1. Jak zrobić drugą linię lore? Próbowałem /n \n %nl% || %Last character of nl% i nic nie działa.
format gui slot 8+loop-number of {_p} with lime wool named "&aHome %loop-number%||co" to do nothing
2. Kolory w pliku np. config.yml zapisywało się odpowiednikiem &. Ktoś może ma gdzieś ten znaczek?
3. Mam pytanie czy można jakoś sprawdzić kto strzelał z łuku? Chodzi mi o sprawdzenie jaki to gracz strzelał.
4. Czy można jakoś określić w skript czy gracz już ma gotowy atak? Chodzi mi o ten pasek gdy atakujemy i jak nie jest załadowany to zadajemy mniej obrażeń.
Posiadam: SkQuery, Skript, skUtilities, TuSKe i spigot-1.13.2
Pytanie
uiuin 10
Cześć
Mam kilka problemów i pytań.
1. Jak zrobić drugą linię lore? Próbowałem /n \n %nl% || %Last character of nl% i nic nie działa.
format gui slot 8+loop-number of {_p} with lime wool named "&aHome %loop-number%||co" to do nothing
2. Kolory w pliku np. config.yml zapisywało się odpowiednikiem &. Ktoś może ma gdzieś ten znaczek?
3. Mam pytanie czy można jakoś sprawdzić kto strzelał z łuku? Chodzi mi o sprawdzenie jaki to gracz strzelał.
4. Czy można jakoś określić w skript czy gracz już ma gotowy atak? Chodzi mi o ten pasek gdy atakujemy i jak nie jest załadowany to zadajemy mniej obrażeń.
Posiadam: SkQuery, Skript, skUtilities, TuSKe i spigot-1.13.2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.