on rightclick on Enchantment Table:
cancel event
loop all blocks in radius 3 around event-block:
if loop-block is BookShelf:
add 1 to {_Ksiazki}
format slot 0 of player with 1 of BookShelf named "&2Liczba Biblioteczek Wokol Twojego Stolu :" with lore "&2&l» &a&l%{_Ksiazki}% &2&l«" to be unstealable
Ta ostatnia linijka a dokładnie lore NIBY działał, jeśli mam jakąś biblioteczkę koło enchantu, ale jeśli nie mam to zamiast pisania 0 pisze mi none ;c
Ktoś wie, jak to naprawić?
Próbowałem z if {_Ksiazki} = 0 albo coś takiego, ale niestety nie dałem rady.
+ Gdy otwieram Enchanting to jak gdyby laguje , tak jakby odświeżało by "gui" <-- Da się to jakoś zrobić inaczej ?
Edytowane przez DeltaT Dodaje znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję; wstawiam w code.
Dodaje znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję; wstawiam w code.
Ostrzeżenie za §2.3 zostało nadane.
Pytanie
Kozaczekkw 16
on rightclick on Enchantment Table: cancel event loop all blocks in radius 3 around event-block: if loop-block is BookShelf: add 1 to {_Ksiazki} format slot 0 of player with 1 of BookShelf named "&2Liczba Biblioteczek Wokol Twojego Stolu :" with lore "&2&l» &a&l%{_Ksiazki}% &2&l«" to be unstealable
Ta ostatnia linijka a dokładnie lore NIBY działał, jeśli mam jakąś biblioteczkę koło enchantu, ale jeśli nie mam to zamiast pisania 0 pisze mi none ;c
Edytowane przez DeltaTKtoś wie, jak to naprawić?
Próbowałem z if {_Ksiazki} = 0 albo coś takiego, ale niestety nie dałem rady.
+ Gdy otwieram Enchanting to jak gdyby laguje , tak jakby odświeżało by "gui" <-- Da się to jakoś zrobić inaczej ?
Dodaje znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję; wstawiam w code.
Dodaje znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję; wstawiam w code.
Ostrzeżenie za §2.3 zostało nadane.
Notatka dodana przez bludis
Formatowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi