Skocz do zawartości
  • 0

Grupowe Raandom TP,Logowanie


Adonisekk
 Udostępnij

Pytanie

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

a jak z grupowym tp ?

options:	world: world	x-max: 100	x-min: -100	z-max: 100	z-min: -100on rightclick on button:	if block behind target block is sponge:		set {_loc} to location at random integer between {@x-min} and {@x-max}, 256, random integer between {@z-min} and {@z-max} in "{@world}"		while block under {_loc} is air or lava:			remove 1 from y-coords of {_loc}			block under {_loc} is lava:				set {_loc} to location at random integer between {@x-min} and {@x-max}, 256, random integer between {@z-min} and {@z-max} in "{@world}"		{rtpg.%player%::*} is set:			loop {rtpg.%player%::*}:				loop-value is true				set {_p} to loop-index parsed as player				teleport {_p} to {_loc}				delete {rtpg.%loop-index%::*}			delete {rtpg.%player%::*}		teleport player to {_loc}on right click on player:	{rtpg.%clicked player%::%player%} is false:		set {rtpg.%clicked player%::%player%} to true		send "Zaakceptowales zaproszenie gracza %clicked player%."		send "Gracz %player% zaakceptowal twoje zaproszenie." to clicked player		stop	set {rtpg.%player%::%clicked player%} to false	send "Wyslales zaproszenie do gracza %clicked player%."	send "Kliknij ppm na gracza %player% aby przyjac jego zaproszenie do grupy." to clicked player

Skrypt nie testowany ale powinien działać.

Żeby się z kimś teleportować trzeba kliknąć na tego kogoś ppm i ten ktoś musi kliknąć w ciebie.

Gdy przeklikasz się już z wszystkimi graczami, z którymi chcesz się przenieść musisz kliknąć w  przycisk leżący na gąbce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Piratku a bie dalo by sie zrobic ze w promueniu 5kratek od gabki tepa all graczy na te kordy ?

Dałoby się:

options:	world: world	x-max: 100	x-min: -100	z-max: 100	z-min: -100 on rightclick on button:	if block behind target block is sponge:		set {_loc} to location at random integer between {@x-min} and {@x-max}, 256, random integer between {@z-min} and {@z-max} in "{@world}"		while block under {_loc} is air or lava:			remove 1 from y-coords of {_loc}			block under {_loc} is lava:				set {_loc} to location at random integer between {@x-min} and {@x-max}, 256, random integer between {@z-min} and {@z-max} in "{@world}"		loop players in radius 5 around block behind block:			teleport loop-player to {_loc}		teleport player to {_loc}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Piracie nie wiem jak to naprawic ale za każdym (prawie) razem tepa w ziemie :< widzialem że zrobiles zeby tepalo na 255 a nadal tep na ziemi :< naprawisz to ?

Dzieje się tak tylko wtedy gdy gracz zostanie teleportowany na teren, który nie został jeszcze wygenerowany. Nie mam pomysłu jak temu zaradzić w Skript.

Wyjściem może być wcześniejsze wygenerowanie mapy, np. za pomocą pluginu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tworzysz granicę świata: /wb set <ilość kratek>
Generujesz wszystkie chunki w obrębie granicy: /wb fill, /wb fill confirm
 

jak wygeneruje cala mape to beda lagi? czy tylko wygeneruje chunki i puzniej siewyloncza?

Chunki są generowane i usuwane z pamięci (lub w ogóle do niej nie ładowane, nie wiem jak to dokładnie jest) więc po wygenerowaniu mapy nie powinno być żadnych lagów, a wręcz przeciwnie: gracze nie będą generować mapy więc nie będzie to powodować lagów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...