Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze swiniarkami


Tokarek

Pytanie

Mam taki kod:

command /pig [<text&gt] [<text&gt]:
trigger:
player has permission "pig.admin":
if arg 1 is "set":
set {pig::%{_arg2}%} to location of player
add "%{_arg2}%" to {pig::list::*}
send "&4PIGG &l>> &aStworzono swiniarnie."
if arg 1 is "del":
delete {pig::%{_arg2}%}
remove "%{_arg2}%" from {pig::list::*}
send "&4PIGG &l>> &aUsunieto swiniarnie."
#_________________________________________________________
command /piglist:
trigger:
send "&6__________________________________"
send "&3%{pig::list::*}%"
 
I w tym problem że niepokazuje żądnych błedów ale gdy ustawiam /pig set swiniarnia1 to nic sie nie ustawia i niemoge usunac zadnych respów swinek.
Prosze o pomoc
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jak już co to w code

 

@topic Niestety nie da się usunąć lokacji zapisanej graczem, ale możesz usunąć lokację zapisaną blokiem - tak zrobiłem w fontannach.

 

on place of a sponge:    name of player's tool is "&4PIGG &L>> &6dodaj":	    add location of block to {pig::list::*}	    send "&4PIGG &l>> &aStworzono swiniarnie."	    cancel event    else if name of player's tool is "&4PIGG &L>> &6usun":	    remove location of block from {pig::list::*}	    send "&4PIGG &l>> &aUsunieto swiniarnie."	    cancel event command /pigg [<text&gt]:    permission: pigg.daj    trigger:	    arg is "dodaj":		    give player 1 sponge named "&4PIGG &L>> &6dodaj"	    arg is "usun":		    give player 1 sponge named "&4PIGG &L>> &6usun"

tak z grubsza masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

I jeszcze jedno pytanko

on right click:

        if clicked block is stone button:

                if block behind clicked block is end stone:

                        loop 10 times:

                                spawn 1 {@mob} at {pig: :*}

                                ignite last spawned entity for 30 seconds

                                apply slowness to last spawned entity for 30 seconds

                                set name of last spawned entity to "{@nazwa}"

Nwm jeszcze jak zrobić żeby respily sie swinki we wszystkich ustawionych lokacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on right click:        if clicked block is stone button:                if block behind clicked block is end stone:                        loop 10 times:                                loop {pig::*}:                                        spawn 1 {@mob} at loop-value                                        ignite last spawned entity for 30 seconds                                        apply slowness to last spawned entity for 30 seconds                                        set name of last spawned entity to "{@nazwa}"

Nietestowane, powinno działać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...