Skocz do zawartości
  • 0

Problem z GUI


Kamill0s
 Udostępnij

Pytanie

command /test:
	trigger:
		open chest with 6 rows named "&1&lTEST" to player
		set player's current inventory's slot 0 to iron ingot named "&9&lTest"

on inventory click:
	if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&1&lTEST":
		cancel event
		if player's current inventory's slot 0 is iron ingot:
			if name of player's current inventory's slot 0 is "&9&lTest":
				send "test"

Witam!

Mam pytanie dotyczące wyżej napisanego skryptu:
Jak to zrobić, by klikając tylko na slot 0 wysyłała się do nas wiadomość "test"? (aktualnie jest tak, że nie ważne gdzie kliknę, czy to w inventory GUI, czy gracza i tak wyśle nam wiadomość "test")
Czy jest możliwość sprawdzenia warunku, czy gracz klika na itemek w inventory prawym lub lewym przyciskiem myszy?

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...