Skocz do zawartości

Grendix

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Grendix

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

0

Reputacja

  1. Hejo Hejo czy jest opcja aby Piratesk wklejało schemat na podane kordy ? command /zaloz [<text>] [<text>]: trigger: Paste schematic "test" at ( i tutaj x y z ? )
  2. O dzięki ale z tym drugim to mnie nie zrozumiałes to był tylko przykład chodzi mi że np podczas komendy /sprawdz mamy dwie opcje które wyskoczą 1. Poprawne użycie komendy lub 2. Coś tam co sprawdzasz nie istnieje I czy jest możliwość przechwycenia tej wiadomości numer dwa z konsoli jako argument do nie wykonywania operacji ?
  3. Hejo to znowu ja pytanko jak sprawdzić czy gracz ma coś w eq np Command /test: Trigger: jeżeli gracz ma: item 1 item 2 item 3 item 4 item 5 dalsza część kodu... Oraz drugie pytanie czy jest możliwość sprawdzenie przez skrypt czy komenda działa przykład command /test i tutaj skrypt wpisuje np komende /msg Grendix test Jeżeli komenda się wykona poprawnie to idzie dalej jeżeli nie ( bo np nie ma mnie na serwerze ) to dochodzi do Stop
  4. Dobra to ja jeszcze raz ponowie i wkleje to co mam dokładnie walcze z tym już 3 dni i się dalej nauczyć nie mogę To jest skrypt który do tej pory mam: command /tnton [<text>]: trigger: set {arg1} to true send "&aUstawiles zmienna na &2&lTRUE" to sender stop command /tntoff [<text>]: trigger: set {arg1} to false send "&aUstawiles zmienna na &4&lFALSE" to sender stop on rightclick: if {arg1} is true: if name of player's tool is "&4RzucaneTNT": remove 1 of tool from tool shoot tnt from player with speed 0.5 na konsoli cały czas mam tego warna z empty configuration section " if arg1 is true po wejściu na serwer komenda tnton i tntoff działa ale rzucane tnt działa zawsze bez względu na ustawioną wartość
  5. Po co miałbym cie oszukiwać ? przykleiłem twój kod do skryptu zrobiłem reload wytabowałem i nie działał więc ci tu to napisałem a obsługa kodu poza warunkiem to jest ( else ) tak ?
  6. Niestety ale nawet po ustawieniu zmiennej na false dalej mogę używać akcji z ppm podpiełem to pod mój inny testowy skrypt z rzucanym tnt i kod wygląda tak: command /tnton [<boolean>]: trigger: set {arg1} to true send "&aUstawiles zmienna na &2&lTRUE" to sender stop command /tntoff [<boolean>]: trigger: set {arg1} to false send "&aUstawiles zmienna na &4&lFALSE" to sender stop on rightclick: if {arg1} is true: if name of player's tool is "&fRzucanetnt": remove 1 of tool from tool shoot tnt from player with speed 0.5 Jak zamiast tntoff i tnton zrobiłem ten kod od ciebie: command /ustawzmienna [<boolean>]: trigger: if arg 1 is "true": set {zmienna} to true send "&atrue" stop if arg 1 is "false": set {zmienna} to false send "&cfalse" stop wyskakują mi takie błedy [14:09:36 ERROR]: Can't compare a boolean (yes/no) with a text (tnt.sk, line 3: if arg 1 is "true":') [14:09:36 ERROR]: Can't compare a boolean (yes/no) with a text (tnt.sk, line 7: if arg 1 is "false":')
  7. Po skopiowaniu i wytabowaniu wyskakuje taki oto bład w konsoli : [17:39:24 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or mo re of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the col on at the end of the line if you don't want this line to start a section. (grana t.sk, line 14: if {arg1} is true:') [17:39:24 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or mo re of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the col on at the end of the line if you don't want this line to start a section. (grana t.sk, line 14: if {arg1} is true:')
  8. Działa wyśmienicie a co jeżeli chciałbym dodać to do jakiejś akcji np: mam skrypt on right click with saddle: if player's tool's name is "&4&lSiodło Ogier": execute player command "kup konia" delete player's tool i teraz żeby można było użyć tego siodła i aktywować komendę muszę najpierw ustawić zmienną na true Albo jeszcze lepiej np jak mam kilka akcji on right click pod spodem to żeby wyłączyć możliwość korzystania z tych akcji komenda ?
  9. [19:52:43 ERROR]: Unexpected entry 'else'. Check whether it's spelled correctly or remove it. (granat.sk, line 13: else:') [19:52:43 ERROR]: Can't understand this condition/effect: if {arg1} is true (gra nat.sk, line 11: if {arg1} is true') Oto co mi wyskakuje w konsoli serwera wszystkie tabowania są chyba poprawne bo nic o nich nie piszę
  10. Witajcie dziś postanowiłem nauczyć się robić zmienne do tej pory mam coś takiego: command /tak: trigger: set {arg1} to true command /nie: trigger: set {arg1} to false command /witaj: trigger: if {arg1} is true send "&7witaj" Oczywiście standardowo coś mi nie działa skript widzi problem w tym że nie rozumie " if {arg1} is true Moje prośby do was bardziej zaawansowani użytkownicy : 1. Jak to naprawić ( wiem oczywiste ) 2. Jak dodać ten " else " jeżeli arg1 jest fałszywy
  11. Niestety nie działa [19:38:39 ERROR]: '::%player%}' is not a valid item data (itemshop.sk, line 38: if {potw::%player%} is not set:?')
  12. Witam posiadam taki skrypt : on right click with saddle: if player's tool's name is "&6&lSiodło Julek": execute player command "cfghj buy z1 " delete player's tool Działania chyba nie muszę opisywać chciałbym aby przed dokonaniem tej komendy musiało nastąpić jeszcze potwierdzenie drugim kliknięcie PPM czyli klikamy ppm wyświetla nam się potwierdź czynność i dopiero po drugim kliknięciu wykonywana jest komenda execute player command "cfghj buy z1 " delete player's tool
×
×
  • Dodaj nową pozycję...