Skocz do zawartości
  • 0

kompas, wyliczenie kratek, kierunki


ZiomuuSss
 Udostępnij

Pytanie

Najlepiej gdybyście zrobili przykładowy skrypt:

po naciśnięciu ppm na kompas, loopuje wszystkie potwory w odległości 300 kratek od gracza, jeśli potwór to gigant, to kompas kieruje się na niego, i na chacie wyświetla się wiadomość ile kratek od gracza znajduje się gigant i w jakim kierunku (n,s,w,e). Jeśli w promieniu 300 kratek jest dwóch gigantów, to wybiera tego, który jest bliżej gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Mam to w blitzu, będę na kompie to ci dam

 

okej! :p

Hmm, próbowałem i niestety nie namierza, amsz kod do celowania gracza, możetobie się coś uda zrobić :)

command /namierzanie:    trigger:        loop all players:            player is not loop-player:                if {_posplayer} is not set:                    set {_posplayer} to loop-player's location                    set {_nameplayer} to loop-player                if distance between player's location and loop-player's location is less than distance between player's location and {_posplayer}:                    set {_nameplayer} to loop-player                    set {_posplayer} to distance between player's location and loop-player's location            set compass target of player to {_nameplayer}'s location
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...