Skocz do zawartości
  • 0

plik .yaml


_MicX_
 Udostępnij

Pytanie

Elo. Mam problem z plikiem do zmiennej. Oto kod:

set {_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "/.../.../zmienne/gracze/%player%"

Gdy uruchamiam serwer to plik .yaml tworzy się w innym miejscu niż jest w kodzie i go nie wczytuje.

Skrypty jakie posiadam:  SkQuery, skRayFall, Skript, skUtilities (wszystkie najnowsza wersja)

 

Błędy z konsoli:

Cytat

[15:06:52 WARN]: [Skript] the 2nd argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 2nd argument instead of "%the 2nd argument%") (tok.sk, line 152: set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as offlineplayer')
[15:06:53 WARN]: [Skript] the 2nd argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 2nd argument instead of "%the 2nd argument%") (tok.sk, line 166: set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as integer')
[15:06:53 WARN]: [Skript] the 3rd argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 3rd argument instead of "%the 3rd argument%") (tok.sk, line 175: set {_arg3} to "%arg 3%" parsed as offlineplayer')

 

Edytowane przez kijl
bludis

Zamykam na prośbę użytkownika w zgłoszeniu.

Notatka dodana przez bludis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...