command /quest [<text>]:
aliases: questy, zadania, zadanie
trigger:
if arg 1 is set:
if arg 1 is "1" or "2" or "3":
if arg 1 is "1":
set {quest::%player%} to "1"
send "&bQuester &8> &cNiestety, dom sie zawalil! Teraz musze zbudowac nowy! Czy moglbys mi przyniesc 64 kamienia? &e(stone)"
wait 30 ticks
send "&b%player% &8> &cJasne! Za chwile Ci przyniose!"
wait 30 ticks
send "&eJesli bedziesz mial 64 stone w ekwipunku, stone zostanie Ci automatycznie zabrany a nagroda przydzielona."
stop
if arg 1 is "2":
set {quest::%player%} to "2"
send "&bQuester &8> &cEj, ty! TAK TY! Pomoz mi proszee! Moj las mi sie spalil, i teraz nie mam drewna aby zapalic w piecu! Przynies mi 64 debowego drewna, proszee!"
wait 30 ticks
send "&b%player% &8> &cBez paniki prosze, Za chwile Ci przyniose."
wait 30 ticks
send "&eJesli bedziesz mial 64 drewna w ekwipunku, drewno zostanie Ci automatycznie zabrane a nagroda przydzielona."
stop
if arg 1 is "3":
set {quest::%player%} to "3"
send "&bQuester &8> &cTen caly Kamil to juz mnie wkurza! Czy mozesz przyniesc mi 4 zapalniczki? Ja mu pokaze, jak to jest wkurzac kogos!"
wait 30 ticks
send "&b%player% &8> &cCo ty zamierzasz zrobic?!"
wait 30 ticks
send "&bQuester &8> &cA to juz moja sprawa. Przynies poprostu, a ja Cie wynagrodze."
wait 30 ticks
send "&bQuester &8> &cEee... No dobra..."
wait 30 ticks
send "&eJesli bedziesz mial 4 zapalniczki w ekwipunku, zapalniczki zostania Ci automatycznie zabrane a nagroda przydzielona."
stop
else:
send ""
send "&cDostepne Questy:"
send "&c1 &7- &aPotrzebuje kamienia!"
send "&c2 &7- &aLas mi sie spalil!"
send "&c3 &7- &aDaj mi zyc!"
send "&eWpisz &c/quest <nr. questu> &eaby rozpoczac quest!"
send "&eAby anulowac quest i rozpoczac nowy wpisz poprostu nowy numer questu."
stop
else:
send ""
send "&cDostepne Questy:"
send "&c1 &7- &aPotrzebuje kamienia!"
send "&c2 &7- &aLas mi sie spalil!"
send "&c3 &7- &aDaj mi zyc!"
send "&eWpisz &c/quest <nr. questu> &eaby rozpoczac quest!"
send "&eAby anulowac quest i rozpoczac nowy wpisz poprostu nowy numer questu."
stop
if {quest::%player%} is "1":
if player has 64 stone:
remove 64 stone from player's inventory
send "&bQuester &8> &cDziekuje, ze przyniosles mi kamien! Teraz odbuduje moj dom!"
wait 30 ticks
send "&bQuester &8> &cO to twoja nagroda!"
execute console command "eco give %player% 200"
set {quest::%player%} to "0"
O co chodzi? Jakis problem jest z linijka "if player has 64 stone:".
Pytanie
polp223 2
O co chodzi? Jakis problem jest z linijka "if player has 64 stone:".
Prosze o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi