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VIPEQ 85 Opublikowano 16 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2019 (edytowane) variables: {spell::%player%} = false on rightclick: if {spell::%player%} is false: set {spell::%player%} to true stop on leftclick: if {spell::%player%} is true: set {spell::%player%} to false #kod Chodzi o to? XD Edytowane 16 stycznia 2019 przez VIPEQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 16 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2019 2 godziny temu, Rafep napisał: Cześć, cześć! Chciałbym się was spytać, jak zrobić takie coś, że są takie "magiczne moce" (spelle jakby), że jak gracz kliknie najpierw prawy przycisk myszy, potem lewy, a potem prawy to się wykonuje kod. Nie wiem jak to wytłumaczyć function checkSpell(p: player): if {spell::%{_p}%} is "PLP": #twoj kod if {spell::%{_p}%} is "Dowolna kombinacja liter L i P": #twoj kod if (length of {spell::%{_p}%}) >= 3: #maksymalna długosc zaklecia delete {spell::%{_p}%} function addSpell(p: player, t: text): if {spell::%{_p}%} is not set: set {spell::%{_p}%} to "" set {spell::%{_p}%} to "%{spell::%{_p}%}%%{_t}%" checkSpell({_p}) on rightclick: addSpell(player, "P") on leftclick: addSpell(player, "L") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafep 3 Opublikowano 16 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2019 (edytowane) @VIPEQ Tak, chodziło o to, jednak LuckyPotato napisał ten kod lepiej. @LuckyPotato Działa idealnie, z wyjątkiem tego, że event "on leftclick" edit: przepraszam za błąd, chodziło o: "on rightclick" działa tylko, gdy klikam na blok Edytowane 16 stycznia 2019 przez Rafep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 16 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2019 1 minutę temu, Rafep napisał: Działa idealnie, z wyjątkiem tego, że event "on leftclick" działa tylko, gdy klikam na blok Jak klikasz przedmiotem to powinno działać (ewentualnie możesz spróbować dodać on leftclick on air), a jak nie to z tym już nie do mnie tylko do autora pluginu pisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafep 3 Opublikowano 16 stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2019 (edytowane) @LuckyPotato Faktycznie. "on rightclick" działa tylko jak klikam przedmiotem Zamieniłem na "on rightclick on air" i też nie działa... EDIT: Dobra, zrobiłem takie coś, że można tylko przedmiotem klikać oba Myślę, że jest ok A czy mógłbyś mi dodać do tego skryptu, że jak się nie klika przez dłuższy czas to się resetuje {spell::%player%}? Plosę EDIT: A dobra, nie jestem taki głupi, jak myślałem xD Napisałem własny kod na to Temat do zamknięcia. Edytowane 16 stycznia 2019 przez Rafep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rafep 3
Cześć, cześć!
Chciałbym się was spytać, jak zrobić takie coś, że są takie "magiczne moce" (spelle jakby), że jak gracz kliknie najpierw prawy przycisk myszy, potem lewy, a potem prawy to się wykonuje kod. Nie wiem jak to wytłumaczyć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi