Rafep 3 Opublikowano 8 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 Jak zresetować arenę/świat? Bo robię Bed Wars i tylko tej jednej rzeczy nie umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 8 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 1) Wyłączenie wszelkiego możliwego automatycznego zapisu danego świata. Trzeba go raz zapisać w stanie, na który ma być restartowany. Sposób ten opiera się na wyładowywaniu świata z pamięci serwera i ładowaniu go ponownie. Zabieg ten spowoduje cofnięcie go do staniu poprzedniego jego zapisu. Rozwiązanie: command /reset [<text>]: permission: rReset.reset trigger: unload world arg 1 wait 1 tick load world arg 1 stop 2) Wstawianie na miejsce areny jej schemat. Sposób ten wymaga utworzenie schematu całej mapy (w stanie, który będzie podmieniał "znisczoną" mapę na "czystą"), a następnie (po zakończeniu gry) wklejaniu go na miejsce danej areny. Wymagane pluginy: - FastAsyncWorldEdit - TuSKe Rozwiązanie: command /reset [<text>] [<location>]: permission: rReset.reset trigger: fawe paste schematic arg 1 at arg 2 exclude air false stop Pamiętać trzeba przy tym, by lokalizacja była samym środkiem areny, a komenda //schematic save [...] podczas tworzenia schematu została stworzona, gdy twoja postać stoi również na jej środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafep 3 Opublikowano 8 listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 (edytowane) @stefanik11 Robię ten 2 sposób. -> fawe paste schematic -> "Can't understand this condition/effect" Komenda do resetu -> "Can't use location as argument of a command" Edytowane 8 listopada 2018 przez Rafep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 8 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 Ano tak, w sumie nie pomyślałem, że lokacja nie będzie działała jako argument. command /reset [<text>]: permission: rReset.reset trigger: fawe paste schematic arg 1 at player's location exclude air false stop Masz wgrany plugin FastAsyncWorldEdit, WorldEdit oraz TuSKe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafep 3 Opublikowano 8 listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 @stefanik11 Tak, mam FAWE, WorldEdit i TusKe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 8 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 Dziwne, a spróbuj wgrać SharpSK. Czyżby dokumentacja SkUnity się myliła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafep 3 Opublikowano 8 listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 @stefanik11 Wgrałem SharpSk no i nie ma żadnych błędów, ale arena się nie resetuje (gdy robię to ręcznie wszystko działa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 8 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 Musisz stworzyć schemat tej areny zapisując go stojąc na jej samym środku, a następnie użyć komendy (również stojąc na środku areny) /reset <schemat>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafep 3 Opublikowano 8 listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 @stefanik11 Wiem o tym i tak właśnie robię, ale to nie działa. Poza tym ta arena ma się resetować automatycznie bo ja se tak komendę mogę /schem load i //paste wpisywać od tak i też się zresetuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 8 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2018 W takim razie nie mam pojęcia czemu Ci to nie działa, co do automatycznego resetowania to już sam musisz sobie wpisać to w skrypt, chyba, że nam go w całości podasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafep 3 Opublikowano 9 listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2018 (edytowane) @stefanik11 EDIT: Tak w ogóle jeśli nie masz pomysłu co mam z tym zrobić, to może wiesz jak naprawić to, że jak ręcznie resetuje arene (/schem load -> //paste) to wszystkie citizensy stają się zwykłymi entity, a wszystkie zmienne, zapisane jako lokacje w terenie wklejania schematicu się usuwają? EDIT 2: Po chyba miesiącu znalazłem odpowiedź... WRESZCIE Edytowane 9 listopada 2018 przez Rafep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rafep 3
Jak zresetować arenę/świat? Bo robię Bed Wars i tylko tej jednej rzeczy nie umiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi