koxoskar16 4 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 format slot 2 of player with 1 {czapki::*} named "&a&lCzapki" with lore "&a&lCzapki Na Głowe w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/czapki %player%"] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 Pokaż jak ustawiasz zmienną: {czapki::*} @koxoskar16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 koxoskar16 4 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 (edytowane) command /ud: permission: ss trigger: set {czapki::*} to leather helmet @LjayPL789 Edytowane 7 sierpnia 2018 przez koxoskar16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 Wiesz czemu Ci to nie działa? Ponieważ zapomniałeś o warunku "parsed". set {czapki::*} to leather helmet zamień na: set {czapki::*} to leather helmet parsed as item @koxoskar16 - sprawdź, czy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 koxoskar16 4 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 nie dziala pisze {czapki::*} can't be set to 298 parsed as item because the latter is not an object i tez nie dziala jak sie wpisze leather helmet zamiast id @LjayPL789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 Zamień parsed as item na: parsed as itemtype @koxoskar16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 koxoskar16 4 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 nie dziala @LjayPL789 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 @koxoskar16 Przerobiłem skrypt: CODE SKRIPT: KOD: command /test [<text>]: permission: ss trigger: open chest with 1 row named "&6NAZWA" to player set player's current inventory's slot 1 to 298 named "&7SKORZANE" stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6NAZWA": if clicked slot is 1: cancel event close player's inventory execute console command "czapki %player%" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 koxoskar16 4 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 Nie oto mi chodzi chodzi mi zeby zrobic kolorowa czapke w gui ale w open chest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 albertinio 6 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 zrób po prostu zmienne żeby to działało o to nam tylko chodzi z kuzynem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 Dobra, a co dokładniej nie działa w tym Twoim kodzie? Czapka się nie wyświetla, czy co? Są jakieś błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 koxoskar16 4 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 (edytowane) Masz tu caly skrypt i chce zeby sie pojawiala np fioletowa czapka on npc right click: if citizen is named "&a&lSprzedawca": if player has permission "ubrania": open chest with 1 rows named "&a&lSklep Z Ubraniami:" to player wait 2 ticks format slot 2 of player with 1 {czapki::*} named "&a&lCzapki" with lore "&a&lCzapki Na Głowe w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/czapki %player%"] format slot 3 of player with 1 299 named "&a&lT-shirty" with lore "&a&lT-shirty w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/tshirt %player%"] format slot 4 of player with 1 300 named "&a&lSpodnie" with lore "&a&lSpodnie Na Nogi w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/spodnie %player%"] format slot 5 of player with 1 301 named "&a&lButy" with lore "&a&lButy Na Stopy w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/buty %player%"] command /czapki <player>: permission: ubrania.* trigger: wait 5 tick open chest with 1 rows named "&a&lCzapki:" to player-arg command /ud: permission: ss trigger: set {czapki::*} to leather helmet parsed as itemtype 2 error @LjayPL789 Edytowane 7 sierpnia 2018 przez koxoskar16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 albertinio 6 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 tak jakby czapki nie ma @LjayPL789 gdy otwiera sie gui sa pozostale rzeczy ale czapki nie ma a chcemy zrobic zmienne zeby kolorki byly i wgl to zrobic na zmiennych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 7.08.2018 o 13:51, albertinio napisał: tak jakby czapki nie ma @LjayPL789 gdy otwiera sie gui sa pozostale rzeczy ale czapki nie ma a chcemy zrobic zmienne zeby kolorki byly i wgl to zrobic na zmiennych to ustawiajcie ta zmienna np: command /ustaw [<text>]: trigger: set {zmienna1} to player's tool parsed as item / itemtype Edytowane 15 sierpnia 2018 przez LjayPL789 Dodaje code. Notatka dodana przez bludis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
koxoskar16 4
format slot 2 of player with 1 {czapki::*} named "&a&lCzapki" with lore "&a&lCzapki Na Głowe w roznych kolorach!" to close then run [make console execute command "/czapki %player%"]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.