Witam, mam mały problem. Polega on na tym, że po zmianie nazwy przedmiotu, w tym przypadku jest to diament, nie usuwa itemu z inventory, a dodaje do HashMapy +1. Np. mamy te 64 diamenty i zmieniamy ich nazwę w kowadle, wystarczy dopisać jeden znak, a ten błąd już będzie istniał, kawałek kodu:
if(item.getType()==Material.DIAMOND){if(p.getInventory().contains(Material.DIAMOND,64)){Inv.kasa.put(p.getUniqueId(),Inv.kasa.get(p.getUniqueId())+1);
p.sendMessage("§a§oPomyslna sprzedarz§8: §2§l+ §e§o"+Inv.kasa.get(p.getUniqueId()));
p.getInventory().removeItem(newItemStack(Material.DIAMOND,64));//TUTAJ JEST TA KLUCZOWA LINIJKA
e.setCancelled(true);return;}
Edytowane przez stefanik11
Dodaję brakujące znaki diakrytyczne, poprawiam nazwę tematu (pamiętaj - temat wątku powinien krótko charakteryzować jego zawartość).
Pytanie
Grivious 0
Witam, mam mały problem. Polega on na tym, że po zmianie nazwy przedmiotu, w tym przypadku jest to diament, nie usuwa itemu z inventory, a dodaje do HashMapy +1. Np. mamy te 64 diamenty i zmieniamy ich nazwę w kowadle, wystarczy dopisać jeden znak, a ten błąd już będzie istniał, kawałek kodu:
Dodaję brakujące znaki diakrytyczne, poprawiam nazwę tematu (pamiętaj - temat wątku powinien krótko charakteryzować jego zawartość).
Notatka dodana przez stefanik11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi