Mialo to dzialac tak, ze w tym regionie jak gracz wskoczy do wody to tepa go do tej lokacji
Wszystko dziala, oprocz regionu.
on walking on water:
if "%region at player%" contains "statek"::
teleport player to {statek}
set {_a} to random integer from 0 to 2
if {_a} is equal to 0:
send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
if {_a} is equal to 1:
send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
if {_a} is equal to 2:
send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"
Pytanie
EvoChestenchpl 8
Mialo to dzialac tak, ze w tym regionie jak gracz wskoczy do wody to tepa go do tej lokacji
Wszystko dziala, oprocz regionu.
on walking on water: if "%region at player%" contains "statek":: teleport player to {statek} set {_a} to random integer from 0 to 2 if {_a} is equal to 0: send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?" if {_a} is equal to 1: send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!" if {_a} is equal to 2: send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi