Skocz do zawartości
  • 0

Zmienne


olafking0524

Pytanie

Witajcie,

mam pewno pytanie, a dokładnie czy dało by się zrobić tak, że np. komenda /dodajblok dodaje blok, który gracz trzyma w łapce do zmiennej grupowej, a potem, żeby tylko te bloki znajdujące się pod tą listą (zmienną grupową) po wykopaniu dawały drop, a inne, nieznajdujące się pod listą, po wykopaniu po prostu się niszczyły i nie dawały dropu. Jeżeli tak, to prosiłbym o napisanie takiego krótkiego skryptu, albo podpowiedzenie, jak to zrobić.

 

 

 

 

 

Edytowane przez olafking0524
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Command /dodajblok:

Trigger:

Add player's tool to {dropy::*}



On mine:

Loop {dropy::*}:

If event-block is loop-value:

Drop 1 diamond at event-block

 

Tak, pisane z telefonu.

Edytowane przez ThatsVylence
Nieaktywny

Wstawiam w CODE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...