Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Gui


Kozaczekkw
 Udostępnij

Pytanie

on rightclick on Enchantment Table:
    cancel event
    loop all blocks in radius 3 around event-block:
        if loop-block is BookShelf:
            add 1 to {_Ksiazki}
                format slot 0 of player with 1 of BookShelf named "&2Liczba Biblioteczek Wokol Twojego Stolu :"  with lore "&2&l» &a&l%{_Ksiazki}% &2&l«" to be unstealable

Ta ostatnia linijka a dokładnie lore NIBY działał, jeśli mam jakąś biblioteczkę koło enchantu, ale jeśli nie mam to zamiast pisania 0 pisze mi none ;c
Ktoś wie, jak to naprawić?
Próbowałem z if {_Ksiazki} = 0 albo coś takiego, ale niestety nie dałem rady.
+ Gdy otwieram Enchanting to jak gdyby laguje , tak jakby odświeżało by "gui"   <-- Da się to jakoś zrobić inaczej ? ;)

Edytowane przez DeltaT
Dodaje znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję; wstawiam w code.
bludis

Dodaje znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję; wstawiam w code.
Ostrzeżenie za §2.3 zostało nadane.

Notatka dodana przez bludis

Nieaktywny

Formatowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

prosze: 

on rightclick on Enchantment Table:
    cancel event
	set {_Ksiazki} to 0
    loop all blocks in radius 3 around event-block:
        if loop-block is BookShelf:
            add 1 to {_Ksiazki}
    format slot 0 of player with 1 of BookShelf named "&2Liczba Biblioteczek Wokol Twojego Stolu :"  with lore "&2&l» &a&l%{_Ksiazki}% &2&l«" to be unstealable

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...