Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem


V1ceVersa
 Udostępnij

Pytanie

Witam dlaczego gdy gracz nie ma OP ten skrypt nie działa?

I czy mógłby ktoś dodać do niego komende /RTP

on right click on stone button:
    block behind is sponge:
        execute console command "/kit start %player%"
        set {_x} to random integer from  400 to -5000
        set {_z} to random integer from  -400 to  5000
        set {_xyz} to the location at {_x}, 256, {_z}
        teleport player to {_xyz}
        wait 1 tick
        loop 256 times:
            if block under player is air:
                teleport player under player
            else:
                send "&7Zostales przeteleportowany na koordynaty &3%location of player%"
                stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

RTP:

command /RPT [<text>]:
    trigger:
        execute console command "/kit start %player%"
            set {_x} to random integer from  400 to -5000
            set {_z} to random integer from  -400 to  5000
            set {_xyz} to the location at {_x}, 256, {_z}         
            teleport player to {_xyz}
            wait 1 tick
            loop 256 times:   
                if block under player is air:                              teleport player under player                   else:
                  send "&7Zostales przeteleportowany na koordynaty &3%location of player%"
                  stop

 

Edytowane przez Nioo
helczyna

Kody wstawiaj na code.skript.pl lub skorzystaj z opcji w edytorze.

Notatka dodana przez helczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 14.07.2018 o 16:17, V1ceVersa napisał:

Witam dlaczego gdy gracz nie ma OP ten skrypt nie działa?

I czy mógłby ktoś dodać do niego komende /RTP

on right click on stone button:
    block behind is sponge:
        execute console command "/kit start %player%"
        set {_x} to random integer from  400 to -5000
        set {_z} to random integer from  -400 to  5000
        set {_xyz} to the location at {_x}, 256, {_z}
        teleport player to {_xyz}
        wait 1 tick
        loop 256 times:
            if block under player is air:
                teleport player under player
            else:
                send "&7Zostales przeteleportowany na koordynaty &3%location of player%"
                stop

Jeśli z op Ci dziala, a bez op nie, to możliwe że problem jest w tym, że guzik jest na spawnie, a blisko spawnu obowiązuje "spawn protection", znajdz ta linijke w pliku server.properties i (prawdopodobnie) liczbe 16 zamien na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...