Skocz do zawartości
  • 0

Mute


spadajokk

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Powinno działać jak działa zaznacz moją odp jako najlepsza i daj like ! :D 
jak nie to podaj błędy :D

command /mute [<offlineplayer>] [<integer>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 3 is set:
			set {_g} to arg 1
			set {_czas} to arg 2
			set {_powod} to arg 4
			if {_powod} is not set:
				set {_powod} to "&6Admin ma zawsze racje!"
			set {AxMute::mute::%{_g}%} to true
			set {AxMute::powod::%{_g}%} to {_powod}
			if arg 3 is "s" or "second" or "m" or "minute" or "hour" or "h" or "day" or "d" or "days":
				if arg 3 is "s" or "second":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}
				if arg 3 is "m" or  "minute":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60
				if arg 3 is "h" or "hour":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60
				if arg 3 is "d" or "days" or "day":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60*24
			send "&6%player% zmutowal %{_g}% na: %{AxMute::czas::%{_g}%}% sekund powod: %colored {AxMute::powod::%{_g}%}%"
on chat:
	set {_g} to player
	if {AxMute::mute::%{_g}%} is true:
		cancel event
		send "&6Jestes zmutowany! Posostalo: %{AxMute::czas::%{_g}%}%"
every second:
	loop {AxMute::czas::*}:
		if {AxMute::czas::%loop-index%} > 0:
			remove 1 from {AxMute::czas::%loop-index%}
		if {AxMute::czas::%loop-index%} = 1:
			set {AxMute::mute::%loop-index%} to false
			send "&6Znow mozesz pisac!" to loop-index parsed as offlineplayer
			

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /mute [<player>] [<number>] [<timespan>] [<text>]:
	permission: mute.admin
    trigger:
		if arg 4 is set:
			set {mute::%player%::now} to now
			set {mute::%player%::time} to ("%arg 2% %arg 3%" parsed as timespan)
			set %{mute::%player%::reason} to "%arg 4%"
on chat:
	if difference between now and {mute::%player%::now} < {mute::%player%::time}:
		cancel event
		send "Zostałeś wyciszony, powód: %{mute::%player%::reason}%"

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy to będzie działać, nie testowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 7.09.2018 o 20:14, xAxee napisał:

Powinno działać jak działa zaznacz moją odp jako najlepsza i daj like ! :D 
jak nie to podaj błędy :D


command /mute [<offlineplayer>] [<integer>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 3 is set:
			set {_g} to arg 1
			set {_czas} to arg 2
			set {_powod} to arg 4
			if {_powod} is not set:
				set {_powod} to "&6Admin ma zawsze racje!"
			set {AxMute::mute::%{_g}%} to true
			set {AxMute::powod::%{_g}%} to {_powod}
			if arg 3 is "s" or "second" or "m" or "minute" or "hour" or "h" or "day" or "d" or "days":
				if arg 3 is "s" or "second":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}
				if arg 3 is "m" or  "minute":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60
				if arg 3 is "h" or "hour":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60
				if arg 3 is "d" or "days" or "day":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60*24
			send "&6%player% zmutowal %{_g}% na: %{AxMute::czas::%{_g}%}% sekund powod: %colored {AxMute::powod::%{_g}%}%"
on chat:
	set {_g} to player
	if {AxMute::mute::%{_g}%} is true:
		cancel event
		send "&6Jestes zmutowany! Posostalo: %{AxMute::czas::%{_g}%}%"
every second:
	loop {AxMute::czas::*}:
		if {AxMute::czas::%loop-index%} > 0:
			remove 1 from {AxMute::czas::%loop-index%}
		if {AxMute::czas::%loop-index%} = 1:
			set {AxMute::mute::%loop-index%} to false
			send "&6Znow mozesz pisac!" to loop-index parsed as offlineplayer
			

 

Moglbys dopisac uzycie? :/ Popawne uzycie: /mute nick czas powod? :? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A zaznaczysz moją odp jako najlepsza? i dasz like :D Sk:

command /mute [<offlineplayer>] [<integer>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 3 is set:
			set {_g} to arg 1
			set {_czas} to arg 2
			set {_powod} to arg 4
			if {_powod} is not set:
				set {_powod} to "&6Admin ma zawsze racje!"
			set {AxMute::mute::%{_g}%} to true
			set {AxMute::powod::%{_g}%} to {_powod}
			if arg 3 is "s" or "second" or "m" or "minute" or "hour" or "h" or "day" or "d" or "days":
				if arg 3 is "s" or "second":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}
				if arg 3 is "m" or  "minute":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60
				if arg 3 is "h" or "hour":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60
				if arg 3 is "d" or "days" or "day":
					set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60*24
			send "&6%player% zmutowal %{_g}% na: %{AxMute::czas::%{_g}%}% sekund powod: %colored {AxMute::powod::%{_g}%}%"
		else:
			send "&6Poprawne uzycie: &c/mute <gracz> <czas> <s/m/h/d> <powod>
on chat:
	set {_g} to player
	if {AxMute::mute::%{_g}%} is true:
		cancel event
		send "&6Jestes zmutowany! Posostalo: %{AxMute::czas::%{_g}%}%"
every second:
	loop {AxMute::czas::*}:
		if {AxMute::czas::%loop-index%} > 0:
			remove 1 from {AxMute::czas::%loop-index%}
		if {AxMute::czas::%loop-index%} = 1:
			set {AxMute::mute::%loop-index%} to false
			send "&6Znow mozesz pisac!" to loop-index parsed as offlineplayer

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...