spadajokk 3 Opublikowano 7 września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 września 2018 Poszukuję skryptu na czasowe mute. Chcialym taka komende: /mute NICK CZAS FormaCzasu POWOD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 7 września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 września 2018 Powinno działać jak działa zaznacz moją odp jako najlepsza i daj like ! jak nie to podaj błędy command /mute [<offlineplayer>] [<integer>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 3 is set: set {_g} to arg 1 set {_czas} to arg 2 set {_powod} to arg 4 if {_powod} is not set: set {_powod} to "&6Admin ma zawsze racje!" set {AxMute::mute::%{_g}%} to true set {AxMute::powod::%{_g}%} to {_powod} if arg 3 is "s" or "second" or "m" or "minute" or "hour" or "h" or "day" or "d" or "days": if arg 3 is "s" or "second": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas} if arg 3 is "m" or "minute": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60 if arg 3 is "h" or "hour": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60 if arg 3 is "d" or "days" or "day": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60*24 send "&6%player% zmutowal %{_g}% na: %{AxMute::czas::%{_g}%}% sekund powod: %colored {AxMute::powod::%{_g}%}%" on chat: set {_g} to player if {AxMute::mute::%{_g}%} is true: cancel event send "&6Jestes zmutowany! Posostalo: %{AxMute::czas::%{_g}%}%" every second: loop {AxMute::czas::*}: if {AxMute::czas::%loop-index%} > 0: remove 1 from {AxMute::czas::%loop-index%} if {AxMute::czas::%loop-index%} = 1: set {AxMute::mute::%loop-index%} to false send "&6Znow mozesz pisac!" to loop-index parsed as offlineplayer knugi i jaku49 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 7 września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 września 2018 command /mute [<player>] [<number>] [<timespan>] [<text>]: permission: mute.admin trigger: if arg 4 is set: set {mute::%player%::now} to now set {mute::%player%::time} to ("%arg 2% %arg 3%" parsed as timespan) set %{mute::%player%::reason} to "%arg 4%" on chat: if difference between now and {mute::%player%::now} < {mute::%player%::time}: cancel event send "Zostałeś wyciszony, powód: %{mute::%player%::reason}%" Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy to będzie działać, nie testowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 spadajokk 3 Opublikowano 11 września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2018 W dniu 7.09.2018 o 20:14, xAxee napisał: Powinno działać jak działa zaznacz moją odp jako najlepsza i daj like ! jak nie to podaj błędy command /mute [<offlineplayer>] [<integer>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 3 is set: set {_g} to arg 1 set {_czas} to arg 2 set {_powod} to arg 4 if {_powod} is not set: set {_powod} to "&6Admin ma zawsze racje!" set {AxMute::mute::%{_g}%} to true set {AxMute::powod::%{_g}%} to {_powod} if arg 3 is "s" or "second" or "m" or "minute" or "hour" or "h" or "day" or "d" or "days": if arg 3 is "s" or "second": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas} if arg 3 is "m" or "minute": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60 if arg 3 is "h" or "hour": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60 if arg 3 is "d" or "days" or "day": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60*24 send "&6%player% zmutowal %{_g}% na: %{AxMute::czas::%{_g}%}% sekund powod: %colored {AxMute::powod::%{_g}%}%" on chat: set {_g} to player if {AxMute::mute::%{_g}%} is true: cancel event send "&6Jestes zmutowany! Posostalo: %{AxMute::czas::%{_g}%}%" every second: loop {AxMute::czas::*}: if {AxMute::czas::%loop-index%} > 0: remove 1 from {AxMute::czas::%loop-index%} if {AxMute::czas::%loop-index%} = 1: set {AxMute::mute::%loop-index%} to false send "&6Znow mozesz pisac!" to loop-index parsed as offlineplayer Moglbys dopisac uzycie? Popawne uzycie: /mute nick czas powod? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 11 września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 września 2018 A zaznaczysz moją odp jako najlepsza? i dasz like Sk: command /mute [<offlineplayer>] [<integer>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 3 is set: set {_g} to arg 1 set {_czas} to arg 2 set {_powod} to arg 4 if {_powod} is not set: set {_powod} to "&6Admin ma zawsze racje!" set {AxMute::mute::%{_g}%} to true set {AxMute::powod::%{_g}%} to {_powod} if arg 3 is "s" or "second" or "m" or "minute" or "hour" or "h" or "day" or "d" or "days": if arg 3 is "s" or "second": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas} if arg 3 is "m" or "minute": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60 if arg 3 is "h" or "hour": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60 if arg 3 is "d" or "days" or "day": set {AxMute::czas::%{_g}%} to {_czas}*60*60*24 send "&6%player% zmutowal %{_g}% na: %{AxMute::czas::%{_g}%}% sekund powod: %colored {AxMute::powod::%{_g}%}%" else: send "&6Poprawne uzycie: &c/mute <gracz> <czas> <s/m/h/d> <powod> on chat: set {_g} to player if {AxMute::mute::%{_g}%} is true: cancel event send "&6Jestes zmutowany! Posostalo: %{AxMute::czas::%{_g}%}%" every second: loop {AxMute::czas::*}: if {AxMute::czas::%loop-index%} > 0: remove 1 from {AxMute::czas::%loop-index%} if {AxMute::czas::%loop-index%} = 1: set {AxMute::mute::%loop-index%} to false send "&6Znow mozesz pisac!" to loop-index parsed as offlineplayer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
spadajokk 3
Poszukuję skryptu na czasowe mute.
Chcialym taka komende: /mute NICK CZAS FormaCzasu POWOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.