set{_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "/.../.../zmienne/gracze/%player%"
Gdy uruchamiam serwer to plik .yaml tworzy się w innym miejscu niż jest w kodzie i go nie wczytuje.
Skrypty jakie posiadam: SkQuery, skRayFall, Skript, skUtilities (wszystkie najnowsza wersja)
Błędy z konsoli:
Cytat
[15:06:52 WARN]: [Skript] the 2nd argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 2nd argument instead of "%the 2nd argument%") (tok.sk, line 152: set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as offlineplayer')
[15:06:53 WARN]: [Skript] the 2nd argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 2nd argument instead of "%the 2nd argument%") (tok.sk, line 166: set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as integer')
[15:06:53 WARN]: [Skript] the 3rd argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. the 3rd argument instead of "%the 3rd argument%") (tok.sk, line 175: set {_arg3} to "%arg 3%" parsed as offlineplayer')
Pytanie
_MicX_ 51
Elo. Mam problem z plikiem do zmiennej. Oto kod:
Gdy uruchamiam serwer to plik .yaml tworzy się w innym miejscu niż jest w kodzie i go nie wczytuje.
Skrypty jakie posiadam: SkQuery, skRayFall, Skript, skUtilities (wszystkie najnowsza wersja)
Błędy z konsoli:
Zamykam na prośbę użytkownika w zgłoszeniu.
Notatka dodana przez bludis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi