command /test:
trigger:
open chest with 6 rows named "&1&lTEST" to player
set player's current inventory's slot 0 to iron ingot named "&9&lTest"
on inventory click:
if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&1&lTEST":
cancel event
if player's current inventory's slot 0 is iron ingot:
if name of player's current inventory's slot 0 is "&9&lTest":
send "test"
Witam!
Mam pytanie dotyczące wyżej napisanego skryptu:
Jak to zrobić, by klikając tylko na slot 0 wysyłała się do nas wiadomość "test"? (aktualnie jest tak, że nie ważne gdzie kliknę, czy to w inventory GUI, czy gracza i tak wyśle nam wiadomość "test")
Czy jest możliwość sprawdzenia warunku, czy gracz klika na itemek w inventory prawym lub lewym przyciskiem myszy?
Pytanie
Kamill0s 47
Witam!
Mam pytanie dotyczące wyżej napisanego skryptu:
Edytowane przez nicku1Jak to zrobić, by klikając tylko na slot 0 wysyłała się do nas wiadomość "test"? (aktualnie jest tak, że nie ważne gdzie kliknę, czy to w inventory GUI, czy gracza i tak wyśle nam wiadomość "test")
Czy jest możliwość sprawdzenia warunku, czy gracz klika na itemek w inventory prawym lub lewym przyciskiem myszy?
Dodaje code.
Notatka dodana przez Nicku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi