Skocz do zawartości
  • 0

problem "if player has 64 stone:"


polp223
 Udostępnij

Pytanie

command /quest [<text>]:
    aliases: questy, zadania, zadanie
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "1" or "2" or "3":
                if arg 1 is "1":
                    set {quest::%player%} to "1"
                    send "&bQuester &8> &cNiestety, dom sie zawalil! Teraz musze zbudowac nowy! Czy moglbys mi przyniesc 64 kamienia? &e(stone)"
                    wait 30 ticks
                    send "&b%player% &8> &cJasne! Za chwile Ci przyniose!"
                    wait 30 ticks
                    send "&eJesli bedziesz mial 64 stone w ekwipunku, stone zostanie Ci automatycznie zabrany a nagroda przydzielona."
                    stop
                if arg 1 is "2":
                    set {quest::%player%} to "2"
                    send "&bQuester &8> &cEj, ty! TAK TY! Pomoz mi proszee! Moj las mi sie spalil, i teraz nie mam drewna aby zapalic w piecu! Przynies mi 64 debowego drewna, proszee!"
                    wait 30 ticks
                    send "&b%player% &8> &cBez paniki prosze, Za chwile Ci przyniose."
                    wait 30 ticks
                    send "&eJesli bedziesz mial 64 drewna w ekwipunku, drewno zostanie Ci automatycznie zabrane a nagroda przydzielona."
                    stop
                if arg 1 is "3":
                    set {quest::%player%} to "3"
                    send "&bQuester &8> &cTen caly Kamil to juz mnie wkurza! Czy mozesz przyniesc mi 4 zapalniczki? Ja mu pokaze, jak to jest wkurzac kogos!"
                    wait 30 ticks
                    send "&b%player% &8> &cCo ty zamierzasz zrobic?!"
                    wait 30 ticks
                    send "&bQuester &8> &cA to juz moja sprawa. Przynies poprostu, a ja Cie wynagrodze."
                    wait 30 ticks
                    send "&bQuester &8> &cEee... No dobra..."
                    wait 30 ticks
                    send "&eJesli bedziesz mial 4 zapalniczki w ekwipunku, zapalniczki zostania Ci automatycznie zabrane a nagroda przydzielona."
                    stop                    
            else:
                send ""
                send "&cDostepne Questy:"
                send "&c1 &7- &aPotrzebuje kamienia!"
                send "&c2 &7- &aLas mi sie spalil!"
                send "&c3 &7- &aDaj mi zyc!"
                send "&eWpisz &c/quest <nr. questu> &eaby rozpoczac quest!"
                send "&eAby anulowac quest i rozpoczac nowy wpisz poprostu nowy numer questu."
                stop
        else:
            send ""
            send "&cDostepne Questy:"
            send "&c1 &7- &aPotrzebuje kamienia!"
            send "&c2 &7- &aLas mi sie spalil!"
            send "&c3 &7- &aDaj mi zyc!"
            send "&eWpisz &c/quest <nr. questu> &eaby rozpoczac quest!"
            send "&eAby anulowac quest i rozpoczac nowy wpisz poprostu nowy numer questu."
            stop

if {quest::%player%} is "1":
    if player has 64 stone:
        remove 64 stone from player's inventory
        send "&bQuester &8> &cDziekuje, ze przyniosles mi kamien! Teraz odbuduje moj dom!"
        wait 30 ticks
        send "&bQuester &8> &cO to twoja nagroda!"
        execute console command "eco give %player% 200"
        set {quest::%player%} to "0"

 

O co chodzi? Jakis problem jest z linijka "if player has 64 stone:".

Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, polp223 napisał:

@LloydPL Nie potrafię xD

Sprawdz to . Mam nadzieje ze bd dzialac , + poprawilem ci lekko kod . Jesli nie bd dzialac pisz na pw to naprawie .  @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Kozaczekkw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...