Skocz do zawartości
  • 0

Pomoze mi ktoś zrobić TOP?


MrxJoint
 Udostępnij

Pytanie

Siemka!

 

Mam duze problemy z top gildii. Mianowicie jak zaloze gildie zapisuje tylko 1 gildie a jak zaloze 2 juz nic nie zapisuje :c i jeszcze podczas usuwania gildii nie usunie gildii z TOP. Moze wie ktoś jak rozwiazac ten problem?

Bardzo prosze o pomoc :)

 

 

PS.

{punkty.gildia::%nazwa gildii%} zmienna od punktow

Edytowane przez MrxJoint
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Trochę poprawiłem i skróciłem Twój kod na pobranie pierwszych 15 miejsc:

loop {punkty.gildia::*}:	set {_lista::%loop-index%} to loop-valueloop 15 times:	loop {_lista::*}:		{_v.%loop-number%} is not set:			set {_v.%loop-number%} to loop-value			set {_n.%loop-number%} to loop-index		loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:			set {_v.%loop-number%} to loop-value			set {_n.%loop-number%} to loop-index	set {mg.%loop-number%} to {_n.%loop-number%}	delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%}

Jeśli chcesz wyzerować pkt jakiejś gildii to możesz skorzystać np. z takiego skryptu:

command /usunpunkty [<text&gt]:	trigger:		if arg is not set:			send "Podaj nazwe gildii: /usunpunkty <nazwa>"		else:			if {punkty.gildia::%arg%} is not set:				send "Nie znaleziono gildii %arg%."			else:				set {punkty.gildia::%arg%} to 0

Pkt danej gildii zostaną wtedy wyzerowane, oczywiście aby zmienne {mg.%miejsce%}, do których zapisujesz nazwy graczy zostały zaktualizowane musisz ponownie użyć pierwszego kodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Poradzilem sb juz usunolem variables wszystkie i juz dziala :) A da sie tak zrobic jak jest 0 pkt to zeby nie pokazywalo albo usunelo ta gildie z top?

Dałoby się:

loop {punkty.gildia::*}:	set {_lista::%loop-index%} to loop-value loop 16 times:	loop {_lista::*}:		{_v.%loop-number%} is not set:			set {_v.%loop-number%} to loop-value			set {_n.%loop-number%} to loop-index		loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:			set {_v.%loop-number%} to loop-value			set {_n.%loop-number%} to loop-index	{_v.%loop-number%} is not 0:		set {mg.%loop-number%} to {_n.%loop-number%}	delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%}

Ten kod powinien zapisywać do zmiennych {mg.%miejsce%} tylko gildie, które mają więcej niż 0 pkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki Pirat potem przetestuje i dam edita. :)

 

 

//Edit:

Super dziala ale jak usune gildie to z topki tez wywali i super ale zastapi ja inna gildie czyli w moim wypadku test :(

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Edytowane przez MrxJoint
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...