Skocz do zawartości
  • 0

Napisalem skrypt, ale nie dziala :(


EvoChestenchpl

Pytanie

Mialo to dzialac tak, ze w tym regionie jak gracz wskoczy do wody to tepa go do tej lokacji

Wszystko dziala, oprocz regionu.

on walking on water:
    if "%region at player%" contains "statek"::
        teleport player to {statek}
        set {_a} to random integer from 0 to 2     
        if {_a} is equal to 0:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
        if {_a} is equal to 1:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
        if {_a} is equal to 2:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
16 minut temu, EvoChestenchpl napisał:

Mialo to dzialac tak, ze w tym regionie jak gracz wskoczy do wody to tepa go do tej lokacji

Wszystko dziala, oprocz regionu.


on walking on water:
    if "%region at player%" contains "statek"::
        teleport player to {statek}
        set {_a} to random integer from 0 to 2     
        if {_a} is equal to 0:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
        if {_a} is equal to 1:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
        if {_a} is equal to 2:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"

 

WorldGuard  na rg czy jaki pl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hahahaha... niezły @_Of3k

on walking on water:
    if "%region at player%" contains "statek":
        teleport player to {statek}
        set {_a} to random integer from 0 to 2     
        if {_a} is equal to 0:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
        if {_a} is equal to 1:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
        if {_a} is equal to 2:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"

Masz poprawny kod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, kapi. napisał:

Hahahaha... niezły @_Of3k


on walking on water:
    if "%region at player%" contains "statek":
        teleport player to {statek}
        set {_a} to random integer from 0 to 2     
        if {_a} is equal to 0:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
        if {_a} is equal to 1:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
        if {_a} is equal to 2:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"

Masz poprawny kod.

"%region at player%" is not an entity type
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on walking on water:
	set {_l} to location of player
	if "%region at {_l}%" contains "statek":
		teleport player to {statek}
		set {_a} to random integer from 0 to 2     
		if {_a} is equal to 0:
			send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
		if {_a} is equal to 1:
			send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
		if {_a} is equal to 2:
			send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on walking on water:
	set {_l} to location of player
	if "%region at {_l}%" contains "statek":
		teleport player to {statek}
		set {_a} to random integer from 0 to 2     
		if {_a} is equal to 0:
			send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
		if {_a} is equal to 1:
			send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
		if {_a} is equal to 2:
			send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on enter region:
    if "%region at player%" contains "statek":
        teleport player to {statek}
        set {_a} to random integer from 0 to 2     
        if {_a} is equal to 0:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aProbowałes się utopić?"
        if {_a} is equal to 1:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wskakuj do wody, nie chce mi się Ciebie ratowac!"
        if {_a} is equal to 2:
            send "&3[&3&lOur&f&lRPG&8] &aNie wiem czy wiesz, ale morze nie jest tak dobre jak ja i napewno Cie nie uratuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...