Skocz do zawartości
  • 0

Dlaczego to nie działa?


koxoskar16
 Udostępnij

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@koxoskar16

Przerobiłem skrypt:

CODE SKRIPT:

KOD:

command /test [<text>]:
    permission: ss
    trigger:
        open chest with 1 row named "&6NAZWA" to player
        set player's current inventory's slot 1 to 298 named "&7SKORZANE"
        stop
        
on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&6NAZWA":
        if clicked slot is 1:
            cancel event
            close player's inventory
            execute console command "czapki %player%"
            

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Masz tu caly skrypt i chce zeby sie pojawiala np fioletowa czapka

on npc right click:
	if citizen is named "&a&lSprzedawca":
		if player has permission "ubrania":
			open chest with 1 rows named "&a&lSklep Z Ubraniami:" to player
			wait 2 ticks
			format slot 2 of player with 1 {czapki::*} named "&a&lCzapki" with lore "&a&lCzapki Na Głowe w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/czapki %player%"]
			format slot 3 of player with 1 299 named "&a&lT-shirty" with lore "&a&lT-shirty w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/tshirt %player%"]
			format slot 4 of player with 1 300 named "&a&lSpodnie" with lore "&a&lSpodnie Na Nogi w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/spodnie %player%"]
			format slot 5 of player with 1 301 named "&a&lButy" with lore "&a&lButy Na Stopy w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/buty %player%"]

command /czapki <player>:
	permission: ubrania.*
	trigger:
		wait 5 tick
		open chest with 1 rows named "&a&lCzapki:" to player-arg
command /ud:
	permission: ss
	trigger:
		set {czapki::*} to leather helmet parsed as itemtype
  
  

2 error

@LjayPL789

Edytowane przez koxoskar16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 7.08.2018 o 13:51, albertinio napisał:

tak jakby czapki nie ma @LjayPL789 gdy otwiera sie gui sa pozostale rzeczy ale czapki nie ma a chcemy zrobic zmienne zeby kolorki byly i wgl to zrobic na zmiennych

to ustawiajcie ta zmienna np:

command /ustaw [<text>]:
	trigger:
		set {zmienna1} to player's tool parsed as item / itemtype

 

Edytowane przez LjayPL789
bludis

Dodaje code.

Notatka dodana przez bludis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...