Tokarek 19 Opublikowano 18 września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 września 2014 Mam taki kod:command /pig [<text>] [<text>]:trigger:player has permission "pig.admin":if arg 1 is "set":set {pig::%{_arg2}%} to location of playeradd "%{_arg2}%" to {pig::list::*}send "&4PIGG &l>> &aStworzono swiniarnie."if arg 1 is "del":delete {pig::%{_arg2}%}remove "%{_arg2}%" from {pig::list::*}send "&4PIGG &l>> &aUsunieto swiniarnie."#_________________________________________________________command /piglist:trigger:send "&6__________________________________"send "&3%{pig::list::*}%" I w tym problem że niepokazuje żądnych błedów ale gdy ustawiam /pig set swiniarnia1 to nic sie nie ustawia i niemoge usunac zadnych respów swinek.Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TeseuS 3 Opublikowano 18 września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 września 2014 Wez to w spoilerze / pastebinie inaczej ci nikt nie pomoże -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 19 września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 września 2014 Jak już co to w code @topic Niestety nie da się usunąć lokacji zapisanej graczem, ale możesz usunąć lokację zapisaną blokiem - tak zrobiłem w fontannach. on place of a sponge: name of player's tool is "&4PIGG &L>> &6dodaj": add location of block to {pig::list::*} send "&4PIGG &l>> &aStworzono swiniarnie." cancel event else if name of player's tool is "&4PIGG &L>> &6usun": remove location of block from {pig::list::*} send "&4PIGG &l>> &aUsunieto swiniarnie." cancel event command /pigg [<text>]: permission: pigg.daj trigger: arg is "dodaj": give player 1 sponge named "&4PIGG &L>> &6dodaj" arg is "usun": give player 1 sponge named "&4PIGG &L>> &6usun"tak z grubsza masz :) Tokarek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tokarek 19 Opublikowano 19 września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 września 2014 I jeszcze jedno pytanko on right click: if clicked block is stone button: if block behind clicked block is end stone: loop 10 times: spawn 1 {@mob} at {pig: :*} ignite last spawned entity for 30 seconds apply slowness to last spawned entity for 30 seconds set name of last spawned entity to "{@nazwa}" Nwm jeszcze jak zrobić żeby respily sie swinki we wszystkich ustawionych lokacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mibac138 15 Opublikowano 20 września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 września 2014 on right click: if clicked block is stone button: if block behind clicked block is end stone: loop 10 times: loop {pig::*}: spawn 1 {@mob} at loop-value ignite last spawned entity for 30 seconds apply slowness to last spawned entity for 30 seconds set name of last spawned entity to "{@nazwa}"Nietestowane, powinno działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RekitHD 19 Opublikowano 21 września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 września 2014 Herhor da sie usunac lokalizacje ustawiona graczem.clear {jakas.nazwa} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Tokarek 19
Mam taki kod:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi