Skocz do zawartości
  • 0

Problem z usunięciem przedmiotu z ekwipunku


Grivious

Pytanie

Witam, mam mały problem. Polega on na tym, że po zmianie nazwy przedmiotu, w tym przypadku jest to diament, nie usuwa itemu z inventory, a dodaje do HashMapy +1. Np. mamy te 64 diamenty i zmieniamy ich nazwę w kowadle, wystarczy dopisać jeden znak, a ten błąd już będzie istniał, kawałek kodu:

					if(item.getType() == Material.DIAMOND) {
						if(p.getInventory().contains(Material.DIAMOND,64)) {
							Inv.kasa.put(p.getUniqueId(), Inv.kasa.get(p.getUniqueId()) +1);
							p.sendMessage("§a§oPomyslna sprzedarz§8: §2§l+ §e§o" + Inv.kasa.get(p.getUniqueId()));
							p.getInventory().removeItem(new ItemStack(Material.DIAMOND,64)); //TUTAJ JEST TA KLUCZOWA LINIJKA
							e.setCancelled(true);
							return;
						}

 

Edytowane przez stefanik11
stefanik11

Dodaję brakujące znaki diakrytyczne, poprawiam nazwę tematu (pamiętaj - temat wątku powinien krótko charakteryzować jego zawartość).

Notatka dodana przez stefanik11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...