Grendix 0 Opublikowano 7 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 (edytowane) Hejo to znowu ja pytanko jak sprawdzić czy gracz ma coś w eq np Command /test: Trigger: jeżeli gracz ma: item 1 item 2 item 3 item 4 item 5 dalsza część kodu... Oraz drugie pytanie czy jest możliwość sprawdzenie przez skrypt czy komenda działa przykład command /test i tutaj skrypt wpisuje np komende /msg Grendix test Jeżeli komenda się wykona poprawnie to idzie dalej jeżeli nie ( bo np nie ma mnie na serwerze ) to dochodzi do Stop Edytowane 7 grudnia 2018 przez Grendix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 7 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 options: item1: item2: item3: item4: item5: if player has {@item1} and {@item2} and {@item3} and {@item4} and {@item5}: Dalej... options: item1: item2: item3: item4: item5: if player has {@item1}: if player has {@item2}: if player has {@item3}: if player has {@item4}: if player has {@item5}: Dalej... Do tego /msg dodaj warunek: if arg 1 is online: Potem: else: stop Grendix 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grendix 0 Opublikowano 7 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 9 godzin temu, xAxee napisał: options: item1: item2: item3: item4: item5: if player has {@item1} and {@item2} and {@item3} and {@item4} and {@item5}: Dalej... options: item1: item2: item3: item4: item5: if player has {@item1}: if player has {@item2}: if player has {@item3}: if player has {@item4}: if player has {@item5}: Dalej... Do tego /msg dodaj warunek: if arg 1 is online: Potem: else: stop O dzięki ale z tym drugim to mnie nie zrozumiałes to był tylko przykład chodzi mi że np podczas komendy /sprawdz mamy dwie opcje które wyskoczą 1. Poprawne użycie komendy lub 2. Coś tam co sprawdzasz nie istnieje I czy jest możliwość przechwycenia tej wiadomości numer dwa z konsoli jako argument do nie wykonywania operacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 7 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 Godzinę temu, Grendix napisał: O dzięki ale z tym drugim to mnie nie zrozumiałes to był tylko przykład chodzi mi że np podczas komendy /sprawdz mamy dwie opcje które wyskoczą 1. Poprawne użycie komendy lub 2. Coś tam co sprawdzasz nie istnieje I czy jest możliwość przechwycenia tej wiadomości numer dwa z konsoli jako argument do nie wykonywania operacji ? Raczej nie ma takiej możliwości. Ale mogę się mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grendix 0 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 okej to do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Grendix 0
Hejo to znowu ja pytanko jak sprawdzić czy gracz ma coś w eq np
Command /test: Trigger: jeżeli gracz ma: item 1 item 2 item 3 item 4 item 5 dalsza część kodu...
Oraz drugie pytanie czy jest możliwość sprawdzenie przez skrypt czy komenda działa przykład
command /test
i tutaj skrypt wpisuje np komende /msg Grendix test
Jeżeli komenda się wykona poprawnie to idzie dalej jeżeli nie ( bo np nie ma mnie na serwerze ) to dochodzi do Stop
Edytowane przez GrendixOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi