Skocz do zawartości
  • 0

Problemy w Skripcie


gamemodefx
 Udostępnij

Pytanie

Witam ponieważ jak zabijam mob zombie o nazwie &6WIDMO powinnem dostać itemy a nie dostaje jedynie co komenda wywołuję to to:

CONSOLE issued server command: /give <none> gold_block 16

Skrypt:



Może by ktoś umiał naprawić

Edytowane przez JanekJaran
Przeniesiono na code.skript.pl
JanekJaran

Przeniesiono na code.skript.pl. Staraj się tam wrzucać dłuższe fragmenty.

Notatka dodana przez JanekJaran

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, gamemodefx napisał:

Witam ponieważ jak zabijam mob zombie o nazwie &6WIDMO powinnem dostać itemy a nie dostaje jedynie co komenda wywołuję to to:

CONSOLE issued server command: /give <none> gold_block 16

Skript:

on place:
    if tool of player is wither skeleton head:
        if block under event-block is gold block:
            spawn 1 zombie at event-block
            set the name of last spawned entity to "&6WIDMO"
            set last spawned entity's max health to 999
            equip last spawned entity with all diamond armor
            heal last spawned entity
            wait tick
            set event-block to air
on death:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&6WIDMO":
            clear drops
            chance of 100%:
                execute console command "/pex user %player% group set SWAGGER"
                send "&6Wylosowales &4&lS&c&lW&6&lA&e&lG&f&lG&c&lE&2&lR"
                stop
            chance of 2%:
                execute console command "/pex user %player% group set SPONSOR"
                send "&6Wylosowales &9SPONSOR"
                stop
            chance of 3%:
                execute console command "/pex user %player% group set PREMIUM"
                send "&6Wylosowales &e&lPREMIUM"
                stop
            chance of 1%:
                execute console command "/give %player% beacon 1"
                send "&6Wylosowales &b&lBEACONA"
                stop
            chance of 15%:
                execute console command "/give %player% emerald_block 16"
                send "&6Wylosowales &7x16 &a&lBlockow Szmaragdowych!"
                stop
            chance of 15%:
                execute console command "/give %player% iron_block 16"
                send "&6Wylosowales &7x16 &f&lBlockow Zelaznych!"
                stop
            chance of 15%:
                execute console command "/give %player% gold_block 16"
                send "&6Wylosowales &7x16 &e&lBlockow Zlotych!"
                stop
            chance of 15%:
                execute console command "/give %player% diamond_block 16"
                send "&6Wylosowales &7x16 &b&lBlockow Diamentowych!"
                stop
            chance of 10%:
                execute console command "/give %player% 373:16425 1"
                send "&6Wylosowales &7x1 &6&lStrendz 2!"
                stop

 

on damage:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&6WIDMO":
            chance of 70%:
                set {_l} to location of victim
                drop (random integer between 1 and 10) of emerald at {_l}

Może by ktoś umiał naprawić

on place:
    if tool of player is wither skeleton head:
        if block under event-block is gold block:
            spawn 1 zombie at event-block
            set the name of last spawned entity to "&6WIDMO"
            set last spawned entity's max health to 999
            equip last spawned entity with all diamond armor
            heal last spawned entity
            wait tick
            set event-block to air
on death:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&6WIDMO":
            clear drops
            chance of 100%:
                execute console command "pex user %player% group set SWAGGER"
                send "&6Wylosowales &4&lS&c&lW&6&lA&e&lG&f&lG&c&lE&2&lR"
                stop
            chance of 2%:
                execute console command "pex user %player% group set SPONSOR"
                send "&6Wylosowales &9SPONSOR"
                stop
            chance of 3%:
                execute console command "pex user %player% group set PREMIUM"
                send "&6Wylosowales &e&lPREMIUM"
                stop
            chance of 1%:
				add beacon to player
                send "&6Wylosowales &b&lBEACONA"
                stop
            chance of 15%:
				add 16 emerald block to player
                send "&6Wylosowales &7x16 &a&lBlockow Szmaragdowych!"
                stop
            chance of 15%:
                execute console command "/give %player% iron_block 16"
                send "&6Wylosowales &7x16 &f&lBlockow Zelaznych!"
                stop
            chance of 15%:
				add 16 gold block to player
                send "&6Wylosowales &7x16 &e&lBlockow Zlotych!"
                stop
            chance of 15%:
				add 16 diamond block to player
                send "&6Wylosowales &7x16 &b&lBlockow Diamentowych!"
                stop
            chance of 10%:
				add 373:16425 to player
                send "&6Wylosowales &7x1 &6&lStrendz 2!"
                stop

 

on damage:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&6WIDMO":
            chance of 70%:
                set {_l} to location of victim
                drop (random integer between 1 and 10) of emerald at {_l}

Powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, xAxee napisał:
on place:
    if tool of player is wither skeleton head:
        if block under event-block is gold block:
            spawn 1 zombie at event-block
            set the name of last spawned entity to "&6WIDMO"
            set last spawned entity's max health to 999
            equip last spawned entity with all diamond armor
            heal last spawned entity
            wait tick
            set event-block to air
on death:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&6WIDMO":
            clear drops
            chance of 100%:
                execute console command "pex user %player% group set SWAGGER"
                send "&6Wylosowales &4&lS&c&lW&6&lA&e&lG&f&lG&c&lE&2&lR"
                stop
            chance of 2%:
                execute console command "pex user %player% group set SPONSOR"
                send "&6Wylosowales &9SPONSOR"
                stop
            chance of 3%:
                execute console command "pex user %player% group set PREMIUM"
                send "&6Wylosowales &e&lPREMIUM"
                stop
            chance of 1%:
				add beacon to player
                send "&6Wylosowales &b&lBEACONA"
                stop
            chance of 15%:
				add 16 emerald block to player
                send "&6Wylosowales &7x16 &a&lBlockow Szmaragdowych!"
                stop
            chance of 15%:
                execute console command "/give %player% iron_block 16"
                send "&6Wylosowales &7x16 &f&lBlockow Zelaznych!"
                stop
            chance of 15%:
				add 16 gold block to player
                send "&6Wylosowales &7x16 &e&lBlockow Zlotych!"
                stop
            chance of 15%:
				add 16 diamond block to player
                send "&6Wylosowales &7x16 &b&lBlockow Diamentowych!"
                stop
            chance of 10%:
				add 373:16425 to player
                send "&6Wylosowales &7x1 &6&lStrendz 2!"
                stop

 

on damage:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&6WIDMO":
            chance of 70%:
                set {_l} to location of victim
                drop (random integer between 1 and 10) of emerald at {_l}

Powinno działać

5 errorów + jak sprawdziłem to nie dało ani rangi ani itemów: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez gamemodefx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, xAxee napisał:

cpacje i taby poprawny sk: 

 

ee 0 errorów ale rangi daje tylko ze nie osobie ktora zabiła tylko prawdopodobnie osobie "%player%"
bo zabijam i nie dostaje rangi mam dalej sponsor a na consoli widze że daje rangę ale nw komu nie mi więc pewnie "%player%" daje

Edytowane przez gamemodefx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, gamemodefx napisał:

ee 0 errorów ale rangi daje tylko ze nie osobie ktora zabiła tylko prawdopodobnie osobie "%player%"

aha bo tam jest %player%... wszystkie %player% zamień na %attacker%

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...